INNKJØP FRA ØSTERRIKE

Hei

Det ble ikke  vist ikke video av innkjøpene fra Østerrike. Jobber nå med julegavevideoen og mamma og jeg forstår oss ikke på den nye oppdateringen til Imovie. Jeg har også kjøpt meg ballkjolen min i Østerrike men den får ingen se før ballet på fredag. Gleder meg sykt. Noe annent jeg gleder meg til er i morgen fordi da har jeg bursdag!!!! Jippi…..<3 Da skal vi kose oss med god mat og dessert. Tenk da blir jeg 13. Tiden går fort. På lørdag skal jeg feire bursdagen min med noen venner. Hvordan bursdag tror du jeg skal ha?

Koster fra CLAIRE´S

Deo, ansiktskluter, solpudder, blush, øyebrynsfiks,leppestift fra DM

Leppedeksel fra TALLY WEIJL

LOVE deksel fra BERSKA

SOM DERE SER, IKKE SÅ MYE SHOPPING DENNE GANGEN 


TATT MED BLITZ

Hva syns du???

Klem Jennie

112 kommentarer
    1. Det var super fint alt sammen, hvor får du kjøpt dove deo i norge hvis du vet det da?:)<3 Det var superfint alt du hadde kjøpt<3<3<3 Klemmer fra Oda;)<3:*

    2. Åh, så fine innkjøp! Gratulerer med dagen på forskudd, vakra <3
      Blir ikke før i april jeg, hehe.. Åå, heldig som skal på ball! Hmm.. Kanskje pyjamas eller noe?
      Husker godt søstra mi hadde sånn diva-bursdag. Så noen kom med tiara og sånt, hahah. Tror hun var 14-15 da 😉

    3. Jennie jeg har fått unfollowa deg på privat brukeren din men jeg sente en venneforespørjel men har ikke fått svar enda håper jeg får followe deg igjen 💕😙😍

    4. God tirsdagskveld! Jeg lurte bare på; hvor fikk du det designet fra? Jeg synes det var kjempe fint! Jeg holder selv på med et nytt design til min blogg da det gamle begynner å bli litt.. vell, gammelt..
      Ha en fantastisk kveld videre 😀
      Forresten, legg meg gjerne til som venn her på blogg.no, jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det, men på den måten får jeg opp hver gang du har skrevet et nytt innlegg! 🙂

    5. Ikke så mye shopping? Synes det er mye nok! Ville vært fornøyd hvis jeg var deg. Og sa ikke egentlig du at du ikke bruker sminke i det hele tatt for ikke lenge siden? Og hvis du i det hele tatt bruker noe er det bare litt mascara og lipgloss✨

    6. Håper du får en fin bursdag Jennie😊 kos deg masse😉 gleder meg til bursdagen min jeg også😊😊 har bursdag i mars😄 gleder meg😄

    7. Hei Jennie!!
      Jeg har slitt litt en stund nå, fordi jeg
      føler ingen liker meg bortsett fra vennene mine 🙁
      Til og med tenker jeg andres foreldre ikke liker meg!!
      Og at de på ungdomsskolen synes jeg er stygg og ikke
      noe pen, normal osv!! Jeg er så lei, jeg tenker også at andre ikke har det sånn,
      at f.eks du har et perfekt liv osv 🙁 Jeg greier ikke å være
      perfekt, til noe!! Det plager meg, veldig!!! Og at andre bare har perfekt liv og ikke jeg??!
      Jeg har egentlig ikke noe dårlig selvtillit men er redd for nesten
      alle på ungdom skolen og andre klasser hater meg…
      Hadde vært fint om du skrev tilbake..

    8. Hei!(: du er en god blogger jennie, ville bare spørre om du visste om det kles greiene som andreabadendyck hadde!💗 det var utrolig gøy, det var masse klær de ikke brukte lenger eller som var forliten, lurte på om du også kanskje kunne ha det en gang, bare et spørsmål. Håper du kan kontakte meg. [email protected]

    9. Kjempe kjempe kult!!😊 Du er alltid god med sminke og mote😘 Love u du er best!! Ser gloggen din kver dag!!

    10. Du ser mye eldre ut en 13 år!
      Jeg blir 15 jeg 10.januar, ikke så lenge il det heller. 🙂
      – hadde blitt utrolig glad for en kommentar tilbake. .:-)

    11. Kjempe fine ting,jeg vet ikke hva slags bursdag du skal ha,men jeg håper du koser deg med venninnene ❤️❤️jeg bare lurer….når trekker du vinneren av lua??

    12. Vil bare si utrolige fine ting du har kjøpt♥
      Også en annen ting:
      Du er en fantastisk person.
      Og tusen takk for at du har denne bloggen Jennie Sofie!
      Denne bloggen gjør meg i bedere humår dersom jeg er litt trist en dag!
      Så tusen tusen tusen takk Jennie Sofie

    13. Fine innkjøp 🙂
      Men hvor mye sminke bruker du til hverdags?
      Fikser du øyenbrynene dine?
      Bruker du maskara?
      <3Jeniiiii

    14. Gratulerer med dagen på forskudd du er pen søt kul morsom flink
      Takk for at du blogger
      Takk for at du lager spørsmålsrunde till oss
      Jeg setter KJEMPEstor pris på deg!!!!! Takk!!!
      DU ER VERDENS BESTE!!!!!!!

    15. W😍W, alle tingene du har kjøpt var kjempe fine, kan du si noe om pris?😝😏😊 Synes du er kjempe heldiig😄👍😆😚

    16. Hei Jennie! Du er super pen, super snill😊 Og alt man kan komme på. Skulle ønske jeg noen gang traff deg og få være med deg en hel dag. Jeg er din #1 fan. Lettere sagt mitt forbilde. Jeg drømmer om å bli skuespiller eller sanger. Og du har en del i min inspirasjon😘
      Jeg vil bli super glad om du svarer meg på denne kommentaren.
      Hjerteklemmer og søte kyss fra Ingri

    17. Hei Jennie! Du er super pen, super snill og alt man kan komme på. Skulle ønske jeg noen gang traff deg og få være med deg en hel dag. Jeg er din #1 fan. Lettere sagt: du er mitt forbilde. Jeg drømmer om å bli skuespiller eller sanger. Og du har en del i min inspirasjon.
      Jeg vil bli super glad om du svarer meg på denne kommentaren.
      Hjerteklemmer og søte kyss fra Ingri

    18. Meg som er meg selv: Jeg har ikke et perfekt liv, men jeg gidder dag ikke blogge om krangling med lillesøster, at jeg er sur fordi jeg må gjøre ditt og datt i huset. At jeg er tris og lei for at jeg ikke føler meg bra. At jeg føler at mange får ting jeg ikke får. At folk er slemme mot meg osv….Nei, takk. jeg fokuserer på positive ting. Fokuser på de vennene du har, så heldig du er som har venner. Vær glad i det livet du har for du kan ikke leve et annet sitt liv. Gjør det beste ut av det du har og jeg er sikker på at du er nydelig. Klem

    19. Hei: Riktig det med sminken. Men jeg liker å sminke meg med venner. Liker å prøve meg frem….er nok mange som gjør det???? Om jeg har noen problemer med huden er det jo flott å kunne dekke over det også. Gjør det noe? Klem

    20. Thea: Bruker og bruker…..liker å forsøke ting. Pudder om jeg føler at huden ikke ser tipp topp ut, alstå for å dekke over problem om jeg har det noen dager. Sminker meg så lite at jeg føler at sminkevideo ikke er helt meg ennå. klem

    21. Hei Jennie jeg elsker deg hadde elsket om du kunne ha svart meg kan du plis følge meg på insta gram vis du vil sier du ja og vis ikke sier du bare nei men vis du vil så sier jeg instagrammen min og Gratulerer med dagen på forskudd søta skjønner vis ikke du vil følge meg Klem Maja

    22. Tror du skal ha overnattingsbursdag😜 om 2 timer er du tenåring!! Fine innkjøp❤️ Kan du ha sminkevideo med tingene du kjøpte og mascara og sånn? Vet du ikke sminker deg men hadde hvert gøy å se hva du bruker og hvordan de nye tingene du kjøpte funker og sånn 🙂 bare et forslag ( og ønske ) 🎀 gratulerer med dagen på forskudd:)

    23. Hei jeg er kjempe fan av deg:)Du har en fantastisk personlighet,jeg snakker hver dag på skolen om deg😊Jeg håper du svarer for da vet jeg at du så kommentaren.Men du har vel sikkert mye annet ting å gjøre å.skjønner det😙

    24. Hva heter lillesøsteren din?
      Jeg titter gjerne innom bloggen 2-5 ganger om dagen for å se om du har skrive. Lillebroren din er skikkelig søt ligner på fetteren min! Happy BIRTHAY jennie!!!!
      10000000000000 klemmer❤

    25. Jeg syns det var super fine ting!❤️ Jeg ønsker meg sånne koster og så har jeg et lignene essence pudder, som jeg fikk av vennina mi som er fra Tyskland 😍😘 jeg synest du har veldig fine øyenbryn, så jeg lurer på om du napper de eller om de bare er så fine?💕💜 klemmer fra amnda😚

    26. Se gratulasjonen på disse brukerene på instagram: @ammmmini og @love_jenniefashion 😍🌸 klemmer fra meg

    27. Elsker innkøpet ditt♥
      Kjære søteste, snilleste, peneste,vakreste, positiveste, beste,kuleste,sterkeste Jennie Sofie♥
      Du er helt fantastisk. Du har verdens beste blogg! Vær gang jeg titter innom bloggen din blir jeg alltid så glad inni meg. Hvis ikke det er kommet ett nytt innlegg når jeg ser på bloggen din, leser jeg alltid det siste innlegget og ser på alle de siste bildene. Du har så mange fine bilder på bloggen og Instagram. Takk for at du tar deg tid til å blogge i din hektiske hverdag. Du er alltid fin på alle bilder. Og er utrolig flink til å ta bilder. Du er den peneste i hele universitetet. Når jeg leser bloggen din er det som om at jeg kjenner deg. Men det gjør jeg jo ikke. Jeg er innom bloggen din flere ganger til dagen♥ Takk for at du er den fantastiske personen du er. Elsker videoene du lager. De er kjempe kule. Ja også er du en utrolig flink skuespiller. Rollen som Hedwig i jenter er liksom helt annerledes enn Jennie Sofie. Hedwig er liksom litt frek og sånt, mens du er så snill og omsorgsfull og alt sånt. Du må ha en helt fantastisk dag i morgen den 08.Januar!! Heldig du som blir 13♡ Jeg blir ikke 13 før den 09.Februar! ! Gratulerer gratulerer, gratulerer, gratulerer såååååååååå åååååååååååååååååååå åååååååååå utrolig,utrolig mye men 13års dagen din kjære Jennie! Tenk endelig er du tenåring♥♥♥ Jeg har desverre ikke noen gave til deg men håper denne lille fakta biten om deg er bra nokk for meg. Husk dette JENNIE SOFIE!
      Til slutt kommer en bit dere hatere burde lese.
      Ikke hat Lea eller Jennie Sofie eller noen andre.
      Det er så frekt og utrolig utrolig utrolig slemt og helt sykt å skrive hat kommentarer. Enda mer slemere er det om folk man ikke kjenner. Dere er så dumme. Jeg kjenner ikke Jennie Sofie jeg heller men jeg vet at hun ikke er slem,frekk, stygg, osv… Dere sårer andre med å skrive sånt!! Skjønner dere ikke det? Å nei dere gjør hvist ikke det… Men Jennie virker for meg og for MANGE andre som en kjempe kjempe kjempe snill jente. Det burde ikke vært låv til å skrive stygge ting om/til andre. Og i hvertfall ikke til de man ikke kjenner. Om dere ikke har noe fint og si så ikke si det. Ja, ikke skriv det heller!!! Du er perfekt på alle måter Jennie Sofie. Du er så tøff som tåler sånt:-) Skal jeg si dere en ting? Hun er ikke frekk,slem,stygg,rar eller noe sånne dumme ting i det hele tatt, hun har så fint ansikt, fint hår, og alt sånnt. Du er perfekt på alle måter Jennie Sofie perfekta. Folk blir faktisk såret av sånt. Hvist du ikke kjenner dem kan du ikke hate dem. Ikke hat noen uansett hvem de er!!!! Jeg blir faktisk lei meg av å se folk skrive så mye hat. De som kjenner henne vet jo om hun er snill eller ikke og hun er kjempe, kjempe ,kjempe, kjempe, kjempe, kjempe snill!!! Så kan dere please slutte med det dere gjør!! Eller vent SLUTT MED DET MED EN GANG!!!!!!! Dere sårer andre enn bare Jennie, dere sårer meg og mange andre også!!! I love you Jennie Sofie♥
      Jeg elsker deg så mye! Hilsen en som heter Charlotte♥

    28. Jeg synes du kler veldig godt sminke❤️Men jeg synes du er pen med og uten sminke❤️Men jeg bare lurer om hvor du kjøper de meste av klærne dine❤️Håper på kommentar tilbake❤️Klem

    29. Overnattingsbursdag siden du sa at det e lørdag og søndag på det innlegget du legget ut får noen dager siden❤️ Kjempe fine ting✨

    30. Jeg tror du skal ha overnatting med bare noen av venninnene dine 😘❤️😄 Gratulerer med dagen sjønnas! Grip dagen din!⭐️😚😘

    31. Gratulerer med dagen!! Håper du får det superfint som 13 åring!!
      Bursdag hilsen Noornaz_bassiri på IG

    32. Kjære Jennie Sofie!
      Gratulerer så mye med dagen, håper den blir like fin og flott som deg med alt du ønsker deg og alt du vil ha!!! Du er en super flink blogger og jeg tror at de fleste som leser bloggen din har deg som forbilde du er en helt utrolig fantastisk person! Mange av kommentarene du får kan være veldig grove men du hever deg over det på en helt utrolig måte, jeg misunner deg syyyykt!!
      Gratulerer med dagen😍😘❤️

    33. Gratulerer med dagen Jennie! Jeg er stor fan💕 Jeg syns du virker kjempesnill, kunne virkelig ønske at jeg kjente deg😋 jeg har faktisk drømt om deg 2 ganger😂 Du er veldig heldig som har en så velfungerende blogg, og mange fantastiske faste lesere som jeg er en av🙊😜😄 Håper du får en kjempefin dag og mange gratulasjoner😊😙💕💕💕💕💕💕 mange klemmer fra June (som ikke kjenner deg😂👏)

    34. Gratulerer med dagen jennie ❤️
      Du er en fantastisk person ❤️
      Du er pen, søt, morsom, omtenksom, og mye mye mer jeg ikke kan skrive siden det er så mye å si om deg❤️ Du er skjempe snill❤️ Du er den herligste personen i hele verden🌏❤️
      Ha en veldig fin bursdag ❤️❤️❤️❤️ J E N N I E ❤️❤️&#️❤️ J E N N I E❤️❤️❤️❤️

    35. Gleder meg til å se ballkjolen din👗 Men når er ballet eller når kommer innlegget av kjolen din???? Klem

    36. Gratulerer så masse med dagen Jennie!
      Skulle så gjerne ha vært der å sagt det personlig til deg, men det kan jeg dessverre ikke:(
      Jeg vil så gjerne si deg hvor mye du og bloggen din betyr for meg.
      Hvor mye bare et lite innlegg som jeg vet er skrevet av deg kan gjøre med dagen min!
      Du er en gledespreder, og jeg håper du kan fortsette med det du gjør,mfordi jeg er sikker på at det kan og har hjulpet mange jenter i hverdagen.
      Jeg er så utrolig glad for at du og bloggen din har kommet inn i livet mitt<3
      Dette høres nok veldig merkelig ut, men jeg er glad i deg Jennie:*
      Stor bursdagklem fra Helene,mdin største fan!!!

    37. ÅÅÅ… Jeg skjønner meg heller ikke på den nye oppdateringen på imovie.. Blir nok en del tutorials på YouTube å se på 😀 Hehe..
      Btw.. Fine innkjøp 🙂

    38. Har nå bladd meg gjennom bloggen din helt ned til sommeren 2013. Fasinert! Skjønner godt at du er på topplisten!
      og jeg som trodde jeg var noen lunde pen (men sammenlignet med deg! ikke sjanse. du er nydelig)… jaja. Kommer til å følge bloggen din! Du er virkelig inspirasjon=D

    39. Gratulerer med dagen!!!!
      Du er en fantastisk blogger!
      Du er pen, kul, fantastisk og… ALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Hilsen meg <3
      PS fine innkjøp

    40. Hei Jennie! Du har veldig bra kvalitet på bildene dine, de inspirerer meg veldig til å ta bilder selv og å nyte livet mitt. Du er veldig pen og et veldig godt forbilde. Tusen takk for at du blogger, mange stopper å blogge , pga instagram blant annet. Hilsen Anonym 😉

    41. Gratulerer med dagen! Håper du får en super duper dag videre!! Klem hei!♥♡ Hvordan var det å bli tolv?

    42. Kanskje feil å skrive her, men… GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN FLOTTE, FLINKE, FANTASTISKE, KULE JENNIE SOFIE! Du gjør meg alltid glad. Du inspirer meg hver eneste dag. Så jeg vil si TUSEN TAKK! håper du har en super dag.! GRATULERER verdens beste blogger!
      Hilsen en som ser opp til deg 🙂 <3

    43. Hei Jennie gratulerer med dagen du er kjempe pen og veldig fin sminke d u har kjøpt ? Liker du at vi kommenterer på bloggen din om og følge oss på instagram? Blir glad får svar <3<3

    44. Gratulerer så utrolig mye med 13års dagen din søte Jennie Sofie.
      Jeg skrev en laaaaang kommentar i går til deg, som jeg brukte nesten en
      time på. Men den er ikke godkjent (ikke enda ihvertfall), hhåper ihvertfall at du har sett kommentaren min. Men håper dette har vert en super dag! for deg!
      Grattis med dagen ihvertfall!!!

    45. Oki, mente ikke være frekk selv om jeg var litt frekk der… Sorry ❤️ Kos deg videre i kveld! Gratulerer forresten! Fyller 13 om noen få dager jeg og!!

    46. Charlotte: Så koselig å høre at du blir glad av bloggen min. Jeg er langt i fra perfekt, men jeg vet at jeg må være fornøyd med den jeg er for jeg kan ikke leve en annen sitt liv. Jeg er glad for at jeg har det så bra som jeg har det og jeg er sikker på at du er nydelig og at du bør elske deg selv for den du er. Hat bryr jeg meg ikke noe om. Har ikke tid til hat. Legger merke til kommentarer som din, de gjør meg glad. Stor klem fra meg

    47. Gratulerer SÅ mye med dagen!!! Du er bedre enn flere bloggere på topplisten! Digger deg!
      Tror du kanskje du kan ha en spørsmålsrunde snart?

    48. Hei! Bare lurte på hvor claires var?Hvirker som en kul butikk så etter den i Oslo men visste ikke hvor i Oslo den var plis svar meg hadde blitt takknemelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg