SLITSOM, MEN FANTASTISK DAG

Hei

I dag har det vært en ganske slitsom dag. På skolen ha vi hatt fysak og jobbet med tema vi har på skolen. Etter skolen satt jeg og noen venner igjen og gjorde litt lekser før vi måtte gå å ta bussen til håndball.Etter 1 1/2 time med trening kommer jeg hjem og leser manus, mens jeg spiser. Nå sitter jeg og blogger. Har sovet ganske dårlig i natt. Tenkte bare på at Isac Elliot følger meg på instagram. Helt enig med Isac – DREM BIG. Så tilføyer jeg DRØMMER KAN BLI VIRKELIGHET.

 

Hva syns du om denne sangen?

Klem Jennie

104 kommentarer
    1. Du er heldig som har Isac Elliot som følger deg <3
      Jeg har akkurat funnet instagram brukerne til Emilie/Lea, Maya/Lea Mathilde, Tora/Maren Sofie, Shirin/Laila. Også fant jeg Ask.fm Laila sin :9
      <3Jeni

    2. Sov dårlig i natt jeg og, sovna ikke før halv 12 eller noe. Men kom meg heldigvis opp så jeg kom meg på skola da :D. Så det, helt utrolig!! Men det er så fortjent <3 !!
      ELSKER ALLE SANGENE HANS, SÅ JEG ELSKER FIRST KISS OGSÅ :).
      Sendt deg en Mail forresten, håper du svarer på den 🙂
      Det er kanskje ikke så mye å svare på men men 😉

    3. Åh,du er sååå heldig Jennie❤️
      Var på konserten og jeg fikk ta på han!!!
      Jeg elsker bare sangen First Kiss!
      Men jeg har et spørsmål…siden på spørsmålsrunden del 1 spurte jeg om du kunne skype med meg,men jeg tror jeg hadde skrevet det feil…jeg heter Emma.nordhagen….så kan du være så snill og skype med meg??
      Et lite spørsmål til:tror du at du kan ha sminkevideo??

    4. Jeg ELSKER den sangen der. Ta en titt innom bloggen min: SjokoBlogg.blogg.no, håper du gjør det og kanskje legger igjen en kommentar✨ Men jeg lurte på en ting, hvordan skriver man de 2 siste appene du brukte til og redigere bilder? (De du så i ” SPØRSMÅLSRUNDE OKTOBER DEL 1 “)
      Kan du legge meg til på skype? Jeg heter Julie-Star02🙈
      Kan du følge meg på instagram? Jeg heter Juliiefashion🙈
      Håper du svarer. Klem

    5. Veit 🙂 Drømmer kan bli virkelige ja, som ønsket mitt fra spørsmålsrunden! 😉 Kommer ikke til å skje, men hvem vet 😉 🙂 Fantastiskifisertdaging videre 🙂 😛 🙂

    6. Drit bra😘
      Hvordan begynte han og følge deg?
      Hadde blitt veldig glad om du svarte😍😍😍
      ER DIN STØRSTE FAN❤❤😘😘😍😍💗💗

    7. Jeg leser bloggen din hver dag
      Jeg synes du har kul blogg og er en veldig flink skuespiller
      Du er ganske snill og omsorgsfull
      Klem fra Aurora

    8. Hei! Du inspirerte meg til og blogge er fast leser sjekker bloggen din hele tiden tusen takk for att du gjør dagen min bedre , vist du har lyst kan du sjekke bloggen min tiaariane.blogg.no elsker deg du betyr en del for meg inspirasjonen du gir meg er mye det betyr mye
      -tia <3

    9. Å, bare elsker stemmen hans! Han er så flink å synge! Sånn seriøst? Han følger deg? Du er virkelig heldig!

    10. Jeg elsker bloggen din💜💜 jeg leser den vær eneste dag 😋💜❤️ Elsker deg Jennie du er den beste bloggeren💜💜

    11. Heiii eg elsker bloggen din du er så pen…fast leser<3 ps: drømmen min er å møte deg<3<3<3

    12. Synes sangen er ganske fin ❤️ Har hatt en slitsom dag jeg og, orket nesten ikke å dra på trening😂 Men har heldigvis overlevd! Haha 🙂 Ha en fin kveld videre Jennie! ❤️

    13. Jeg elsker den sangen og du er kjempe heldig som har
      Isac Elliot som følger skulle ønske han følgte meg også ❤️❤️
      Men du har forresten en kjempe fin blogg !!
      Leser den hver dag ❤️❤️👌👌

    14. Jeg elsker sangen, og jeg elsker Isac Elliot!!❤❤ var på konserten og stå bare noen meter fra scenen!!! Den beste konserten jeg noen gang har vært på!!❤ Isac er bare helt perfekt❤❤😍 liker bloggen din veldig godt❤

    15. Hei Jennie<3 Jeg har meldt meg på audition og lurte på om du kunne ha skype med meg for og fortelle hvordan man skal være når man er på audition?

    16. Hei jennie. Kan du ha en spørsmåls runde snart. Elsker bloggen din.heldig isac elliot følger deg..❤️❤️ Hilsen andrea

    17. Du er nydelig både på innsiden og utsiden💕Vennene dine er utrolig heldige som har deg! Om noen sier noe stygt til deg så er de bare misunlige. Du er perfekt! Skulle gjort alt for utseendet ditt!😍 Har så lyst å møte deg!!

    18. hei min kjare jennie sofie ! jeg hoper du leser dene komentaren og svarer ! jeg syns du er en så bra jente ! jeg be helt gal no jeg så komentaren av helene ! hoper den sorte ikke deg ! ( det er ikke meg ! det ser kansje san ut men det er ikke det ) du er en pen, morsom, snil, higelig,enda en gang KJEMPE PEN ! jeg larte og skrive norsk for og snakke med deg, lea mathilde, maren,laila og daniel ! perfekt er ikke nok for deg søta ! jeg har blitt så glad for deg nor jeg fikk vite at isac eliot følger deg ! hoper du nyter det 😀 ! du er en jente som vi ALLE har lyst og bli ! en idol og forbildet for mase jenter ! men ingen ingen kan bli som deg ! du er en original jente som uanset, skal det ikke være 2 av deg ! jeg hoper så veldig hvi trefer os en dag !! og jeg hoper at du kommer til paris en dag ! du kan overnate hos meg hvis du kommer til paris 😀 <3 ! lurer på om du kunne skype meg ? jeg hade vart så glad hvis du hade gjort det ! ( det er maman min sin skype : helene-tak ) ps : på instagram heter jeg mayocaro 🙂 / pss: jeg prøvde og teine deg men du er så utrolig pen at jeg klarer ikke og gjøre den bra :/
      hilsen maya din franske,norske og argentinske fan <3 i love u JM !

    19. Ååå, jennie jeg skulle gå inn på profilen din istad også klikka mobilen min. Så jeg trykket mange ganger sonn at jeg skulle få kommet meg inn på profilen din (typisk meg) også plutselig så gikk den inn i da kom jeg borti “following” knappen. Og nå følger jeg deg ikke mer pluttselig😞 Det var ikke meningen! Kan du hver så snill å godta venne forespørselen? 💕 Da hadde jeg blitt utrolig glad, for jeg syntes du virker veldig snill og morsom og du får meg til å smile hver gang du legger ut en morsom video. Eller bilder fra hva du gjør ogsånt😄
      Hilsen Malene❤️ (jeg har sendt venne forespørselen) jeg heter forresten @mailc0r0

    20. Hei er du Ellioter, det er jeg bare elsker isac elliot. Stor fan av deg, du tar nydelige bilder og skriver brae og intresange tekster. Du er min favoritt person i JENTER💗 du aner ikke hvor glad jeg hadde blitt hvis du kommenterer tilbake denne komentaren. Så hvis du leser denne komentaren så pliiiiiiiiiiiiis kommenter tilbake 😊😜💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘🙏👍✌️👌❗️

    21. Hei stor fan, elsker bloggen din. Du skriver så mye bra og tar så mange utrolige bilder. Jeg er Ellioter er du❓Jeg har ikke ord for hvor glad hadde blitt om du kommenterer tilbake. Du er min favoritt person (karakter) i JENTER. HILSEN EN VELDIG STOR FAN AV JENNIE SOFIE💗💓💕💘💞💖❤️💚💜💙💛

    22. maya: Ååååååå, tusen takk for en utrolig koselig melding. Lesere og følgere som deg elsker jeg. Drømmen min er jo å dra til Paris. Heldig er du som kan være der. klem

    23. Vil du være så snill å like eller kommentere et av bildene mine på instagram? Heter: Andreakristineee. Hadde betydd så utrolig mye for meg, men det er bare om du har lyst. Sorry visst du tar dette som mas💕

    24. nå skal jeg fortelle hva jeg synes om deg.
      jeg synes du bare er en bitch som driver på sånn. du vet han bare følger deg fordi
      1. Du er skuespiller
      2. han synes sikkert du er søt.
      det er du ikke. ekte ellioteere prøver hver dag å få han til å følge seg, men de fleste er ikke perfekte. og det er ikke du heller! du tror sikkert at jeg bare tør å trykke på noen taster for å være slem, men jeg hadde tørt å si dette i virkeligheten også! du er bare en hore som skryter av dette her! jeg blir skikkelig sur på deg assa. du er en skikkelig dritunge som bare skriver sånn: slitsom dag i dag, men jeg tenker bare på at Isac Elliot følger meg på instagram.
      ja, for det høres ikke bitchie ut. det er dritslemt, fordi du fortjener ikke at han følger deg! du bare skryter om det! jeg vedder på at du ikke publiserer eller svarer fordi du vil ikke at flere skal vite sannheten om dette her!

    25. ine vertella nyone: Har aldri skrytet av det. Ikke lagt ut bilde av forespørsel eller noe sånt. Synd at du lever med så mye misunnelse i deg. Stakkars deg.

    26. Du er sykt heldig! Jeg elsker Isac Elliot! Han er mitt største idol, og jeg gjør hva som helst for å møte ham!
      Jeg elsker sangen New way home, men favoritten min er Let’s lie og A.N.G.E.L
      Kan du følge meg på Twitter? @EliseRodl (om du har Twitter da)

    27. I♥
      ISAK ELLIO ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg