TUSEN TAKK

Hei

I sommer da jeg var på jakt etter ny header var jeg så utrolig heldig og fikk tilsendt maaaaaaange kjempefine headere. Jeg ble kjempe imponert over alle de fine forslagene. Jeg håper som sakt på å få tatt nye bilder til header om kort tid. Da legger jeg bildene ut her på bloggen og merker innlegget som HEADERBILDER. Håper da på at mange av dere vil kose dere med å lage headere med de nye bildene.

Jeg vil takke alle sammen som sendte meg headere. Setter stor pris på at dere liker bloggen min og gjør slike ting for meg <3 <3 <3, dere er helt utrolige. Har funnet frem 10 headere i dag som jeg vil dere med dere slik at dere virkelig kan se hvor flinke folk er.Selv om din header ikke er med i innlegget betyr det IKKE at den ikke var fin og at jeg IKKE satte pris på den. Du gjorde meg glad ved å sende mailen til meg. 

ØNSKER DERE AT JEG LEGGER UT FLERE HEADERE SOM JEG HAR FÅTT TILSENDT?

Noen har sendt headere i format som ikke passer til min blogg, så minner om at formatet må lages som et bredformat. Altså, den må være dobbelt så bred som den er høy. 

Klem Jennie

NOEN TROR VISST AT JEG SKAL BYTTE TIL EN AV DISSE HEADERENE. NEI, JEG SKAL IKKE DET. SKAL TA NYE BILDER. DISSE ER FOR SOMMERLIGE. 

Emma Lahana

Kanita

Kathinka

 

Julie T Kalstad

Therese

Kathrine Wettre

Ida Natalie

Linea

Julie Bakken

Anita H Svensen

 

43 kommentarer

Siste innlegg