1 desember

Hei

I dag skulle jeg egentlig spilt håndballkamp, men har vondt i armen etter vaksine på torsdag. Da fikk vi en mulighet til å treffe familie som vi ellers ikke ser så ofte, så det måtte jeg bare bli med på. Vi tok turen til Bærums Verk, hvor det er veldig koselig, var der i fjor også. Vi spiste på Pannekakehuset og startet adventstiden med å få veldig julesteming. Det er utrolig fint der og tusenvis av julelys, utallige juletær, søte butikker og boder som selger alt i fra brente mandler til smykker og interiør.  Kan ikke forstå at helgen allerede er over, men heldigvis går det fort til juleferien. Nå må det bare komme snø.

HER KOMMER NOEN BILDER JEG KNIPSET, MINUS DET ØVERSTE SOM JEG FANT PÅ GOOGLE


Disse er fra instagram #bærumsverk viser litt hvor fint det er der

Har du vært på julemarked i år, eller skal du?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Har du noen tips, hvis mann har lyst til å bli skuespiller? Og være med i en serie som jenter, eller noe lignende? ❤️ Hadde du mye skuespiller erfaring når du gikk på audition til JENTER?
      Det så kjempe koselig ut! Goderi og pannekaker! ( hihi ) 😀
      Lykke til imorgen! Ska ha Matte tentamen på Tirsdag så jeg fikk ikke lov til å komme ( til Oslo)😪 Men jeg hadde kjempe lyst! Lykke til!

    2. Jeg vil bare si at du er veldig flink til å blogge! Du har til og med hatt flere innlegg om dagen i helgen!! Elsker bloggen din!!! Blir alltid så glad når jeg er på bloggen din. Og spesielt når det har kommet et nytt innlegg.. Om jeg er lei meg trenger jeg bare å gå inn på bloggen din. Din blogg gjør meg alltid lit bedere! Å lese bloggen din er et høydepunkt..! Lykke til når du skal gå på det moteshowet. Du er veldig fin og har verdens beste stil..! Kunne holdt på i evigheter med å skrive alt det positive ( fins det i det hele tatt noe dumt!??) men for å ikke gjøre det stopper jeg for denne gang.
      Takk for at du blogger..!

    3. Jeg var der samme dag som deg, men så deg ikke. Fikk først vite det av søstera mi som ikke var med at du var der fordi du hadde skrevet dette inlegge

    4. Hei jennie! Jeg har to brukere på instagram (eirinsgrytten & jenniesofieofficialfanpage) men klarer ikke å følge deg!! Hadde blitt veldig glad om du kunne søke på disse brukerens og la dem følge deg<3!! Da kommer det opp venneforespørsel💘💘💘 så værsåsnill la meg!! Er din største fan!!💛💛💛💛

    5. Hei kan du plis følge @rakelpuznilsen og @tilnor22 vær så snill vi er veldig store fan vi kunne dessverre ikke komme på moteshowet i dag håper vi får et svar!!

    6. Hei. Var på Bærums verk dagen før julemessa. Helt enig i at pannekakene der er kjempe gode. Fikk så syykt lyst å kjøpe noe i den stooore sjokolade butikken men vi rakk det ikke;-( du er kjempe flink til å blogge<3

    7. Ja jeg er på Bærums verk ganske ofte, og jeg bor 3 min. Unna. Legger du det ut på bloggen, hvis du skal dit igjen? Hadde vært så gøy å møte deg

    8. Jeg har lyst til å bli skuespiller som deg. Jeg er så misunnelig på deg jeg elsker bloggen din du er best i hele verden,jeg er den minste i klassen men jeg ser veldig opp til deg.Jeg ser mye på jenter .Jeg heter på instagram Adelelohne .men kan du Followe meg? PLISSSS? Vær gang jeg ser på deg på insta tenker jeg (jeg vil bli som henne) JEG ER SKIKKELIG FANN AV DEG!!!!
      Klem fra verdens største fann Adele

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg