BILDERAS

HEI

I går var jeg altså på åpningen av Wow sin Flagshipstore på Oslo City. Jeg kom hjem ganske sent og fikk ikke lagt ut noe særlig med bilder. Nå har jeg fått bildene fra kamera over på Mac og kan dele mer med dere. Legger bildene ut i rekkefølge slik de ble tatt 😀

ELSKER LYSENE PÅ VEGGEN

DE HADDE VELDIG GODE TILBUD DENNE DAGEN

KIRSTI FRA JULIABLADET LEDET MOTESHOWET

ELLA OG MEG

MEG MED VENNINNER, NOEN KOM FOR Å SE PÅ <3

BACKSTAGE, TRANGT

PENTØY

KOSEKLÆR

KOSEKLÆR

ETTER SHOWET DELTE VI UT LIPGLOSS TIL TILSKUERE

LEGGER UT VIDEO I KVELD ELLER I MORGEN 😀

Ser du noen kule antrekk?

Mitt favoritt antrekk er det hvor jeg har på gul lue <3

Klem Jennie

#moteshow #oslocity #fashion #mote #wow

34 kommentarer
    1. Verdens fineste😍 Det første du gikk med var veldig fint også det andre var veldig fint❤️❤️

    2. Hei, Jennie, jeg lurer bare på når den bake videoen med deg og Lea kommer? Jeg har lyst å lage det selv skjønner du. Unnskyld hvis jeg maser. 🙂

    3. Hei jenniesofie du er mitt forbilde og jeg elsker deg og bloggen din og du er en kjempe flink blogger.men jeg lurer på når bloggen om deg og Emilie som super kokker kommer.og om du har noen bilder av Laila, lea, lea og maren sofie hvis du har kan du legge ut? Men det jeg egentlig ville si var at jeg elsker deg og bloggen din men kan du også legge ut bilde av bestevennen din?
      PS:DU ER MITT FORBILDE! Min største drøm møte deg henge med deg og være venn med deg!

    4. ELSKET antrekket der du hadde gul lue!! Du og de andre jentene var døds-pene!! Dette er vel en drøm de fleste jenter har 🙂

    5. Syk fine dere er så fin du var jenni 😍😍❤️ Kan du plis plis plis prøve og ringe meg på skype plis plis plis hadde vært en drøm plis kan du ikke bare prøve 😘😘💖💖😘💖💖 heter arditaberi på skype 😊

    6. 💕Hei Jennie, og alle andre som tilfeldigvis leser denne kommentaren, jeg bare lurte på hvor den “cheerleader 82 t-skjorten er fra?” Er den fra wow, teit spørsmål, vet😂 Men jeg søkte på wow på Google og fant ingen t-skjorter som det sto “Cheerleader 82” på😪 Så hvem som helst! Svar meg😁💕

    7. elsker den lua og de klærne<3 elsker bloggen din og<3så dumt jeg ikke fikk komme ;( har så lyst til å møte deg<3

    8. DU er så sykt fin, du har også så kul klestil, deigger deg. Første gang jeg leser bloggen din, meen jeg har sett deg på jenter, og jeg bare digger deg. Misunner deg.

    9. Hei jenke Sofie ! Liker bloggen din veldig godt, jeg er like gammel som deg. Men jeg synest det blir alt for seriøst på bloggen din nå for tiden, måten du er så sur å seriøs på når du svarer er jeg ikke så fornøyd med men jaja, det er du som bestemmer over din blogg og deg selv<33 no hate just saying:-))

    10. Linnea: Huff, det høres ikke bra ut. Jeg skriver jo bare om dagene mine og syns de er alt annet enn seriøse. Bakevideo, bilder osv, viser vel egentlig at jeg nettopp ikke er så seriøs. Jeg tror at du misforstår når du skriver at jeg er sur, for det er jeg langt i fra. Men man ser jo ikke hvordan personen som skriver en kommentar ser ut når den skriver. Nå har jeg instagram også, og jeg svarer nok mer der enn på blogg. Jeg takker for kommentaren din. Klem

    11. Jennie, du er forbildet mitt! Stilen din er så perfekt, og personligheten din ( på instagram, og på bloggen ) er så fin. Har lest bloggen din helt siden du begynte å blogge, og har fulgt deg på Instagram helt siden du skaffet deg en bruker! Du er en flink skuespiller, jeg misunner deg 100 %. Mange klemmer Krenare1109 på Instagram! 🙂

    12. Du var kjempefin i alle antrekkene du gikk i! Men fikk du penger for det?
      Eller… Har du noen av de klærne selv?
      Please svar på spørsmålet mitt. Unnskyld hvis du synes jeg maser
      Litt for mye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg