Jippi 1 måned til julekvelden

Hei

I dag er det altså 1 måned til jul. Jeg skal som jeg tidligere har fortalt feire jul i Østerrike i år. Jeg har aldri feiret jul der før. Sist gang jeg var i Østerrike i julen var for så mange år siden at jeg ikke husker noe særlig. Jeg vet i såfall at det er kjempekoselig i byen Graz i desember og gleder meg veldig til å gå på markeder og til konserten til koret hvor tante synger. I dag har jeg gått på tur med familien og tenkt mye på en avgjørelse jeg snart må ta. Har også klart å svare på 100 spørsmål som inn under siste spørsmålsrunde og det innlegget legger jeg ut i morgen. 

Legger ut noen bilder av hva som venter meg i Østerrike når jeg reiser dit. Syns det er utrolig fint der og kjempekoselig julestemning. 

Håper det kommer snø til jul også.

Er det snø hos deg nå?

Klem Jennie

68 kommentarer

Siste innlegg