Vinner av konkurransen

Hei

I dag etter skolen ble jeg med en venninne hjem i fra skolen. Da jeg kom hjem sjekket jeg bloggen og det kom over 600 kommentarer på gårsdagens innlegg. For å finne vinner brukte jeg RANDOM.ORG til å plukke ut vinner av alle kommentarene. Da jeg fant frem til vinneren kom jeg over en kommentar som gikk litt inn på meg. Det var en som skrev til meg at hun hadde opplevd mye vondt og trengte en oppmuntring. Jeg valgte jo ikke vinner ut i fra hva folk skrev i kommentarene sine, vinner ble trukket automatisk. Jeg velger allikevel og sende et halskjede til denne jenta også, det er jo jul og om jeg kan gjøre ting litt bedre for henne så ønsker jeg altså det. 

Vinneren som ble trukket automatisk heter Frida og er kontaktet på mail. Vet at flere heter Frida, men jeg har altså sendt mail til vinneren. Den andre jenta jeg også sender et halskjede til heter Silje <3, hun har jeg også sendt mail til. 

Gratulerer begge to <3

Legger med et bilde av meg som liten, som dere ser har jeg alltid likt å pynte meg 🙂

Har du antrekket til julaften klart?

Klem Jennie

38 kommentarer
    1. Jeg elsker å lese bloggen din!😍 Det er så fint at du tenker på de som har det vanskelig, veldig søtt av deg, og jeg lurer veldig på om du kan ta en titt på bloggen min http://www.tw0friends.no hadde satt veldig pris på det❤️

    2. Åh, Jennie!! Tuuuuuuusen millioner takk, det er veldig… veldig…. veldig… Stort for meg!❤️
      -meg blant 600 andre! Helt utrolig er det, gleder meg til å bruke det!❤️
      Vet ikke hvordan jeg skal takke deg, du er bare verdens beste (det er du uansett, da)❤️
      Mamma bare “HÆ er det sant?!” Haha❤️ men uansett, fortsett med å være den du er!
      Ikke vær noen andre, bare vær deg selv ❤️ du er verdens beste blogger, du er så utrolig snill, bryr deg om alle, ikke bare tenker på deg selv❤️ gleder meg til å få gaven, skal gå med smykket ofte, og passe vedig godt på det❤️ Tuuuusen takk ❤️
      Klem Frida.

    3. Ja eg har ein blå kjole👗 med et påenmåte
      Belte🎽som er med diamanter💎(ikke ekte)
      Det fylger også med et blått sjal💙

    4. Hei eg har antrekk klart og forresten du er best kan du følge meg på instagram:ayjaina og du er veldig omtenksom

    5. Hei hei jeg skal bare si tusen takk får at du arrangerer konkurranser sel om jeg ikke vant men det viste jeg, men det går helt fint det som er en premie får meg er at jeg får lov til å lese bloggen din du betyr så mye får meg jennie Sofie på en spesiél måte jeg er så gladdddddd!! Får at du blogger da vet jeg liksom Olsen det blir og bli 12 åring men lekser og sånt du er så snill

    6. Jaa, antrekket er klart. Og på torsdag er det juleball ! Antrekket er klart der og 🙂 Har dere juleball ?

    7. For en vakker gest det er å sende en oppmuntring til en som har/har hatt det vondt. Det står det virkelig respekt av, Jennie !
      Mvh, per.

    8. Ja jeg har klærne klart ps jeg elsker bloggen din så utrolig mye din blogg er den jeg leser mest vêr gang jeg kommer hjem fra skolen ser jeg på bloggen din og ser om du har lagt ut et nytt innlegg

    9. Det var en utrolig fin ting å gjøre Jennie❤️ Tror Silje og Frida ble kjempe glade:) De var heldige som fikk vinne et så fint smykke. Jeg ville gjerne delta men kunne ikke siden jeg viste ikke om jeg fikk lov å gi ut epost-adressen min sånn at så mange kunne se den:( Og jeg kunne ikke spørre fordi det var veldig sent og jeg hadde lagt meg. Du var utrolig søt som liten❤️ Skulle ønske jeg kjente deg, var like pen som deg, var venn med deg og til og med bare kunne møtt deg. Men du vil jo ikke møte fremmede, og det skjønner jeg godt. Har også skikkelig lyst til og skype med deg. Men på spørsmålsrunder som du har i blandt når du skyper noen få stykker så vil jeg gjerne også det men vil ikke skrive hva jeg heter på skype så alle kan se det:( Så hvis du ser denne kommentraren så vil jeg gjerne sende deg mail på hva jeg heter på skype.:D Nå burde jeg snart slutte å skrive, hvis ikke tviler jeg på at du godkjenner den fordi den blir så lang!:)
      Klem Mathilde.

    10. Så snilt av deg Jennie:-) , kjempe fint bilde av deg! God jul! ❤️ Skal ha på meg en svart jule kjole og en liten jakke:-)
      Hva skal du ha på deg Jennie?

    11. Heii
      Jeg prøver så godt jeg kan for å være meg selv, jeg vill ikke vær en sånn person som Altid skal tro den er perfekt. Det som er dumt er at noen i klassa mi ikke kan respektere det, jeg blir på en måte mobba. Jeg begynner å bli lei av de stygge kommentarene jeg får slengt til meg hver dag, det er ikke morsomt lenger! De gjør det for å kødde men jeg tar det til meg på en annen måte en de andre trur. Jeg er aldri glad lenger, sån som jeg var før. Jeg har få som kan muntre meg opp eller trøste meg når jeg trenger det, og DU er min største fan!! Jeg håper min største fan kan gjøre en forskjell på det, og prøve og få meg til å smile mere. Det hadde vært en stor tjeneste i livet mit nå som jeg har det Vanskelig. Tusen takk vis du vil hjelpe meg, god jul jennie😉🎅 hilsen amanda

    12. Du gjør en super god ting jennie, du gleder andre som trenger det. Kunne ønske det var til meg, men alle kan ikke få. Du må takke for det du får og du må takke for det du ikke får😘 love u jennie❤️

    13. Veldig snilt av deg! Jeg har hatt antrekket mitt til jul klart siden slutten av november😊 litt tidlig kanskje men… men…
      God Jul😃❄️⛄️
      Klem.

    14. Jeg håper at du tenker på at denne Silje bare skrev det for oppmerksomhet og medfølelse(les forskjellsbehandling) mener ikke at det er sånn, slikt har dessverre skjedd mange mange ganger.
      Ni, jeg deltok ikke i konkuransen

    15. Viss det var jeg som vant, som jeg tror.
      Så skrev du at den ikke funka og det er helt
      sant, jeg begynte og grine når pappa fant ut at
      Det var noe feil med den. Sånn
      At du vet at det var meg eller ikke så skriver
      Jeg den gamle først ([email protected])
      Men jeg har rn ny.
      [email protected] Dette er
      Pappa sin
      Håper du ser denne😊😭😭😭😭😭😭😄😘😘😘😘
      😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍

    16. Hei, jeg lurer på hvorfor du har blokkert meg på Instagram og om du kunne fjerne den? Jeg heter stinky_kristin på instagram:)

    17. Hei eg er enn av dine største fans og eg lurte veldig på om du kunne følge meg på instagram det hadde vert veldig stort :ayjaina. Og eg elsker bloggen din.hilsing enn av dine største fanns

    18. Takk for at du ga meg et sånt kjede det betyr
      Mye for meg. Jeg tror at jeg og Frida er de
      Heldigsete av alle som deltokk og at jeg og Froda fikk en så fin gave av en
      Så fin Jente😘 jeg er din største fan😍😍
      Takk til alle som har skrevet i dette kommentar
      Felte til Jennie, men om meg. ANDREA jeg er
      Ikke en sånn jente som gjør sånt, har ikke
      Samvittighet til det. 😘

    19. Due ganske snill💗👸 å ganske omtenksom jeg lurte på om du kunne ringe meg på skype? Jeg heter : Nimabakk, veldig stor fan av det du gjør men jeg kan ikke si at jeg elsker deg jeg vet ikke helt hvordan due men ette at du blogge ganske mye føle eg eg kjenne eg litt bedre å ebdre☺️😊 hilsen nima

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg