FILMER

Hei

I dag har jeg vært med en venninne hjem i fra skolen, og kom akkurat hjem. Jeg har jo lovet å blogge hver dag så da ønsker jeg å gi dere noen filmtips. 

I helgen så jo Lea og jeg på noen filmer og noen har spurt meg om hva vi så på. Jeg likte veldig godt den første filmen som heter THE BLING RING. Det er en film som er laget av en sann historie og det gjør den jo litt ekstra spennende. Den handler om en gjeng tenåringer som er besatte av mote og berømmelse. De ønsker det samme som kjendisene i Hollywood har og gjør derfor inbrudd i hjemmene deres og stjeler deignerklær, vesker, smykker og andre dyre ting. Anbefaler den veldig

 

Den andre filmen vi så var BRIDES MAIDS som er en mer morsom fim. 

Nå fremover tror jeg at jeg kommer til å ville se på litt julefilmer. Nå går det veldig fort til desember og det gjelder å få igang julestemningen.

Har du noen filmer å anbefale? 

Klem Jennie

36 kommentarer
    1. Hei
      Jeg har ingen filmer å anbefale.
      Men lurer på om du har sett ”SPRING BREAKERS” den Selena Gomez er i?
      <3Jeni

    2. Hva er aldersgrensen på The bling ring?<3
      Klem
      PS eeeelsker bloggen din du er såå pen, snill, morsom, kul og rett og slett en fantastisk person!!
      Håper på svar:)

    3. Hei Jennie. Jeg har tenkt og lage meg blogg, men jeg lurte på om du syntes Juliie.Lii.blogg.no eller Julie.Lii.blogg.no er noen bra forslag til bloggadresser? Håper du kan svare din mening. Og velger en av dem. Klem fra en STOR fan!💞

    4. Santa Paws-jakten på den forsvunnene julenissen! Kanskje du syns den er basrnselig mrn mrn:( den fikk meg i godt jule humør!!:)

    5. Hei. Mener du på kino eller film vet ikke på kino men vis det er film kan jeg Annbefale den nye reisen til jule stjerne filmen ❤️ Klem din aller største fan

    6. Anbefaler en film som sikkert mange har sett men jeg ser den hver julaften og det er: Tre nøtter til askepott! Elsker den!!!!!!!:)

    7. Jeg syns The Bling Ring så ganske spennende ut! Men er like gammel som deg og om den kanskje er litt sånn voksen for oss ellers så ønsker jeg meg den til jul 😃 pliss svar meg ❤️

    8. Hei! Så faktisk den filmen for ca. 1 uke siden, og jeg synes den var kjempebra! Kan du ta en titt innomm bloggen min, for da hadde jeg blitt kjempeglaaaaaad 😃😃

    9. Hei
      Jeg annbefaler “mean girls” og “chrisaa stand strong” håper du likte forslagene mine ♥♥
      Men lurte også på hvorfor du ikke legger meg til som bloggvenn for jeg har spurt deg mange ganger?

    10. Santa Baby er veldig bra♥ Det har kommet både 1er og 2er! Jeg liker 1eren best (: Men finneren bare traileren på 2eren (?) De er hvertfall kjempe morsomme (:

    11. Hei . Jeg ville egentlig bare si det at du vet bestevennen din @embla001 at hun virker som en snill person og jeg ville bare gjør sånn at du vet det , men hun skrev til @nrksuperjenter på insta : kan dere gi meg shoutout siden jeg er bestevenn til jennie sofie ? Jeg synes det var egentlig veldig sånn frekt men jeg vil bare at du skal vite det og du trenger ikke og godta kommentaren bare så lenge du leserd ette. Hade ( jeg er ingen hater 🙂 )

    12. Hei jeg lurte på om du ikke snart kunne ha en sminkevideo selv om du ikke bruker sminke???
      Ellie❤️❤️❤️

    13. The Wolverine😝 den er sykt brraa❤️ Hvis du vil se julefilm, har jeg vært store fan av Jul i svingen helt siden jeg var liten😜

    14. Ja hei gjen angående det jeg sa så jeg vet ikke på hvilket bilde siden de legger ut så mye men det var for ca. Minst 3 uker siden

    15. Hei igjen . Jeg fant bildet og dete er @nrksuper sin bilde der de laget en header til deg for tre uker siden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg