SLITER MED HEADER

Hei

Jeg har laget en header og vil gjerne få den inn i designet, men uansett hva jeg gjør får jeg den ikke til å passe. Kjempe frustrerende . Har nå fått kontakt med henne som ha vært så flink og lage designet, og håper nå på at henne kan hjelpe meg. Gleder meg veldig til å få den på plass. Gått en god del tid med på dette, så har egentlig ikke noe særlig å blogge om. I kveld blir det håndball på TV og det gleder jeg meg til. 

3  skoledager til ferie, JIPPI


Når begynner din juleferie?

Klem Jennie

38 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Min siste skoledag er fredag, så da begynner også juleferien min.
      Gleder meg til ny header og design 😀
      Har du ask.fm? Er en person med ditt navn der…
      <3Jeni

    2. Grattis! Love you!
      Første kommentar?
      Gleder meg til den nye headeren!
      Er det godt med en pause fra Jenter?

    3. Hei hei jennie, du er super heldig som bare har 3 skole dager igjen jeg har 4 skole dager igjen når er det du reiser til Østerrike du er super heldig som reiser nesten alle ferier til et land og du er super pen:) hilsen din største fan på en måte

    4. 1 week 🙁 jeg HATER fransk skole ! jeg begyner hvar dag 8h00 og er ferdig 18h30 !! og jeg har skole hvar eneste dag (fra mandag til tirstag :'( neiiiiiiii ) ! bare lurer paa om hva fagg dere har i norge ? hoper du svarer ! ps : du har utrlig fin blogg ! dør smelter ! den er veldig hygelig og det er kjempe bra !

    5. den jakken du har den er veldig fin men er det faik elller ekte pels siden det ligner på ekte pels

    6. Hei jeg lurer på om du kan se på mailen din som heter jenniesofieheader❤️ Elsker bloggen din! Pils få svar..

    7. Får ikke ferie før etter fredagen jeg 🙁
      Men det går egentlig helt fint. Har uansett noe å glede meg til, både julaften og første juledag. Da drar jeg til Thailand! 😀
      Kommentere tilbake?

    8. Vi har det på fredag!
      Men den dagen blir veldig koselig,vi skal gå rundt juletreet,dra til svømmehallen og spise julekakene vi bakte i mat og helsen 🙂
      Håper du finner ut av headeren,fint design og fine bilder av deg 🙂
      Kos deg resten av kvelden 🙂

    9. Juleferien min begynner på fredag❤️❤️ Elsker bloggen din!!❤️❤️😍😍💋💋😘😘

    10. Kjære Jennie Sofie, jeg har noen spørsmål som jeg håper på svar på så fort som mulig.
      1. Kan du skype meg? Please Please Please Please Please, jeg heter ” Julie-Star02. Håper du kan ringe meg!
      2. Kan du hjelpe meg med og lage header til bloggen min? Du kan da isåfall kontakte meg på e-post, som du har i kommentaren.
      3. Hvor pleier du og spille på håndball banen?
      4. Kan du hjelpe meg med og sette inn det designet du har? Jeg får det ikke til, og syntes det var kjempe fint!
      5. Kan du sjekke bloggen min, og kanskje legge igjen en kommentar? (snuppasblogg.blogg.no)
      Det var spørsmålene, håper du svarer. Håper det ikke er for mye mas..
      Stor KLEM fra Julie (snuppasblogg.blogg.no) <3

    11. Min begynner på fredag jeg elsker bloggen din!!!!!!
      Og syntes at du er ev syyyykt god skuespillerinne!!
      Kan du følge meg på instagram???? jeg heter:Annikenhopen

    12. Hei!
      Juleferien min begynner på fredagen!❤️
      Jeg ville bare si at du er helt utrolig pen!
      Men jeg lurte på hvor lenge har du spart håret ditt hvis du har spart det?
      Håper du svarer❤️😘

    13. Heia!❤️
      Headern din er veldig fin!
      Min juleferie starter på fredagen med da skal vi bare kose oss❤️
      Jeg bare lurte på hvor lenge har du spart håret ditt?❤️
      Håper du svare så fort så mulig pena❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg