FREDAG

Hei

I dag er det endelig fredag igjen. Har vært en slitsom uke med mye jobb på skolen. Så i dag skal vi spise taco, se på TV og bare kose oss. Nå er det lenge siden jeg har lagt ut bilde fra instagram til dere som ikke har det. Det er god del bilder. I helgen har jeg tenkt å begynne på spørsmålsrunde så bare følge med. I dag har jeg også kost meg med lillesøster. Etter skolen dro vi hjem og spilte bordtennis. Hun lærte meg noen type sørver og hvordan reglene var. 





Hv skal du i kveld???

Klem Jennie

 

28 kommentarer
    1. Så koselig dag, noen ganger er det gøy og være med Familien også 🙂 .I dag har jeg spist kylling og nå skal jeg bare slappe av og kose meg. Ønsker deg en FinFin helg <3 Dansa dere "bli med dansen" i dag ?? 🙂 Klem

    2. Jeg har spist taco og sitter og koser meg med familie og ser på tv!! 😘😍 Kos deg masse! 😍😍😘😘

    3. stakkars deg:(
      har det skjedd noe med beinet ditt?
      på det bildet der hvor du har på treningstøy så står kneet rett ut!
      issåfall hvis det gjør vondt så god bedring!<3

    4. Du er en sykt flink blogger første gang jeg har sett deg ha en skrive feil❤️ Men uansett er du kjempe flink digger de bildene fra Instagram selv om jeg har instagram del av hehe men jeg synes uanset at det eg fine bilder❤️ Jeg var egentlig bare hjemme i hele deg❤️

    5. Karisilk01:ja det gjorde vi da klokka var 12 men det jeg egentlig skulle si var til JennieSofie og dere andre du er bare så flink blogger mange alle dere andre er det også men kan ikke du svare på mailen ellers……..
      Hvis du gjør det er du den beste blogg ever men, da er denne også til deg:
      Kjære JennieSofie!
      Du er den fantastiske bloggeren.
      JennieSofie du er også grei, snill, flink og hyggelig
      Jeg må gå hadet klem fra meg.

    6. Elsker deg og bloggen din! <3 Jeg bare lurte på hvilket program du bruker når du lager headere og hvilke du anbefaler? Blir glad for svar! <3

    7. hei!<3 elsker bloggen din!<3 kan du begynne med ukens spørsmål? altså sånne tilfeldige spørsmål folk stiller utenom når du har spørsmålsrunde. 😀 jeg elsker å lese ukens spørsmål! <3

    8. synes du det er slittsomt på skolen jeg går i 8 og slutter 3 på madager og tirsdager og torsdager 2 på fredag onsdag 13 15

    9. Hei Jennie Sofie. Du er sykt pen, snill og morsom! Men jeg lurte på en ting: driller du?? Jeg så et bilde på Instagram med deg og en drillstav. Det hadde vært kult om du gjorde det fordi det gjør jeg!!! Ikke i korpset men på SFO, jeg har drillet på 17. Mai før.

    10. Møtte de i byen idag! 😊 ved båten, du husker oss sikkert! Unnskyld for at vi fulgte etter dere osv men vi er så stor fan av deg! Og tenkte at dette er sikkert siste gangen vi det henne så da må vi se deg mest mulig ❤️❤️We love you Jennie!
      Stor klem fra Emilie – emsilla på instagram og Sanna – sannaannas på instagram 😊 vi har lagt ut bilde av deg og oss, håper det er greit! Hihi 💗

    11. Tusen tusen takk♥ der så stort at den vi er så stor fan av sier at det var fine bilder som vi tok med deg!
      Klem fra sanna og emilie!♥♥♥

    12. Hei jennie Sofie jeg har lik treningsbukse og jakke som deg. Men det jeg ville si er kan du hjelpe meg med bloggen min? Bloggnavn:mariabjork.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg