KINO TUR

Hei

I dag avtalte jeg og noen jenter i fra en anne skole her på Nesodden å dra på kino i sammen. Det var super gøy. Vi tok masse tullete videoer og bilder. Da vi kom inn til byen hadde vi veldig god tid så vi gikk en tur innom et sted der de selger bubble tea. Så måtte vi også ha noe godt til kinoen, så vi gikk in på Dehli og kjøpte litt snop. Vi så filmen GÅTEN RAGNAROK. Den var sykt bra, men også litt skummel. Etter filmen hadde vi ca 1 time til å titte litt i byen før båten kom. Vi gikk inom FRIDAY og spurte om ballong så når vi var på båten lade vi sånn helium stemme.Hehe<3<3<3 Ja, ja…sikkert ikke bra kommer noen av dere til å kommentere, men når man gjør det sånn ca 5 ganger i livet, så tror jeg ikke det gjør så mye) Når jeg alikevel var carzy valgte jeg å spise en BLÅ kjærlighet (sikkert ikke bra det heller)Så tok jeg bussen hjem. Nå har jeg bare tenkt å slappe av resten av kvelden.

Håper du har hatt en finfin lørdag så langt.

Hva skal du se på TV i kveld?

Klem Jennie 

54 kommentarer

Siste innlegg