Regntung dag med boblelykke

Hei

Kjedelig regnværs dag. Skal kaste meg over lekser så fort jeg er ferdig med dette innlegget. Etter skolen ble jeg med mamma og lillebror til Oslo, vi var blant annet innom Bubble Tea. Sittet i kø hjem fra byen, dødskjedelig. Spammet instagram med 3 filmer og 1 bilde i køen på vei hjem. I dag er min treningsfrie dag, skal daffe skikkelig, hoppe inn i koseklær og slenge meg på sofaen. 

HAR SKIKKELIG LYST PÅ NY HEADER, SÅ KOMMER TIL Å TA NOEN BILDER SNART SOM JEG VIL HA I DEN NYE HEADEREN. Fikk utrolig mange fine headere tilsendt på mail forrige gang jeg la ut headerbilder. Kommer til å legge ut noen av de headerene jeg fikk tilsendt på bloggen i løpet av denne uken. 

I dag legger jeg ut BUBBLE TEA bilder. Det var ingen kunder da jeg var der. Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg nok vært der veldig ofte i sammen med venner. Det er mange som har lurt på hva Bubble tea er og håper bildene vil forklare litt. Jeg bestilte green melkete med bobler av appelsin, jordbær og eple. Boblene er i teen og suges opp med et stort tykt sugerør. De kan du sprekke i munnen, syns det er veldig godt. 

MOBILBILDER

PÅ NETTET SER DET JO ENDA BEDRE UT


BILDE FRA INSTAGRAM

Har du smakt Bubble tea? Hva bør jeg bestille neste gang?

Klem Jennie

 #bubbletea #candy #yummy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg