VIDEO TRØBBEL

Hei

I dag hadde jeg tenkt å begynne å filme svar på spørsmålsrunden, men det gikk ikke helt som planlagt. Kortet ble fult 2 ganger og måtte bytte kamera. Filmene slet også med å bli lasta opp , så jeg fikk ikke redigert videoen.  Alikevel blir det video i dag. Hadde en video på mac ´n jeg hadde tenkt å legge ut en dag. Den er til alle dere flotte følgere på instagram. Elsker også dere som leser bloggen min selv om dere ikke har instgram. Håper dere liker videoen.

Svar på spørsmålrunden er altså filmet og jeg er et par dager på etterskudd med å få lagt den ut. Håper dere forstår.

 

Hva syns du om denne videoen?

Klem Jennie

65 kommentarer
    1. Åå! Så utrolig snilt og ta med meg og venninnen min på 00.26 <3 du er utrolig snill mot fansene dine! I 💗 YOU

    2. Den var veldig fin jeg har nettop laget en sånn jeg og å jeg håper den å kan bli lagt ut på bloggen<3 jeg har tagget deg på det bilde men jeg har privat bruker så jeg vet ikke om du får sett det<3

    3. Jeg syns videoen var bra jeg har og laget en sånn nettop å jeg har tagget deg men jeg har privat bruker på insta så jeg vet ikke om du får sett bilde men jeg håper det <3<3

    4. Forstår 🙂 .Så utrolig koselig av deg å lage den <3 og tusen takk for at jeg er en av dem, klem 🙂

    5. Du er så utrolig snill og god! Jeg ELSKER deg! Jeg er helt overlykkelig over at jeg møtte deg og jeg hadde så mye å si til deg, men jeg var i så stort sjokk over å se deg så jeg klart ikke ikke å få frem noe!Jeg har fulgt deg veldig lenge både på bloggen og på instagram! Det er så snilt av deg å legge ut bilder som fansen din har lagt ut på bloggen din! Jeg beklager hvis vi virket litt klengete og sånt men det har vært en drøm lenge for oss å se deg! LOVE YOU!
      -KLEMMER FRA SANNA♥

    6. Jeg hålder på noe jeg skal legge t på instagram av deg til bursdagen din det blir mye skriving og skrynshyting av bildene dine på insta og bloggen bare vent til bursdagen din jeg driver <3

    7. Du er kjempe snill mot fansen💕 kan du se på det bilde jeg lagde til deg på instagram?:)) @vanessaaale✋

    8. ble litt skuffa når jeg ikke så min tegning i videoen 🙁 håper du tar deg tid til å sjekke brukeren min å se på tegningen på nytt! brukernavn på instagram: annaabeeth

    9. Hei, kan du kanskje like eller kommentere noen av bildene mine på instagram?:) Jeg heter hellemelhus. Unnskyld at jeg sier det her, men det hadde vært så kult og du er forbildet mitt:) Jeg er like gammel som deg!

    10. Du er herlig❤️ får så lyst til å møte deg😃 glad for at du tar degtid til å svare meg på instagram noe du har gjort mangen ganger❤️

    11. Hei, Jennie Sofie:)
      Digger deg å!!<3<3<3 Du er best! Du er flink til å blogge, være skuespiller, bake og du er pen, søt, morsom, kul, virker kjempe snill og som en god venn!;D Helt siden jeg startet å lese blogge din har jeg syntes at du har vert en super person<3<3<3 Jeg skulle sååååååååååååååååååååååååååååååå ønske vi var venninner!:)
      Og jeg elsker stilen din;)
      Koselig med svar tilbake:D
      Klem en suuuuper stor fan, Tuva

    12. Bare hyggelig<3 det er jeg som er vanessa01nilsen på instagram! <3 Digger deg også! <3 skikkelig stor fan! kjempe takknemelig for at du tok tegninga mi med i videoen! <3 Love you! <3:*

    13. Å herregud misunner alle som har møtt deg!
      skulle også ønsket at jeg møtte deg<3
      bor du langt fra skien? du må si ifra når du kommer til skien:)søta
      love you! snuppah

    14. Ååååå, så utrolig snilt av deg!! Jeg digger deg!! Kan du følge meg på instagram: @jenniesofie_fan_forever??? Hadde betydd alt, hadde satt stor pris på svar<3 Klem meg

    15. Hei jennie Sofie:)💕❤️💕 er en kjempe stor fan av deg!!💕❤️ Ikke frekt ment assa!! Men jeg har også tegnet deg, men du ser aldring tegningen på instagram😔 kan du se den? 😀 hadde blitt utroooolig glad for det!!!❤️💖💖❤️ 🙂 🙂 insta: helene_2002

    16. Hei, jennie jeg begynte og lese bloggen din mai og jeg syntes at du er en helt fantastisk person !
      Og hvis jeg skal være ærlig så har jeg altid vært forelsket i deg ! Min drøm er og møte deg ! <3 og det mener jeg! Mvh Martin <3

    17. Hei jennie, eg leser bloggen din hver dag og eg lurte på om hvor ofte du skjekker mailen din??? og om du svarer på di?? vet de kan ta en stund før du svarer på de nyeste. følger deg og på instagram❤❤❤❤❤❤

    18. hei! bestevennen min er @ingus_lyrics det betydde mye for henne og meg at du tok med tegningen hennes på bloggen. tusen takk! sendte deg en venneforespørsel på bloggen. bloggen min heter minafelicia.blogg.no tusen takk vi du ser denne klem klem

    19. Digger deg o!!! elsker bloggen din så masse! eg har ikkje instagram lenger da så eg kan desverre ikkje følga deg :/ men eg håpe me kan ha litt kontakt her på bloggen 🙂 Eg e ein fan av deg! klem elena -i love you

    20. Men du tok ikke noe på min bruker 🙁 Men det går bra da 🙂 du er så kul Jennie♥ jeg er @jenniesofiefanpage_ kan du please svare????

    21. Først og fremst må jeg bare si at jeg er en kjempe stor fan og jeg elsker bloggendin! Når jeg var i Londonvar vipå m&m’s og det var kjempe gøy du burde dra dit;) Og dt er kkjepemange kule butikker♡♥♡♥

    22. Ååå..<3 tusen takk får at jeg fikk være med på videoen <3 🙂 Du må være den fineste jeg har møtt får å være erlig <3 Jeg håper at du kan like noen av bildene mine eller noe sånt, det hadde betyd UTROLIG MYE for meg men det bestemer du søta<3
      Klem Frida <3

    23. takk, du tokk med meg og bestevennina mi<3<3 pluss at hun som skrev ''Har tægna dæm'' er bestevennina mi også

    24. Hei , jennie . Tegningen min var der, men det var en annen bruker som hadde lagt den ut og sa at den var hennes , det er den tegningen som det står jennie_fan_ har lagt ut er egentlig min cecilie_creative_art

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg