OSLO BYEN

Hei

I dag dro jeg til byen med Embla og Alice. Vi hadde bare planer om å titte litt rundt og gå på Starbucks, men det ble litt mer. Vi gikk førts på Parad-is på Tjuvholmen, der vi kjøpte en mini is hver med jordbær, sjokolade og pistasj smak. Mmmmmm….. Viste dem også hvor Bubbletea er der vi bestilte en green milk tea, med jordbær, mango og raibow agava. Vi gikk nedover Karl Johan der vi tittet litt i butikker og sånt. Jeg kjøpte meg forresten en ola-topp på H&M. Da vi kom til Starbucks bestilte vi to frappechino karamel og en strawberry and cream. Så tuslet vi sakte bort til Mc Donalds der jeg kjøpte meg en cheeseburger. På båten møtte vi en annen venn vi tok båten og bussen med. For en fin dag. Her er noen bilder vi tok.


 DENNE COLLAGEN ER LAGD AV ALICE


                   

Hvor lang vei har du til storsenter/byen?

Klem Jennie

#oslo #Tjuvholmen #paradis # icecream #fargerikt #colorful

54 kommentarer

Siste innlegg