HELGEN

Hei

Ja, da er det helg igjen da. Har en del planer denne helgen også som vanlig. 

1. Feire litt jul i morgen med deilig julemat og åpner noen gaver vi ikke skal ha med til Østerrike

2. Feire bestefar sin bursdag

3. Bake pepperkaker

4. Pakke inn julegaver

 

Jeg begynner å få litt reisefeber, nå er det bare 4 skoledager igjen før det er JULEFERIE 😀 I julen skal jeg selvsagt også blogge, og har fått litt tips om hva jeg kan blogge om. Så i julen vil du alltid kunne finne innlegg å kose deg med på min blogg. Ting som kommer på bloggen

1. Min reise til Østerrike, filme litt fra flyplass, fly, bil osv…..

2. Konkurranser

3. Julaften i Østerrike

4. Julegaveinnlegg, skal lage innlegg om det jeg får til jul

5. Innkjøpsvideo i fra Østrrike/shopping

6. Inspirasjon

7. Daglige innlegg

På skolen i dag hadde vi også innlevering av en stor oppgave vi har hatt. Lærerne var så stolte av oss så de serverte oss is med nonstop. Mmmmmm……

Selv om det er fredag den 13 i dag har jeg hatt en super dag.

Har du hatt lykke eller ulykke i dag???

Klem Jennie

60 kommentarer
    1. God tur! (Kanskje litt tidlig å si men :-P…) Hvertfall en god adventstid 😉 Har egentlig hatt en helt vanlig dag 😉

    2. Håper du får en fin helg❤️
      Du er bare så syykt pen og elsker bloggen din.
      Leser den hver eneste dag.
      Du er sykt flink til å blogge og du har en
      døds kul stil❤️❤️

    3. Har ikke akkurat hatt en ulykkesdag, men en litt trist dag. Gutten jeg liker kalte meg for lange neger…. 🙁

    4. Jeg falt og tryna på isen,tror jeg brakk noe jeg fikk svær kul på kneet og masse masse blod og masse på armen,og broren min ble skinna uten vilje😂Er født på fredag den 13. Da😂Ulykkes dag❤️

    5. ulykke fordi skada foten på skolen og vrikka den klarer ikke å gå bra som vanlig vil at
      foten skal bli frisk fort som mulig.
      Og to ting til jenniesofie du er mitt forbilde og jeg håper alle dere som feirer
      jul for en god jul og alle sammen får godt nyttår!
      GOD HELG ALLE SAMMEN HÅPER FOTEN BLIR FRISK TIL MANDAG:(
      HÅPER PÅ SVAR

    6. Heldig <3
      Du er mitt store idol og jeg er glad for at du bare hadde lyke og ikke ulykke idag! Jeg stakk meg med en nål i K&H 🙁 Men resten av dagen var helt vanlig!
      Ha det SUPERT i Østriket 🙂 <3

    7. Jeg skulle egentlig ha 2 prøver i dag så ble det at en av dem var bare lureri og den andre ble ikke noe av🙊 Jeg har også sett på lucia tog med skolen. Veldig koselig☺️ Har også hatt juleavslutning på ToneArt som er en sangskole jeg går på. Så i morgen skal jeg i bursdag og bare ha en kjempe koselig som jeg kommer til å bruke på å handle litt julegaver💜 Ha det fint i Østrrike og få en fantastisk jul❤️ klem Cajsa😘

    8. Jeg synes du er utrolig pen! Du har verdens beste blogg! Du er idolet mitt. Jeg kjenner deg ikke men du virker utrolig snill og grei, og morsom og være med! Det hadde betydd mye for meg om du så denne meldingen! Har prøvd å skrive på insta, men jeg skjønner at du ikke har tid til å svare på alle komentarer på ig. Derfor hadde det betydd utrolig mye om du svarte♥♥

    9. Jeg har hatt lykke i dag fordi kjæresten men (som jeg fikk for 1 uke siden) gav meg vårt første 10 -20
      sekunders kyss😍😜😘😝Hva med deg da? Hva gjorde du som var så bra?? Håper på svar😉😉😉😉

    10. Ja jeg har det bra men en i klasse min forstua fingrene og en jente i klassen falt i isbakken og skadet seg!!!!!….. men en dårlig ting er at vi ikke fikk sett luciatoget fordi vi hadde fysak i de 2 første timene:-(

    11. Eg har ikkje hat ulykke i dag, har hat ein super dag👍 Du kan legge ut ting så du fekk fra jul❤️😃hehe 😂👌 klem

    12. Hei❤️
      Jeg har hatt det kjempe gøy i dag❤️
      Først så hadde vi juleverksted på skolen, også var det juleball på kvelden❤️
      Så jeg vill ikke akkurat si at jeg hadde så mye uflaks da😜
      PS! Elsker bloggen❤️ og foresten så var klassen min på Høvringen uka før høstferien👍
      Vi bodde på fjøset❤️

    13. Åh, du er skikkelig heldig som skal feire jul i Østerrike! Er det varmt der?❤️
      Gleder meg til å se videoer, innlegg og bilder❤️
      Vi har en uke igjen til juleferie, vi også!! Gleder meg! Så slipper vi prøver og slikt❤️ takk for at du følger meg, fredag den 13, har vært fantastisk! Fordi:
      -Du begynte å følge meg
      -Var på nattåpent med venniner
      -Slapp ukesprøven (!)😍
      -Eg er ferdig med julegavene 😅
      Ønsker deg en finfin kveld/natt/morgen😘

    14. Det var bra og høre at den store oppgaven gikk så bra! Jeg stor gleder meg til julen jeg også!

    15. Jeg var på jentekveld med jentene i klassen og så greide jeg å søle brus på borde, gulvet og på stolen😳. Ble veldig flau. Kunne trøste meg med at det var fredag 13😅. Har bursdag den 13. Mars også da😁.

    16. Hei har hatt lykke vil bare si er du er veldig kul synes jeg 🙂
      Du har veldig fint hår og det er bra at du er deg selv !

    17. Når er det deres juleferie starter?! Min jule ferie starter om 6 dager!💜 bare 4/ eller 3 idag da? Please svar, lurer ekstremt mye!😄💜

    18. Har hatt ulykes dag og ein lykke dag
      Kjeristen min slo opp
      Men alle gutane i klassen er forelska i meg men eg fekk ein ny ein mykje bedre

    19. Hadde en super dag i går, så vil si lykke. Hadde først Lucia-skuespill, så basket i gymmen som var veldig gøy, så koste jeg meg litt og fikk gjort mye husarbeid. Koselig dag. Ser også fram til helg med gode venner og familie. 💕💫🎄

    20. Haha, hadde ulykke igår. Vi hadde juleverksted på skolen og alt ble mislykket så jeg kastet alt ! Ahah. Også var vi på butikken (vi hadde låst bilen) også kom vi ut igjen og skulle låse opp bilen og vi fikk den så vidt opp, ahah 😀

    21. hadde lykke dag
      eg bakte å så såv eg hos ei jente i klassen så gjekk vi til sentrum i oslo og handla jule gaver

    22. På fredag, hadde jeg en ulykkes dag! Først så sklei jeg på isen og brakk foten. Så fikk jeg krykker hos legen og greide og falle med trappa med dem, så jeg begynte å blø neseblod og jeg fikk et kutt i hånda så jeg måtte sy. Når jeg kom hjem og skulle gå opp trappa, snubla jeg i en av krykkene mine og falt rett på hode, så jeg fikk et stort sår (måtte ikke sy) så nå ligger jeg i senga med feber, brukket fot, vondt i hodet og en arm som jeg så vidt kan bruke. Jeg skriver på pcen med venstre hånda, så sorry hvis jeg skriver feil. Såklart så greier jeg sikkert og tryne på skolen i morge -.- håper du hadde en fin dag da 🙂

    23. Jeg hadde en vanlig dag men læreren min skulle fly og fikk så vondt i ryggen at hun ikke kunne komme på noen uker 😥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg