MYE TULL

Hei 

I dag tok mamma og jeg headerbilder siden jeg har sakt så lenge at jeg skal det. Det som er litt dumt er at for at bloggen min skal få ny header må vi endre på designet. Hun som lagde designet mitt får vi ikke kontakt med så jeg må finne meg et annent design. Så jeg har søkt litt på nettet og fant et veldig fint gratis. Tok også å lagde en ny header med mamma i dag. Det kommer nok ikke til å bli endret i dag, men KANSKJE i løpet av noen dager. Gleder meg til å se hvordan det blir. I dag feiret vi også bursdagen til bestefar med pølser, bløtkake og julekaker……mmmmmmmmmm………<3<3<3 

På grunn av at jeg skal ha nytt design, vil kanskje bloggen min se litt rar ut når du titter innom, det kan bety at jeg jobber med å endre designet akkurat da. Håper på forståelse for dette. 

HER ER BILDE SOM ER MED I HEADEREN

Gleder du deg til å se hvordan det blir???

Klem Jennie

50 kommentarer
    1. Gleder meg veldig ! <3
      Har du på sminke ? Eller noe på øyenbrynet 🙂 ihvertfall, du kledde det!.

    2. hei Jennie!
      jeg elsker bloggen din! skal ikke gjøre som alle andre å bruke min første kommentar på å skrive “FØRSTE KOMMENTAR:)”, eller noe sånt, jeg skal bruke den på å si hvor mye denne bloggen betyr for meg. jeg er like gammel som deg, eller jeg er 5 dager eldre en deg, men uansett. jeg er da 12 år og har ikke det beste selvbildet av meg selv! ikke er jeg like tynn som deg, eller har like fint hår som deg, å det ønsker jeg meg virkelig! jeg vet at jeg aldri kommer til å bli som deg, men bare det å se deg på bilder og videoer gjør selvtilliten min bedre. den blir sterkere og jeg føler meg bedre selv. du og bloggen din har hjulpet meg myyyye, og det setter jeg veldig, veldig stor pris på! håper du ser denne kommentaren og leser den. å jeg håper du kan fortsette med å være deg selv, fordi jeg er sikker på at det er flere en bare meg som setter pris på deg!
      store klemmer fra Helene<3

    3. Hei♥ Kan du legge ut en video av de tingene du fikk på lørdag da du feira “jul” ♥ Håper på svar♥

    4. Å Gud, du er så pen!!❤ Jeg blir nesten litt misunnelig jeg! Haha, neida. Du fortjener virkelig all den rosen du får fra alle oss blogglesere og fans! Jeg elsker bloggen din Jennie Sofie!❤
      Klem fra meg!
      #Jennie Sofie er best❤

    5. Hei Jennie!! Jeg er kjempe spent!! I dag la jeg ut en video som jeg lagde av deg på instagram! Hadde betydd alt om du hadde sett på den!! Jeg heter agnesnordvik 😃😃 Klem fra meg

    6. Ja, klart jeg gjør! ilu Jennie, er din største fan! Men jeg har et spørsmål. Jeg lurte på om du kunne ha må gjøre video?

    7. Jaa , jeg gleder meg veldig til å se den nye headeren! Her forleden drømte jeg om at jeg møtte deg, og jeg fikk nummeret ditt, og jeg fikk vite hva du het til etternavn!
      Og da jeg våknet begynte jeg nesten å gråte fordi det var så dumt at det ikke var sant!! Du er ett så fint menneske Jennie!
      Stor klem fra Sofie
      (Hadde blitt UTROLIG glad for svar!!)

    8. Hei jennie jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med en ny header o du kunne.? Kan du vær så snill å ta kontakt på e-Mail eller noe. Bare lurte. PLISSSS.

    9. Herreguuuud, du er så nydelig, kan virkelig ikke beskrive det❤️ Du er smilet i ansiktet mitt og du er så perfekt!! STOOOOR fan av deg, beste Jennie❤️❤️

    10. Hei. Jeg elsker bloggen din . Jeg leser hvert innlegg du legger ut. Kan dere som leser denne kommentaren se på bloggen min?? Jeg heter jennyhandball.blogg.no
      Kan dere legge igjen et spørsmål om håndball??? Hver så snill❤💙💚💛💜💕✌👍🌸🌷

    11. hei kan du fortelle hvordan man kan få hjerte eller noe sånt på kommentar feltet? lurer veldig!
      elsker bloggen din!♥

    12. Hei Jennie❤ gleder mg til å se hvordan det blir❤ jeg er din største fan og jeg ville blitt såååååååååååååå glad om du svarte meg❤ du er den peneste jeg vet om. Skulle ønske at jeg var deg ❤ Jeg elsker bloggen din.✌leser den hver eneste dag. Den er super duper kul. Jeg misunner deg veldig❤ håper du svarer❤ ILY søtah❤

    13. jennisofie du kan jo ha et bilde til hearden blir ferdig. super fin jakke du er veldig fin har du vært i lier?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!!

    14. Har du lest eposten og meldingen på bloggen? Jeg har laget et nytt design til deg 🙂
      Du kunne også bare endret headeren i det andre designet, men jeg skjønner hvis du kanskje var litt lei av det.

    15. Annbjørg: Klarte ikke å endre profiltekst/bilde og heller ikke header. Forsøkte virkelig. Jeg ønsket meg et litt enklere design også. Fikk hjelp til å bytte til dette. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg