ONSDAG

Hei
Nå er det endelig onsdag og jeg skal gå onsdagsrenn. Det blir det første rennet i år siden det ikke har vært nok snø ute, men det er det nå. Jippi! Jeg har gått skirenn så lenge jeg kan huske. Langrenn er min favorittsport og jeg syns det er suuuuper gøy. I dag har det egentlig vært en vanlig dag på skolen.
Jeg har ikke trent ski mer en en gang i år så jeg lurer på hvordan det kommer til å gå. Heldigvis begynner vi med den stilen jeg liker best, fristil.

Gleder meg masse.
Er det skirenn der du bor?
Klem Jennie

40 kommentarer
    1. Ja jeg går en del skirenn skal gå i Holmenkollen.skal du Jennie håper du skal da blir jeg veldig glad❤️ Bor langt unna men skal gå ungdomensholmenkollen renn ❤️ Går masse på ski og vi er like gamle å❤️❤️

    2. Ja jeg går en del skirenn skal gå i Holmenkollen skal du Jennie Sofie??? håper du skal da blir jeg veldig glad❤️ Bor langt unna men skal gå ungdomensholmenkollen renn ❤️ Går masse på ski og vi er like gamle å❤️❤️

    3. Vi har også om mm2, cm2, dm2 og m2. Og h (høyde) og g (grunnlinje)😄 og l (lengde) og b (bredde)😂

    4. Nei, det er ikke snø her i bergen😭😭 . Det er faktisk ganske fint vær men kjempe kaldt!!❄️❄️

    5. For en nydelig håndskrift!!❤️❤️Har jo ett kort fra deg her hjemme også😻 Nei, men jeg går en del på ski. Skulle ønske vi hadde langrenn!❤️ Bor på en liten plass. Lyngdal, visst du har hørt om det😊 du burde komme til Lyngdal i sommer å bo på rosfjord hotel. Men kos deg masse utover kvelden❤️👍

    6. Hei jeg lurte bare på om new yorker er den samme i Norge som i utlandet?:| Og er det barneklær på new yorker eller er xs det miste PS: ILU er Jennies ❤️ Håper så sykt at du hadde følgt meg på insta heter Wenchebieber ❤️ ILU❤️ILU❤️ILU❤️ILU❤️ILU❤️ILU❤️

    7. Jeg syns også det er suuper gøy og gå på langrenn. Driver med det selv. Ja vi har skirenn her jeg bor.

    8. Ja, vi har skikarusell på tirsdager💗 jeg driver ikke aktivt med langrenn med jeg syntes det er gøy å gå💗

    9. Går veldig mye på langrenn (: Mange skirenn der jeg bor. Gikk forresten 23 kilometer på lørdag, fordi jeg gikk et renn med søskenbarna mine. Jeg brukte omtrent 3 og en halv time. Jeg kunne gått fortere, men gjorde det ikke fordi jeg var redd for å bli for sliten, siden jeg ikke har trent så mye, på grunn av at det var lite snø 🙂

    10. Hedda :: Takker 🙂 Trodde ikke det skulle gå i dag. Jeg har jo forstuet finger. Hatt treningsforbud en stund og ikke gått på ski mer enn en gang siden forrige sesong. Men var kjempegøy. Klem

    11. Hei
      Jeg var på ski renn i går samme dagen som du var på ren?
      Elsker deg Jennie Sofie du er best♡♥♡
      Hilsen Stine♥♡♥

    12. Jeg går og på langrenn ❤️🎿🎿 det er veldig gøy.🎿🎿❤️ Har vært syk i dag jeg fikk ikke trent😷😣😣. Du er veldig pen❤️❤️👍👍🎿🎿😃😃😘😘💓💓

    13. Ja det er skirenn her og jeg elsker også å gå på ski men da pappa meldte meg på ombestemte jeg meg for det var bare 3 fra klassen min som skulle gå og alle tre var gutter og jeg liker jo gutter og jeg går på skitrening men de er flinkere enn meg til å gå på ski😆

    14. det er et sted som heter lillomarka skiarena der er det rossingnolrennet og groruddalsmesterskapet.
      klem ingrid

    15. hei 😀
      der jeg bor er det skirenn hver helg. Og denne helgen var jeg på KM. Det ble dessverre ingen kretsmester på meg, men det var utrolig gøy!!
      Hvordan gikk det med deg på skirennet?
      klem♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg