Elsker venner

Hei

I dag har jeg som jeg skrev i går ikke vært på skolen. Det var fint å møte andre venner jeg er glad i i Oslo. I dag så regner det, så jeg har bestemt meg for ikke å dra på trening i dag. Lillebror ville spille Mario med meg, og det er jo alltid gøy. 

HER ER JEG OG NOEN AV MINE VENNER, KJENNER DERE DEM IGJEN?

MEG OG SOFIA


 

Har også sittet og sett på vennebilder på instagram og  de som jeg har fått i mail, det er så utrolig mange koselige bilder og veldig vanskelig å velge en vinner. Noen har skrevet litt til bildene også, veldig mange gode venner. 

VINNEREN BLE ERLE som sendte meg denne bildecollagen og en veldig koselig tekst til bildet av seg selv og Ane.

Håper dere kommer til å være venner til dere blir gamle og grå og at dere får det moro med spillet <3

Det har  blitt tagget og mailet totalt over 1500 bilder og jeg håper dere forstår at jeg ikke kan legge ut alle bildene her på bloggen. Jeg har valgt ut 10  bilder som jeg ønsker å dele med leserene mine. I morgen kommer min gode venn Lea til meg. 

 

JENNY OG HENNES BESTEVENN

HANNAH MED VENNENE LISA OG ODA

MARTINE OG HENNES VENNINNE

JUDITH OG HENNES VENNINNE HAR FÅTT HÅRET FLETTET SAMMEN

EN FLOTT VENNEGJENG SENDT INN AV IDA

RUNA MATHILDE OG HENNES BESTEVENN

HANNAH SOM LITEN MED VENNINNE

TROLL INGVILD MED TROLLVENN

Appen for å lage trollansikt heter #trollme

Om du er glad i vennen din kommenter med et hjerte <3

Klem Jennie

112 kommentarer

Siste innlegg