Bursdagsfeiring del 1

Hei

I helgen feiret jeg som tidligere fortalt 13 års dagen min. Jeg hadde bare noen få venninner på besøk, akkurat slik jeg ønsket. Jeg lagde i forkant av feiringen et stooooooort “instagrambilde” en collage satt sammen av mange bilder av meg og gjestene mine. Bildet hadde også “tagger” slik at man kunne tagge hverandre i bildet. Dette innlegget viser ikke hele bursdagen, fordi jeg kommer til å skrive enda et innlegg i fra feiringen. Vi lekte mange mosomme leker og på kvelden hadde vi pyjamasparty på rommet. Der så vi på film spiste masse godis og snacks og hadde glow-briller, glowsticks og glowballonger. Bilder av dette kommer en annen dag. Det ble et slags Hashtag # tema over feiringen og jeg var veldig fornøyd med alt. Jeg kan ikke legge ut så mange bilder, for hverken jeg eller venninnene mine klarer å la være med å tulle for mye – så de fleste bildene blir jo helt katastrofe, he he. Her kommer i såfall noen bilder og kanskje du fikk noen ideer til din neste bursdag. 

COLLAGEN HENGER NÅ PÅ ROMMET MITT <3 <3 <3 

MINE CUPCAKES

SELVFØLGELIG MED #HASHTAG DE OGSÅ 😀

HE HE, ALLE VILLE TA BILDE

GAVELEKEN

FIKK FINE GAVER 😀

HADDE MANGE MORSOMME LEKER OG ALLE VANT PREMIER

HELDIG SOM HAR SÅ HERLIGE  VENNiNNER <3

Pleier du å ha ulike temaer når du feirer dine bursdager?

Klem Jennie



77 kommentarer

Siste innlegg