Nyttårsaften

Hei

Nå er vi endelig hjemme i Norge etter en lang reise…..eller den var ikke så veldig lang men det føltes slik. Da vi hadde landet og skulle hente bagasjen kom ikke 2 av kofertene våre. Det var veldig mange som ikke hadde fått bagasjen sin. Etter 30 min fikk vi beskjed om at bagasjen hadde satt seg fast i bagasjesystemet og at vi nå kunne komme å hente dem. Mye stress, men nå er vi endelig hjemme. Tror vi kom hjem halv et i dag tidlig. Nå har jeg også laget de to siste armbåndene til de to siste vinnerne. Har allerde sendt dem mail.

Jeg har kjøpt mine RAINBOW LOOM på Claire´s. Jeg har hørt det går ann å kjøpe det flere steder men jeg vet bare om Claire´s.                                                                 

DETTE ER TIL MALENE                                           ALLE ARMBÅNDENE                                           DETTE ER TIL ELLA

Etter på skal vi ha pølsefest og spille Mario. Det er jo nyttårsaften!!!! Nytt år, nye muligheter. Vi har bestemt oss for en rolig familiefeiring. 

NOEN MINNER FRA 2013

Hva skal du kveld?

Klem Jennie

33 kommentarer

Siste innlegg