Juleferie

Hei

Da er det juleferie 🙂 🙂 🙂

Litt trist at snøen er borte igjen, det bare regner og regner her. Gleder meg til å dra til frisøren i morgen, gleder meg enda mer til å komme frem til Østerrike på lørdag. Det som er så bra når vi reiser bort er at vi alltid har bestefar som passer på huset, og vi passer alltid på huset hans når han er ute og reiser. Vi er jo naboer 🙂 Har egentlig ikke så mye å blogge om i dag.

Hva tror du jeg skal gjøre hos frisøren i morgen?

Klem Jennie

Gammelt julebilde av meg og lillesøster <3

31 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Jeg tror du skal klippe tuppene der det er slitt hår eller kanskje farge litt av håret?
      Jeg er Jeni men kommer til å bytte navn mellom Jeni og Jenifer 😀

    2. hei kan du følge meg på instagram eg heter martine_drew_bieber og på skype heter eg martine.lundbo kan du spøøre om å bli venenr der 🙂

    3. Så søte dere var når dere var små❤️ Tror du skal klippe håret ditt og kanskje farge eller stripe det:)
      Gleder meg til og se hva du blogger om i Østerrike:) har ikke juleferie før i morgen😥
      Elsker foresten det nye designet ditt:) hadde hvert så koselig om du svarte på denne kommentaren❤️

    4. Jeg tror du skal klippe tuppene💇 og så skal du kanskje legge inn noen lyse striper eller ta dipdye💁🙋💆😍 haha😂 jeg husker den gangen jeg spurte deg på instagram om du hadde tatt dipdye😍, men du hadde bare filter på bildet😂😚

    5. Heldig du da som har juleferie nå. Vi har ikke før i morgen❤️ Tror du bare skal stusse håret eller noe sånt★

    6. Hei jennie❤️Mitt navn er Vanessa:) jeg så at du lagde sånne arm bånd på instagram og seffølgelig er ikke dette noe du må gjøre❤️Men får ikke så veldig lenge siden så mistet jeg pappaen min😔Og nå har jeg bare mamma igjen😥Og derfor tenkte jeg å skrive julegave ønsket mitt til deg å det er å få et hjemmelage armbånd av deg det er det største julegave ønsket mitt jeg kunne ha fått❤️😔Og det hadde muntert opp en liten del inne i hjerte mitt❤️😔Du tror kanskje jeg sier dette bare får å få et armbånd men jeg håper du fårstår😔😥 at det ikke er falskt…du kan kontakte meg på skype:jentavanessa💛Håper virkelig du har tid til å svare😔❤️Hilsen en som savner pappaen sin😥❤️

    7. Vanessa Nilsen: Kjempetrist å høre Vanessa. Jeg har planer om å lage en liten konkurranse på bloggen min hvor noen kan vinne armbånd som jeg skal lage. Bare å følge med. klem <3

    8. Jeg trur du skal klippe tuppene og ha i noen mørke striper kansje, men eg trur uansett va så kommer du til å bli den vakreste eg noen gang har sett. Du er favoritten min i Jenter selv om du ikke alltid er på videon like mye som Emilie Tora Shirin og Ragnhild, sorry for at jeg brukte skuespiller navna. Men du er uansett den peneste jeg har sett 🙂 Og jeg følger med jenter hele tiden og du tar oppmerksomheten min når eg ser på jenter, du er såååå FIIIIIIN …… Hilsen INSTAGRAM: martine_drew_bieber EKTE NAVN: MARTINE 😀

    9. Hei jeg lurte bare på om du kunne ha pakk med meg til Østeriket video? Elsker bloggen di utrolig mye, leser den vær dag❤️

    10. Hmm… Kanskje farge det, og klippe tuppene? 🙂 Kanskje det er det den vanskelige avgjørelsen var. Kanskje du må klippe det mer enn tuppene og?? 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg