Du kan vinne

Hei

Ny skoleuke og i dag var det også ut i snøen. Det ble ikke skitrening med ski og jeg har ikke lyst til å løpe ute i dag. For det første fordi at jeg er redd for å dette og for det andre vil jeg ikke bli syk. Nå er det jo ikke så lenge til juleferie og avreise til Østerrike og det gjelder å holde forkjølelsen på avstand. Jeg sitter og lager en ønskeliste med bilder som jeg tenkte å legge ut på bloggen denne uken, men fikk også lyst til å legge ut en førjulsgave til en av dere leserene på bloggen. 

Du kan vinne dette halskjedet. Kjempefint til juleball eller andre festlige anledninger.

DETTER ER ET SMYKKE:)

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar som også inneholder din en email-adresse. Trekker en vinner allerede i morgen. 

Lykke til

Klem Jennie

Hadde smykker fra Glitter som gave til gjestene mine da jeg fylte 12 år <3 Har fortsatt noen smykker igjen fra den gang.

676 kommentarer

Siste innlegg