MOTESHOW

Hei

Nå skal jeg snart være med lillesøster på bordtennisturnering. Jeg har lest gjennom noen av kommentarene på innlegget fra i går og blir veldig trist over å høre hvor mange som har mistet noen de er glad i. Får lyst til å klemme dere alle sammen. 

Har også fått spørsmål om turen min til Superdry i går og det kommer et eget innlegg om det i kveld. Jeg hadde jo tenkt til å blogge om det i går, men var så trist pga at marsvinet mit døde i mens jeg var på vei hjem fra storsenteret.

Jeg har jo skrevet litt på instagram og blogg om at jeg skal være med på et moteshow på Oslo City på mandag. I dag fikk jeg lov til å dele denne invitasjonen med dere. Det blir kjempegøy å være med på dette og jeg håper på å treffe mange av dere der. Gleder meg veldig til å se den nye butikken også. Jeg har jo sett noen bilder på instagram og det ser ut som den blir kjempefin. Jeg har ikke gått catwalk på noen år nå, men det syns jeg ikke gjør noen ting. Det skal jo bare være moro når man gjør sånt. 

 

 

 

Kommer du?

Klem Jennie

43 kommentarer

Siste innlegg