MAAAAANDAG

Hei

I dag på skolen hadde vi 2 prøver i samfunnsfag. Ellers var det en helt vanlig mandag. I morgen begynner vi på en stor oppgave . Da jeg kom hjem gjorde jeg lekser og spiste litt. Kunne ikke dra på skitrening i dag fordi det regnet. Er ikke så gøy å løpe i regn å søle, så jeg “SKIPPA” i dag. Etter på skal jeg og mamma se på toppmodell Norge. ELSKER å se på toppmodell. Det er så bra.( Syns jeg) Jeg heier på Ingebjørg og Frida. Hvem heier du på???( hvis du ser på det da.) Noen andre programmer jeg liker å se på er også CHARTERFEBER. Det er bare så morsomt. Nå sitter jeg bare å slapper av med en kopp te og ser på TV. I morgen skal jeg kanskje finne på noe med noen. Gleeeeeder meg.

I dag har jeg ikke tatt noen bilder så jeg bare ut noen bilder som er fra helgen til dere som ikke har instagram .




Ser du på toppmodell eller charterfeber???

Ser du på noe annet gøy???

Klem Jennie

94 kommentarer

Siste innlegg