En dag som måtte komme

Hei
I dag dro jeg på håndball etter skolen med noen venner. Etter håndball måtte jeg forte meg hjem fordi vi måtte rekke å hente noe. Måtte dusje først da. Da vi hadde kommet fram til Ski henta vi det vi skulle og ordna noen andre ting. Så måtte vi kjøre hjem.( det jeg henta kommer i et innlegg i morgen) men orker ikke nå fordi det er ganske seint og alle er egentlig ganske lei seg. Da vi kom hjem hadde kjæledyret vårt Elvis sovnet inn, han var død. Så jeg føler meg ikke helt tipp topp nå:( Det viktigste for meg er nå å vite at han har det bra. Vi aldri glemme deg Elvis. Litt bilder fra dagen. Blir faktisk mer enn ett innlegg på bloggen i morgen, følg med.

Har du noen gang mista noen du var glad i?????
Klem Jennie<3

279 kommentarer
    1. Hunden til mormoren min ble borte for et halvt år siden.. han var som en bestevenn for meg, og jeg savner han kjempe masse! Skulle bare ønske jeg fikk si hade til han før han gikk bort.. Det kom så brått fordi han fikk totalt nyresvikt. D: ;cc føler med deg Jenne Sofie! <3

    2. Ja, Jennie❤
      Har dessverre det…to av tantene mine døde nesten samtidig, begge av kreft da jeg gikk i 1. Klasse…oldefar døde da jeg var liten, oldemor døde for noen få måneder siden, og nå dør nok en til…er fortsatt så lei meg for at tantene mine er død, at jeg griner ganske ofte når eg tenker på dem…så med dette vil jeg bare si at jeg forstår!
      Klem Julie<3

    3. Jeg mista moren min får et år siden! 😭 Jeg har også to marsvin! 😆😢 Håper du har hatt en fin dag!! 😘JENNIE😘

    4. Jeg mista katten min i september 2011 😭 men vi fikk en ny katt i oktober 2011 ❤️❤️

    5. Katten min er veldig syk, og den har vært det i noen dager nå, så i morgen skal vi til dyrlegen og sjekke hva det er. Jeg er veldig lei meg nå, for tenk om hun ikke blir frisk! 😔😩😰😥

    6. Jeg har ingen som jeg har mistet, men i dag var
      det siste dagen for en i klassen som skulle flytte
      og det var veldig trist nesten alle begynte å gråte!
      Det var kjempe trist for jeg satt ved siden av
      han og han er kjempe snill!❤️ Jeg håper at Elvis
      hviler godt!😢

    7. Ja, vi mista kaninen vår. Som jeg var kjempe glad i. Den ble bre 1 år..! Mamma skulle ut å se til den også kom hun inn å sa hun var borte. Døra til buret var revet av, og buret var nesten helt ødelagt inni. Vi har funnet ut at det var en liten rev som har vært inni buret til min Flekkis og tatt henne ut av tiden.
      Har også mistet familie medlemer. Mistet en bekjent Igår, og det er altid trist! Føler med deg Jennie.

    8. Ja jeg gråt og gråt i oldefaren min sin begravelse😭😭😭 jeg kommer aldri til å glemme han❤️ Han var til og med jeg og lillebroren min å leke hjemsel når vi var mindre🙈❤️😚😭

    9. Stakkars deg!!!!!
      Har mistet en hund som sto meg nært og har fått vite at en hund som jeg fikk se etter 5 år har fått kreft😔
      Men jeg synes det er fint og vite at de har det bra der oppe😌
      Hilsen Martine😊

    10. Ja, for 2 og 1/2 år siden mistet jeg katten min😥
      Hun føltes helt spesiel for meg, og hun var bare 2 år da hun ble påkjørt.
      Forresten så lurte jeg på hvilket dyr Elvis var?
      Sunniva

    11. Uff❤️ trist å miste noen man er glad i😿 Mormoren min døde da jeg var 6 år gammel. Husker det godt. Barne hennes satt ved siden av hun da hun døde. Det siste jeg husker hun sa var: “jeg håper jeg bare dør.. Jeg vil dø nå, jeg orker ikke mer!” Hun hadde kreft i hele kroppen (spredning) helt fært😥😰😩 jeg var bare 6. Jeg husker jeg var redd forgå klemme henne, for hun så så grusom ut..😳😥 og det var såå skummelt da jeg så hun Død i kista. Hun var Issskald, og før hun døde lagde vi en bilde bok sammen? den la jeg på magen hennes… Uff ja❤️ Samma det❤️ Håper det går bra med deg❤️ Jeg husker jeg gråt hver eneste natt i flere uker.😰❤️

    12. Ja. Og det er så forferdelig trist og grusomt… Jeg klarer ikke tanken av at de faktisk er borte.. For alltid!
      Vekk fra det vonde, i hvilken butikk kjøpte du den superdry jakken?

    13. Jeg kom hjem fra hytta til en venn, og da hadde Tassen (hamsteren min) også sovnet inn. Det var en helt forferdelig føles å finne han nederst i buret, helt stiv og kald. Jeg skjønner deg 100%! Jeg har fortsatt det lille sovehuset hans i sengen min. Mitt beste tips til deg er å gjøre noe hyggelig med familien, da tenker du ikke så mye på det. Du burde også snakke med venner om det som har skjedd, for det er greit og sørge og gråte sammen. ;-(
      mia4.blogg.no

    14. Jeg mistet en gang katten min. Han var ca70 katter.😪😥😔 Han het Brannmannjohannes.
      PS. Kan du please følge ,eg, på instagram, heter maseren124

    15. Ja, har mista oldemora mi. Det var trist det om elvis. Stakkar deg det er ikkje godt og miste kjærledyret sitt. Begynte nesten å gråte når jeg leste det, eg elsker dyr. Nå begynner eg faktisk å gråte litt, det er så trist. Men det er bare og tenke på at han har det bra der han er nå. Ber for deg elvis.

    16. Ja. 2 av hamstrene mine døde for 2 år siden!! Skjønner hvordan du har det!!
      Elsker deg jennie!! ❤️❤️❤️

    17. Katten våres Borris levde og var frisk og rask var en som var ute kom for å få kos og fanget mai også videre. En dag fant vi han ikke og der lå han der han var blitt født og bare lå der. Han var død. Vi hadde heldigvis en til katt som jeg nå er så glad i at jeg er redd for å miste henne.

    18. Så trist at Elvis døde:( Har mista en i familien og det fikk jeg vite mens jeg sto i butikken. ( var ikke ps lett og reagere kontrollert så ikke folk skulle lure ) 🙁

    19. Jeg har også mistet noe jeg er glad i. I høst mistet jeg katten min han bør bare ett år han skulle bli to men det ble han ikke han bør borte og en stund etter fikk vi vite at han var påkjørt
      Ossen dyr hadde du ??

    20. Ja. Og jeg kommer ALDRI over det. Vi har gitt 3 stk til dyrebutikken som jeg absolutt ikke likte! Begynte å gråte alle 3 gangene, for vi ga dem ikke til dyrebutikken på en gang. Også ga vi 1 bort til noen som ville ha fuglen. Jeg visste ikke at vi skulle gi bort den 4. fuglen.
      Hilsen Mona 12 år ;(

    21. Hei Jennie Sofie, jeg vet hvordan du har det. Jeg og lillesøsteren min mistet kaninungene våre i fjor høst, vi hadde bare hatt dem i 2 uker. Det er kjempe trist og jeg tenkte bare på de hele tiden, jeg greide ikke følge med på skole arbeide i det hele tatt. Er her for deg søta😘💋💖

    22. Jeg kondolerer søta! Ja, jeg har mistet lillesøsteren min, oldemoren min og fuglen min. skjønner veldig godt hvordan du har det Jennie!!<3

    23. Vet hvordan det er mista oldemor for 6 år siden i Thailand mens jeg var der skjønner hvordan du har det
      RIP Elvis
      Det må skje en gang i livet

    24. Ja mine to hamster den ene døde på nyttårsaften i fjor også mine tre snille katter som er død savner de altid det er trist jeg vet

    25. Jeg hadde en kanin som het Trulte. Han var Brun og den fineste og mest kosete kaninen i verden. En dag måtte vi gi han fra oss fordi vi ikke kunne passe på han. De som overtok han Eide en gård og de hadde mange andre kaniner. Jeg var veldig glad for at han fikk et fint hjem men jeg savnet han veldig. Han ble til og med pappa til mange små kaninunger og han hadde det sikkert supert. Men en dag fikk mamma beskjed om at alle kaninene hadde rømt ut av et hull i buret og ut i skogen. De fant alle kaninene igjen, bortsett fra han, Trulte. I det området der de bodde, finnes det rev og Trulte har ikke kommet hjem ennå så han har mest sannsynlig blitt spist av rev. Jeg sitter her og gråter mens jeg skriver og jeg tenker veldig på hvordan du har det. Hadde jeg ikke bodd så langt unna deg Jennie, hadde jeg kommet å trøstet deg så mye jeg kunne. Jeg savner deg noe fælt, og jeg er en person som alltid trøster når noen jeg kjenner har det leit. Du må gjerne poste denne kommentaren på bloggen om du skjønner hvordan jeg har det. Klem fra Maren Andrea 💝😔😘❤️

    26. Jeg har selv et marsvin, han heter Heddie🐹 Han er 5⃣ år, så ganske gammel👴. Vi har nettopp fått han av noen vi kjenner(2 1/2 måned siden.ca) men jeg elsker han utrolig mye😍 jeg vet selv at det vil bli tøft å miste han😥 men heldig vis for dere og Elvis døde han naturlig. Det er mye verre å måtte avlive dyret sitt💖

    27. Katten min døde for noen måneder siden det er nesten den verste dagen i mitt liv for jeg hadde hatt katten i 11 år og mamma og pappa hadde hatt den i 16. Håper du koser deg.

    28. Ja, jeg har mistet hamsteret mitt Tiina vet Kordan du har det!😥 Jeg ble veldig trist nor Tiina døde😥 kondolerer😭 jeg er en kjempestor fan av deg jennie!❤✌ ❤❤❤❤ du er best

    29. Jeg har mistet bestefaren min det var veldig trist😭😢❤️👴 Jeg er veldig stor fan av deg☺️ Du er best❤️✌️😘

    30. Ja jeg har mista oldemor men henne var gammel så tror det var derfor henne døde med det er lenge siden , men jeg har aldrig mista noe onkelig kjæledyr . Jeg har bare mista 3 fisker så jeg vet ikke hvordan det er og miste en sånne dyr som du har mista. Jeg har en hund på 10 år men håper det er lenge til han dør🙏

    31. Ja jeg har mista oldemor men henne var gammel så tror det var derfor henne døde med det er lenge siden , men jeg har aldrig mista noe onkelig kjæledyr . Jeg har bare mista 3 fisker så jeg vet ikke hvordan det er og miste en sånne dyr som du har mista. Jeg har en hund på 10 år men håper det er lenge til han dør🙏 håper det går bra med deg❤️

    32. STAKKARS DEG🐯🐹😪😥 DU MÅ NOK SAVNE HAN😪 NEI JEG HAR IKE MISTET NOEN😪 MEN JEG TENKER MEST PÅ AT DU MISTET NOE DU VAR GLAD I😣

    33. Ja jeg mistet katten min og oldefaren min og jeg gråt og gråt masse 😭😭😭😭

    34. Har ikke mistet noen. Men har heller ingen venner så jeg har ingen å miste, og alle besteforeldrene mine døde dør jeg ble født. Kondolerer så mye Jennie! ❤️

    35. Ja:( jeg mistet moren min får 2 år siden:(:( savner henne veldig!!:( vet ossen du har det!:( kondolerer såååå mye!!:(<3

    36. Jeg har mistet 3 svarte kje med samme navn😢 jeg er vant med å miste dyr så jeg gråter ikke men hvis hundenvår dør snart (hun er gammel) kommer jeg kanskje til å gråte fordi hun leker jeg med ute og er sammen med meg vis jeg kjeder meg❤️😊(ikke det at vi er slem mot dem men at de dør av sykdom eller bare uflaks😟). Skulle tro det var et ulykkesnavn siden alle kjeene het det sammen+ jeg har mistet 2 katter pga alder og 3 stakk av😭😢

    37. Ja, jeg har mistet min bestefar. Veldig nær. Bodde bare 5minutter unna der jeg bor 😓😓 det er så urettferdig. savner han veldig. kondolerer til deg. Håper du får det bra videre selvom du mistet han..

    38. Aww, stakkar deg går det fint? Ja jeg mast oldemoren min en gang det er veldig trist, jeg kjønner hvordan du har det nå? Hva gjorde dere med Elvis?<3<3 Jeg håper du svarer og at det går bra med deg:)<3

    39. Ja, mitt marsvin Prins døde for 2-3 uker siden-,- Det er så trist å se tvillingbroren hans som også er lei seg:-( Hvil i fred Elvis og Prins<3 Jeg la faktisk ut et bilde av han p insta så jeg slapp å få flere spørsmål om hvorfor... (Hvis du vil se det heter jeg sandra482 på insta) men du klarer deg, du er sterk;* Rip Elvis, sender deg varme tanker

    40. Fine klær! Superdry ? 🙂
      Ååå Jennie! Jeg fikk tårer selv, det er så dårlig at sånne ting skjer! Men en dag skjer det jo og det er helt forferdelig 🙁 .Jeg har en god mistanke om at Elvis var veldig glad i dere alle <3 ,Tenk på ferier, venner.. tenk på gode ting 🙂 Håper alt blir bra igjen! Jeg er her for deg uansett om du vil eller ikke, glad i deg! <3 .Om du vil snakke ? (Skype: kari_silk901). Ja, det har skjedd 🙁 for noen par uker siden døde hunden til bestefaren min! Så da var jeg ikke helt tipp topp jeg heller 🙁

    41. Hei! Stakkar deg😭 Eg mista besten min då eg var 0,5 år og farfaren min då eg var 3,5 år! Har også mista andre nære slektningar så eg veit korleis du følar drg! Kondolerer så mykje😢😘😘

    42. Stakkars deg! Har noen kaniner som jeg elsker!!!! Jeg har mistet verdens snilleste oldemor for noen uker siden. Og jeg og bestevennen min var uvenner. Jeg trodde nesten at vi aldri ville bli venner igjen. Men heldigvis ble vi venner igjen i dag.:) jeg syndens synd på deg som har mistet kjæledyret ditt. Du er en veldig flink blogger og virker veldig snill også!!

    43. Off,kondolerer så mye Jennie.
      Vi vil aldri glemme deg Elvis!♥ <3 Håper han,har det bedre der han er nå!♥
      Jakken satt utrolig fint på deg nydeligaste Jennie!♥
      Ja,har også mistet tanten min... Døde av kreft. Utrolig trist å miste noen!
      Håper hun og Elvis har det bedre der dem er nå.<3

    44. Har mista både bestemoren og bestefaren min. Bestefar: når jeg var tre (husker han fortsatt Bestemor fikk slag for 8 år siden, men lærte seg og snakke og skrive igjen. Til hun fikk slag enda en gang for 6 år siden. De klarte ikke å lære henne mer. Hun døde en uke etter at sommerferien startet.

    45. Åh,jeg er så lei meg for å høre dette,jeg har et marsvin selv som heter Lille-Bjørn og han blir 2 år 1.desember!
      Hvor mange år ble Elvis/når ble han født??
      Jeg er helt utrolig glad i Lille-Bjørn,og du er heldig som har Elvis fortsatt i dine tanker,han er alltid der for deg selv om du ikke ser han.Jeg sørger med deg,jeg har mistet et annet marsvin som het Sandy,men jeg kom meg over det med og tenke tilbake på alle gode tider vi hadde sammen.Ikke lev med grusomme tanker,lev med fine og gode tanker.Hvorfor være lei seg,når man kan være glad??Se foreksempel tilbake på den videoen på bloggen her der dere klipper Elvis 🙂 Søt han er 😍
      Håper du bruker rådene mine,jeg sørger så mye med deg!
      Jennie+Elvis= 4 ever

    46. Har aldri mistet noen jeg var glad i, men mormoren min var død når jeg ble født så jeg føler meg som den eneste som aldri har truffet mormoren min :-(:'(
      Husk at all ekte fans, støtter deg ALLTID jennie♥♥♥♥♥♥

    47. Ja, mistet hunden min for ca et år siden 😭 Håper det går bedere med deg etter vært, skjønner hvordan det er ❤️😔

    48. Jeg mista oldemoren min i mai. Hun var veldig veldig snill mot meg og jeg var det oldebarnet som hun husker best som var å besøkte henne ofte😢 Hun ble plutselig veldig syk så døde hun😢 Jeg ble så lei meg at jeg ikke en hel dag på skolen uten å nesten prate med vennene mine og gråt😭 så i begravelsen gråt jeg mer en motoren min som var datteren hennes og mer enn mamma som var barnebarnet til oldemoren min😢 Det er nok det tristeste jeg har opplevd😢😢 Klem Cajaa😂 R.I.P ELVIS😩 LEV GODT I HIMMELEN😭

    49. Jeg mista oldemoren min i mai. Hun var veldig veldig snill mot meg og jeg var det oldebarnet som hun husker best som var å besøkte henne ofte😢 Hun ble plutselig veldig syk så døde hun😢 Jeg ble så lei meg at jeg ikke en hel dag på skolen uten å nesten prate med vennene mine og gråt😭 så i begravelsen gråt jeg mer en mormoren min som var datteren hennes og mer enn mamma som var barnebarnet til oldemoren min😢 Det er nok det tristeste jeg har opplevd😢😢 Klem Cajaa😂 R.I.P ELVIS😩 LEV GODT I HIMMELEN😭

    50. Stakar deg jenni
      Ble også lei meg når kaninen min døde i sommer 🙁
      Jeg vet hvordan det føles , håper det går nedre nå da

    51. Jeg har ikke opplevd det, og håper det er lenge til. Jeg har en hund på ni som er så veldig kosette , som alle håper han kan bli 12-13. Og jeg har en farfar som er 75. Han har dessverre %40 som hjerte fungere helt til han tokk operasjon(vi vet ikke va % er nå men det har stiget opp). Men resten av besteforeldre er i go form også farfar og resten av gjengen+hunden var

    52. Stakkar deg😭 Jeg hadde en kanin som vi måtte avlive pga tennene grodde sammen eller noe, husker ikke så mye men han kunne ikke spise å dyrlegen prøvde alt men det gikk ikk😭 Jeg ble også veldig lei meg da favoritt hesten min døde😭 Jeg rei han hele tidenP.S han het BonJovie💛😥

    53. ja, jeg mistet fuglen min men jeg var nesten aldri med den. synes så synd på deg!!!!!!! Elvis var så søt. elsker deg å bloggen og instagrammen din. jeg kondolerer

    54. Ååå neei!!! 🙁 🙁 Stakkars, stakkars, stakkars deg!! Jeg skjønner akkurat hvordan du har det! 🙁 Jeg mista det ene marsvinet mitt når jeg gikk i andre klasse.. Jeg gråt i flere dager! Og når jeg så den ligge i en lliten kasse, da “sprengte” det ut av tårer! 🙁 Men sånne ting skjer.. Du kan prøve å tenke på alle de fine minnene dere har hatt sammen! 🙂 Du kommer jo sikkert til å gråte noen dager, spørs hvor knyttet du var til Elvis. Jeg føler med deg! <3 (faktisk så harjeg noen tårer som renner nedover..)

    55. Hei!
      Jeg lurte på om du plis kunne følge meg og veninna mi på instagram eller like ett bilde på brukerne våres .
      Hadde blitt super glad om du gjorde det
      Og jeg går i 7.kl akuratt som deg .
      På insta heter jeg:kristinerognerud og veninna mi heter julieodegarden.
      Er kjempe stor fan av jenter , så den siste episoden i går. Elsket den!!
      Klem . kristine
      Ps:Du er kjempe kul <3

    56. Uff 🙁 Kondolerer. Jeg mista mormor i sommer, men hun var syk og har det sikkert mye bedre oppe i himmelen.

    57. Så trist 🙁 jeg har mistet to besteforeldre og to av mine søte kattepuser dette året. Skjønner hvordan du har det. Og ja det beste er at han har det bra :'(

    58. Det var trist da!:( Har også ett kjæledyr, gruer meg til det skjer min!:( Kos og klem hei!! Du har kul stil!:);)

    59. Ja 🙁 en som jobbet på skolen fikk kreft i hele kroppen og døde. Han var der for alle! Nesten hele skolen gråt. Både elever, ansatte, gutter og jenter. Savner han <3<3<3<3
      Klem Anine<3
      PS. Elsker bloggen!!!
      PPS. Du er den peneste i verden!!!
      PPPS. Prøvde å tvinge mamma til å dra til Oslo city 2. Desember men hun sa nei 🙁 🙁

    60. Neei, , men stakar deg og familien din, håper deg går bra med dere og Ylvis, skal dere begrave Ylvis?

    61. Kondolerer så mye Jennie<3 vet hvordan det er og miste noen som man er så inderlig glad i:( Jeg mistet bestefaren min i fjor høst og det var forferdelig:,( STAY STRONG JENNIE<3

    62. Ja jeg mistet hunden min Tinka, hun fikk kreft. Du kommer nok over ham.. Jeg vet hvordan det er og miste noen man er glad i<3
      Klem<3

    63. Hei Jennie❤jeg vet hvordan du har det, men det kommer til og gå bra😘
      Noen spørsmål til deg:
      1. Går du på ungdommskolen
      2. Er det gøy og spille i jenter?
      3. Kan du legge ut flere videoer av deg og Lea (Emilie)
      ELSKER BLOGGEN DIN❤❤

    64. Kondolerer så mye<3:( vet hvordan det er og miste noen du er så inderlig glad i :'( Jeg mistet bestefaren min i fjor:( det var forferdelig>

    65. Eg håper det blir bedre.. Og tanken forsvinner litt og litt vekk, så du ikke bare tenker på det som er vondt ,men det gode dere har gjort sammen. Når dere kjøpte han var vell er jo et godt minne? Eg har minstet noen eg e glad i… Hunden min🐶 de 13hvalpene vi gidde vekk untat 1🐶(har ikke akkurat mistet de sånn død, men de e vekke.2kaniner som var venner i 5år og så til slutt hadde de bitt hverandre i hjel🐰de 2gull fiskene mine🐠 og oldemoren min👵😓

    66. Vi har mista hunden vår, det skjedde før sommerferien og jeg gråter fortsatt når jeg snakker om ho..😒

    67. For noen år siden mistet jeg katten min:( på onsdag mistet jeg mormoren min jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:(:( jeg kondolerer hvertfall med deg<3

    68. Jeg mistet kaninen min Trampe i går og katten min Elvis for to år siden. Elvis var den beste katten i verden😢😭😔

    69. Ja… onkelen min døde i sommerferien og nå har jeg bare en tante og en onkel pluss mamma pg pappa igjen

    70. Jeg mistet Farfar da jeg var 2 år. Han døde på Julaften. Og morfaren min har falt fra en stige og fikk hjerteinfarkt. Så han er ikke så veldigg aktiv, men jeg er glad han kom seg igjennom alt.

    71. Har mistet dverghamsteret mitt for ikke så lenge siden, den hadde en stor kreftklomp på magen, og het Milla men nå har jeg fått et nytt som heter Theodor(theo) 💕

    72. Jeg mista morfar får 1år siden og jeg gråt og gråt
      Og holdt i mormor sin hånd jeg griner når jeg skriver dette men jeg savner han så
      Veldig mye han gjode alt for meg

    73. Stakkar jeg mista oldemor fra thailand for 7år siden det var så trist!
      Hun døde mens vi var der savner henne så mye mamma viste det hele tiden jeg var så liten så jeg skjønte ingen ting Jeg fant det ut når vi lettet fra bakken
      Kondolerer så mye for deg Jennie vet hvordan det er
      Elvis har det bra han kommer til og ha det bra han savner dere sikkert mye det må ha vert vanskelig for deg Alt skjedde sikert fort Du får ha en skikelig begravelse ta bilder video også tar du og legger det ut på bloggen Det blir bedere skjønner du 

    74. Eg mista katten min i sommer 😔 Me var ikkje heima ein gong så søsteren min måtte til dyrlegen 😔 Eller ho hadde kreft så opererte me ho og så vart jo så sjuk at søsteren min måtte avlive han ❤️😔 Men no har me får ny❤️ Stakkars Deg❤️😘

    75. Mista hunden min for 2 månder siden😭😭😭 han ble påkjørt av en buss😭😭 når jeg kom på sykehuset var han helt…….. Ødelagt😓😥 jeg var så glad i han😭 savner han😭😭😭 tenna var helt ødelagte av bussen😭😭 hadde hatt han i 5 år😭😭😭 stakkars deg vet hvordan du har har det😭 RIP EN HUND OG ET MARSVIN😭😭❤️❤️❤️ HÅPER de blir venner i himmelen❤️

    76. Jeg mistet tanten min for 1 og en halv måned siden hvorfor må det være kreft her i verden hvorfor må døden finnes

    77. Og så misstet jeg også min Bestemor og hamster kan du plis følge meg på insta @carolinettb ❤️

    78. Har mista bestemora mi da jeg var 3 år.. Var ikke så gammel da, så jeg skjønte ikke så myee♥ Føler meg deg!! Bestemora mi var veldig syk og døde..Savner hun sånn♥♥ Stakkars deg! Håper ikke jeg mister dyra mine….(kommer til å gjøre det en gang da)♥ R.I.P Elvis♥Kondoler♥

    79. Jeg skrev oppi der hva jeg hadde å si 😉 Men skal dere få et nytt marsvin? 🙂 (håper virkelig det på dine vegne)

    80. Jeg mistet bestemoren min når jeg var 4 år gammel. Alle de andre besteforeldrene mine døde før jeg ble født. Så jeg har ikke opplevd så veldig mye med bestemor, og har ikke opplevd noen ting med de andre besteforeldrene mine:-(

    81. Jeg mistet bestemoren min når jeg var 4 år gammel. Og alle de andre besteforeldrene mine døde før jeg ble født:-(

    82. Stakkar deg!:( Har heldigvis aldri mistet noen, men har gitt fra meg en kanin som het Trulte. Hun var brun og veldig fin! Vi ga den bort til en som mamma kjente når hun var yngre. Selvom jeg ikke mistet henne var det trist å gi hun bort:(
      Klem Tuva

    83. Jennie du er den snilleste, peneste, kuleste, morsomste jenta i verden! Jeg kjenner deg kanskje ikke, men du er forbildet mitt!<3 Men jeg skulle ønske jeg gjorde det.. ❤️
      PS: Jeg elsker bloggen din!!😘 Du kommer deg nok over Elvis😘😘

    84. Glemte å si… trist med Elvis. Alltid vondt å miste et kjæledyr, som jo er et familiemedlem.
      Du tror nok jeg er overfladisk fordi jeg bare sa noe pent om bildene dine…

    85. Ps:
      Jeg har mista kjæledyr (hunder) rundt om i familien. Og… jeg har også mista faren min hadde ikke tenkt å si det da.

    86. Jeg skrev i en kommentar ganske langt oppe, at katten min var veldig syk, og at vi skulle til dyrlegen i dag. Nå har vi kommet hjem igjen, og pus er død 😭 Hun hadde nyresvikt, og det var ingenting vi kunne gjøre 😭

    87. Hei💕 jeg har mista 3 hamstere. De het pit,hedvig og snø. Pit og snø var broren min sine og døde begge ganske tidlig… Men hedvig levde i 3 år ( som er ganske lenge siden de var dverghamstere) og hun døde for ganske lenge siden😔 pappaen min fant henne død i buret sitt rett før jeg skulle i bursdag til bestevennene mine… Vi begravde alle tre bak en stor stein utenfor huset. Vi har flytta derfra nå, men jeg går dit en gang i blant for å legge blomster på graven dems. Savner dem skikkelig😭 utrolig trist at du mistet Elvis😔 skjønner hvordan du har det. 💗

    88. Ja mistet morfar da jeg var 2 eller 3 år og mormor er syk jeg synes synd på mamma.
      og jeg vet hvordan det er å miste noen alle kommer til å dø en dag:(
      kIem fra meg!

    89. Mistet hunden min i sommerferien, han var aggressiv og vi måtte avlive ham, jeg var vekke når de avlivet han så jeg visste det ikke. Jeg gråt i en dag og en gang dagen etter. Savner ham enda, nå har jeg ett hamster.

    90. Jeg mistet katten min for noen år siden, gråter enda. Jeg savner den sååå😫 vi var bestevenner (jeg vet at det var en katt men jeg hadde hatt katt hele livet mitt, betandig hatt katt) da jeg var liten lagde jeg hytte i stua av stoler og pledd så skrev jeg at den hytta var min og katten sin på utsiden jeg brukte å kaste inn puter i hytta. Kondolerer Jennie!❤️

    91. Det var begravelse til broren min i går 🙁 🙁 Han ble bare 23 år og jeg er 12. Setter pris på om du ser denne Jennie. Jeg hadde 2 verdens beste brødre og nå har jeg bare 1;( jeg er redd får å glemme han og vet ikke hva jeg skal gjøre får å huske minnene vi hadde sammen

    92. Visst det teller har jeg mista en venn, han ble kastet ut av landet etter nesten 5 år som asylsøker og jeg mista bestefaren min i fjord

    93. Hei , eg føler med deg Jennie 😭 Eg mistet onkelen min da han var 19 år , i 2009 😭 og eg mistet oldefaren og oldemoren min 😭 savner di sååå mye ❤️ Eg har 4 katter , den eldste er 14 år og eg kan ikkje tenke tanken på og miste henne , ikkje noen av di andre kattene heller 😭❤️ Håper du får ha en fin helg ❤️ Klem fra meg ❤️

    94. Jeg mista bestemor,hun skulle begraves på b-dagen min det var så trist,hun ga meg bursdagspenger 1 dag før hun døde…. Men KONDOLERER det som skjedde med marsvinen din😭😭😓 det var trist og høre😥 R.I.P

    95. For ikke så lenge siden mistet jeg oldefar, jeg hadde aldri møtt han eller snakka med han, men jeg ble utrolig lei meg fordet. Farmor snakker om han hele tiden og hun gråter masse fordi det er jo faren til farmoren min. Det er jo ikke gøy og miste noen i familien verken man har snakket med de, eller ikke:(

    96. Ååååå stakker det
      Eg hadde ein katt den var 14 menneske ! Den har eg Alltid lekt med da eg svar født til den dagen det som skjedde car eg kom hjem og gjekk inn var alene hjemme eg hørte mjau ute fra og åpner døra der stod min katt og gjekk på 3 ben hun trudde ikkje på det 4 vi gjekk til dyrlegen senere og dei sa at dei måtte operere dei gjorde det og ei kom også sa at dei klarte ikkje dette dei måtteavliva hu hu hadde vart min beste venn savne hu kjempe masse hu døde i år 😭😭

    97. Så trist det med Elvis😔❤️ jeg mista bestefaren min for tre dager siden jeg var helt knust er det fortsatt men tenker ikke at han er borte, det virker som at han fortsatt er der❤️ Jeg gruer meg litt til begravelsen den er på fredag😔❤️ Jeg og søstrene mine skal kanskje synge i miss You hvis bi får lov av presten❤️

    98. Jeg mistet tanteungen min for noen måneder siden 🙁 Og hun var bare sann ca. 4 måneder ;( Og det var en veldig trist tid da det skjedde….hun hadde noe som ingen andre i veren hadde 😮 ;( Klem Hedda <3

    99. Jeg mista katten min Minsten😥🐱
      Han hadde kreft i hodet!
      Han var bare 7 måneder!
      Gråt en hel dag!😭😭

    100. Jeg har mista hamsteren min den het Bella og ble spist av en katt.
      Jeg har mista fuglen min den het Alex og ble spist av en katt.
      Jeg har mista høna mi den het Svarte og ble spist av en katt.
      Jeg ha mista kyllingene mine da jeg var liten de het lill, loll og blæ de ble spit av en katt (litt rare navn på kyllinger men jeg var liten da)
      Jeg har mista hundene mine den ene ble påskjørt, den ande falt ned i do når jeg var på skolen da jeg var 3 eller 4 år (det var i phillipinene begynte ganske tilig)
      Jeg har mista fiskene mine de døde.
      Savner dem
      Men går det bra

    101. Sånn hadde jeg det da hansteren min døde, den døde i første dagen i påskeferien min å bli skulle på hytta å når jeg sto opp og skulle se om han hadde drikke…da lå han i senga si å hadde sovet for alltid han ble fem år❤️😩😩😢etter det gråt jeg nesten i 4 timer etter på. Jeg savner deg Nusse💔❤️

    102. hvil i fred elvis <3 Minstet hunden (Smutt) til bestemoren min (hun bor 100 meter unna så vi er dær ganske ofte) i fjor 🙁

    103. Frida: Hei Frida. Det var veldig trist å høre om broren din <3 Jeg er ganske sikker på at du aldri vil glemme minnene du har med han. Lagre dem i hjertet ditt. klem

    104. Jeg mistet farfaren min da jeg var 2 år. Morfaren min er ikke i tipp topp form han heller. Han falt ned fra en stige og fikk hjerteinfarkt men han overlevde. Jeg er veldig glad for at han lever nå.

    105. Katten min tullepus har vært borte siden 1 september og den andre katten min Findus har fått en hjertesykdom så han må få medisiner 2 ganger om dagen:( de er brødre

    106. Uff da 🙁 Jeg håper at du har det bra, selvom du har mistet noen du er veldig veldig glad i.. Jeg syntes fryktelig, fryktelig , fryktelig synd på deg, Jennie 🙁 🙁

    107. Jeg mista katten min i fjor:(
      Det var utrolig trist for han betydde så mye:(
      Men har fått ny katt i år, men jeg tenker fortsatt på den gamle katten min…
      Håper det går bra med deg ! Det er alltid hardt i begynnelsen når du har mysta noen du er glad i.. Men husk, Gud velger de fineste englene først !

    108. Huff, stakkar! Kondolerer 🙁 Utrolig trist.
      Jeg har mistet katten min, som var eldre en meg. Hele 16 år. Og jeg er 13 nå. Det skjedde i fjor, juni 2012. Jeg kommer alltid til å huske den datoen. (14.juni 2012).. Det var min bestevenn som jeg elsket alt over jord ♥ Kom meg ikke over det på ett år, så fikk jeg hund (i juni 2013). Jeg fikk hund ett år senere, for jeg trengte en venn (og et kjæledyr jeg kan elske)..

    109. Kondolerer på det sterkeste Jennie
      Unnskyld hvis du syntes det er et upassende spørsmål men
      Hvor mye kosta jakken din ?
      Og hvor kan man kjøpe den for hånd ?
      Håper alt fikser seg snart 🙂

    110. leoanda: Hei hei. Jakken koster 1899 hos Superdry. Det er flere Superdry butikker i Norge. Sjekk Superdry sin nettside for å se hvilken butikk som er nærmest deg 🙂

    111. Jeg mistet dverghamsteret mitt i fjor rett før bursdagen min da gråt jeg i en uke etterpå 😢😞😔

    112. Jeg mista en fugl… Den døde i et bran oss farmoren min. farmoren min overlevde så vidt.Så det kom hardt inn på meg… Lykke til videre!!!

    113. Stalkars deg jeg har ikke mistet noen…eller jo katten min minus jeg var bestevenn med han han rømt å fant ham aldri igjen😖jeg likte han så godt fordi han var kosen og han lå alltid under juletreet på jula og han lå i fotenden min i seks år

    114. ja, hunden min tim for noen år siden, han fikk drypp så han ikke klarte å gå på bakbeina, så dagen etter måtte vi avlive han…så vet åssen du har det 😐 du er lei deg en stund, men det går over..noen ganger ligger jeg oppe å tenker på han, dumt men det får meg til å føle meg bra :’)

    115. Han har det bra, men nå som det har skjedd, jo da har det jo skjedd. Ingenting å gjøre. Ha en fortsatt fin dag.
      FOREVER ON YOUR SIDE!!♥♥

    116. jeg mista dverg hamstret mitt shakira:-( hun ble bare ett halvt år! så har jeg mista gunnar ebbe, gammelonkelen min:-(

    117. Kondolerer ♥️ Skjønner ganske godt hvordan du har det nå. Har selv mistet 3 katter og pappaen min gikk bort i August han også.

    118. Jeg hadde en nymfeparakitt (fugl) som døde 25. januar 2013.. Han het Dino.. savner ham fortsatt selv om jeg har fått to nye, utrolig søte og lystige nymfeparakitter.
      Veldig trist at Elvis er død:( Hvor gammel ble han??

    119. For ikke så lenge siden mistet jeg oldefar, jeg hadde aldri møtt han eller snakka med han, men jeg ble utrolig lei meg fordet. Farmor snakker om han hele tiden og hun gråter masse fordi det er jo faren til farmoren min. Det er jo ikke gøy og miste noen i familien verken man har snakket med de, eller ikke:(

    120. Alle besteforeldrene mine untatt 1 er døde men det var da ikkje eg levde men tanta mi døde i sommer p.g.a kreft 🙁 Do har eg mistet mange av gullfiskene mine 🙁 Trist og høre at Elvis døde elsket han sjølv om eg aldri har møtt han<3 kLEM jULIE 😉

    121. JA! Min ALLER BESTEVENN døde da hun var på ferie i Tyrkia(hun ble påkjørt av en lastebil). Min oldemor døde 2 dager før julaften i fjor. Jeg har også hatt tilsammen 3 dverghamsterer😔😭😭😭💗

    122. Rest in Peace Elvis. Stakkar deg Jennie hadde aldri overlevd om kaninen min hadde dødd man blir glad i dyr på en helt spesiell måte men du visste jo at dette ville skje en gang det er det som er så trist når du kjøper dyr du hvet at de kommer til å dø en gang. Elvis har det fint i himmelen nå og han tenker på deg hvert sekunt for resten av evighegten det lover jeg. Be strong Jennie :-):'(;-)

    123. Jeg er her for deg ❤️
      Jeg har også mistet ett kjæle dyr! Gjett hva! Det var hesten min. Jeg glemmer han aldri <3 Historien: Vi hadde satt han på ett sommer beite.. Noen dager og uker gikk.. Mens vi var på beite gikk vi en tur med han. Han snuflet i en skråning og brakk benet.. Vi hentet en dyrelege og tante gikk til beitet med han.. Da det hadde gått to dager, etter på skulle vi se om det gikk fint med han. Da vi kom opp til fjellet lå han der død. Jeg løp bort å la meg oppå han (han er jo en stor hest så jeg la meg over hele han) og jeg gråt og gråt❤️ vil aldri glemme den dagen jeg hoppet med han❤️ Men er her for deg❤️ Gråter med deg❤️

    124. Vet ikke om du fikk se denne, men jeg har mista Bon Jovie (hest🐴🙏🙈💛😔😭 og kaninen min Willy😭🐰 R.I.P Elvis🐹😭😭

    125. jeg har mista kjærsten min men det blir vel ikke helt det samme .-.
      jeg vet ikke hvordan du har det men jeg håper vi fans kan trøste og gråte med deg.
      jeg håper at julen ikke blir tristere for deg, for julen skal jo spre glede! Som den ikke har gjort! du mista din og jeg mista min! og i dag fikk klassen vite at en i klassen må bli sendt tilbake til hjemlandet sitt 🙁 UANSETT, VI ER HER FOR DEG! ALLTID <3

    126. Ja så trist og høre.
      Jeg har mistet hunden min og maaange fisker det var verst med hunden da😢 men jeg vil helst ikke tenke på det😊 dette kommer til og gå bra jennie. Jeg skal tenke på deg😇

    127. Så trist! Hvordan dyr var Elvis? Trist uansett 🙁
      Jeg har mistet mange egentlig.. I 2008 døde onkelen og bestefaren min og i 2012 døde min skjønne lillesøster. Hun fikk kreft bare 6 mnd gammel, og var syk i 3 år før hun døde 3 år gammel. Håper det går bedre med deg, det er grusomt å miste noen! Trøsteklem fra meg <3

    128. Jeg hadde en bestevenn jeg ble kjent med i Spania. Hun var der i sommerferien, hun var fra Nederland men jeg måtte jo hjem til Norge og jeg ble så lei meg jeg gråt og gråt og jeg får kanskje alldri se henne i gjen!! Jeg bare savner henne så mye!!😭 og jeg hadde en liten mus en gang
      , den het mini. Moren hadde dødd og hun klarte seg ikke selv men etter noen dager døde hun og😭 den betydde så mye for meg😭 det var dumt att det skjedde med marsvinet ditt Elvis
      Klem en stygg jente😘

    129. Jeg har mistet en fra Familie min og han var en kjempe snill Bestefar og Bestemoren min døde noen dager etter på… savner dem veldig😭😭 Og kusina mi mistet Marsvinet sitt for noen uker siden😭😭 Og Besteforeldrenes hund sovna inn … Er så lei meg på dine vegne❤️

    130. jeg mista mormora mi noen uker siden
      hun hadde vært på sykehuset noen ganger fordi hun hadde lungekreft
      savner så myeeeee
      ble så hoven i øynene etter gråt så mye
      jeg så henne død hun var så kald
      det var synd med elvis kondolerer

    131. Det er utrolig trist og kjenne på følsen at et marsvin har vondt eller er død. Det er rart men på lørdag fikk marsvinet mitt hele hofta ut av ledd og knakk benet. Hun ble bare 5 måneder. Men sovnet sakte inn under et håndkle på fanget mitt. Håper det går fint med deg og du har jo nå en ting til og ønske deg til jul.❤️ (Hvis du vil ha et nytt marsvin da)

    132. Ja når jeg var liten mistet jeg kaninen min og hunden min for noen år siden begge av kreft men det verste av alt var at i fjord så var vi ute og bada og da drukna lillesøstera mi hun var 6 år yngre enn meg så hun var bare 5 år da og da gråt jeg masse hun var som en bestevenn for meg😭 og hun var så morsom så da gråt jeg og da jeg dro på skolen dagen etter måtte jeg ha med melding og alle spurte om det gikk bra og hva som hadde skjedd og jeg var ikke meg selv😭

    133. Hei Jennie. Det var synd at Elvis🐹😥, jeg skjønner hvordan du har det. Mitt hamster som het busta døde når vi hadde flyttet, da var jeg akuratt som du er nå. Jeg er lei på dine vegne. PS hvor kjøpte du buksa, jakka og genseren😊 Vilde❤

    134. Hei Jennie. Det var synd at Elvis🐹😥, jeg skjønner hvordan du har det. Mitt hamster som het busta døde når vi hadde flyttet, da var jeg akuratt som du er nå. Jeg er lei på dine vegne. PS hvor kjøpte du buksa, jakka og genseren😊 Vilde❤

    135. Hunden min, Buster døde før jul i 2012. Han var verdens søteste, snilleste hund. Savner han så mye!♥ Kondolerer♥♥♥

    136. hei jeg har også mista hamsteret mitt Lizz jeg hadde betre forhold til den enn jeg hadde til noen andre jeg gråt og gråt da jeg så hun ligge med foten ut av huset sitt og ikke pusta det var den verste dagen imitt liv. og nå gråter jeg bare av og tenke på den dagen jeg hadde hun med meg overalt men trøsta meg selv med at hun nå hadde det bra og det ikke er alle som sovner på bomull<3<3 jeg snakka ikke med noen på skolen etterpå for jeg måtte sorge ferdig men jeg får ivertfall se henne igjenn når det er min tur... jeg forstår deg<3<3

    137. 🙁 Stakkar deg! Jeg synes veldig synd på deg Jennie.
      Jeg mista hunden når jeg gikk i 5 klasse. Han hadde kreft.
      Elvis har det bra i himmelen:) Det kan jeg love deg<3
      Klem Mirabela<3

    138. Ja… Jeg hadde et marsivin som het Molly, men det døde det også😭
      Og bestefaren min hvet vi at snart skal dø… Han har fått en sykdom som heter ALS… Tenker på han hele tiden!;(
      Men jeg ELSKER bloggen din forresten!!!!!

    139. Som du kanskje ser litt lenger opp så har jeg kommentert⬆️ Der står det litt om marsvine mitt Heddie💖🐹 jeg elsker han masse💎 men nå er han død💝 han døde 9.12.13😥😭 jeg kommenterte der oppe⬆️ Når han levde🐹 men det gjør han altså ikke nå lengre💖💎 jeg gråt hele dagen, og gråter også ofte enda😥 jeg vet hvordan du har/hadde det💖 det er grusomt👎 man kommer veldig nær dem selv om de er små🌺 jeg kan fortsatt ikke skjønne at den lille gutten min er død👎😥😭🐹

    140. Vet hvordan du har/hadde det.. Jeg har også hatt marsvin, eller jeg har hatt mange marsviner 🙂 Men jeg trøster alltid megselv med at de har det bedre der de er nå, enn at de er gamle og syke.. Det siste marsvinet jeg hadde ble 6 år gammel, og det levde sammen med en kanin. Nå er kanina også død, den ble 8 år. Men siden jeg er veldig dilla på dyr, så har jeg katt og hamster nå 🙂

    141. Jeg mista bestefaren min fredag den 13 i desember og jeg var i begravelse lille julaften og det er så rart han er borte for han var alltid snill og i begravelsen så var det så rart att jeg mistet han jeg kommer alltid til og huske han for den han var han hadde kreft og sukkersyken syke nyrer og alt med det så etter det har jeg prøvd og hat det litt gøy for da er det ikke så vanskelig og tungt håper du får det bra igjen etter det KONDOLERER SÅ MYE.

    142. Ja!Jeg mista en katt som hadde blitt på kjørt.Men hun klarte seg.5 dager senere var hun død😢Hun døde på 17.mai 2013.Rundt klokka 22:00

    143. Ja:( jeg mistet Mammaen min for to og et halvt år siden…:( Jeg var bare 9 år gammel. så med en gang skjønte jeg ikke held at det var sånn. Men jeg skjønte etter 10 sekunder at det ikke var tull, jeg greide ikke å konsentrere meg på skolen. Men det hjalp når jeg fikk snakka om det, jeg snakka med Helsesøsteren på skolen, og de beste vennene mine. Også ble jeg oppmuntret vær eneste dag, av mine venner og familien min, men det beste som vennene mine gjorde, jeg fikk et kort av de i klassen min, og der sto det masse om at de som hadde møtt mamma, de sa at det er Urettferdig at en så god presjon er død…:'( Men jeg ville også si at du er den beste Bloggeren i verden, stå på! Du er Best Jennie!!!

    144. Stakkar. jeg mast hunden min en gang. han gikk seg vill i skogen og vi fant han aldrig igjen ,jeg håper han fortsatt lever og har det bra. trist

    145. stakkar. jeg mast hunden min i 2 klasse. det var den eneste vennen min. ingen likte meg på skolen fordi jeg var polsk.. han gikk seg vill i skogen og kom alldrig tilbake.
      ( men jeg er en fan av deg, du inspirerte meg til å skrive min egen blogg. Den heter klaudiajippi /blogg.no . takk Jennie)

    146. Jeg mistet farfaren min når jeg var ca 4 år❤️ Jeg fikk aldri møte farmor😔❤️ Hun døde ett år etter at broren min ble født, han er tre år eldre enn meg❤️ Bestefar/morfar døde når jeg var åtte år❤️❤️ Jeg er snart tolv nå😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg