Ønsker

Hei

Nå har akkurat Andrine blitt henta. Hun ble med meg hjem etter skolen og vi har hatt det moro i sammen. Etter middag fikk vi årets første julebrus i fra mamma og da kom jeg også til å tenke på at det i dag akkurat er 2 måneder til julaften. Akkurat nå sitter jeg og ser litt på nettet på ting jeg kan skrive på ønskelista mi som skal sendes til de i Østerrike. Først så tenkte jeg å ønske meg gavekort i fra favorittbutikkene mine der nede, men det er jo litt hyggelig å få gaver også. Jeg syns også det er koseligere å gi gave enn å gi gavekort selv også. Vi reiser jo bort i jula, så jeg må jo prøve å ikke ønske meg tunge ting også, he he.

Lagde et par collager med noe jeg fant på nettet.  

BILDENE I DENNE COLLAGEN ER FRA SuperDry, Claire`s, Urban og drikkekopp fra Bodum

BILDENE I DE TO NESTE COLLAGENE ER ALLE Victoria Secret og Juicy Couture. Tante skal til Bangkok før jul og håper derfor på at noen av ønskene kan bli innfridd 😀

 

 

Dette var årets første julegaveønsker. 

Syns du det er tidlig å tenke på å skrive ønskelister?

Klem Jennie

#victoriasecret #superdry #ønskeliste #rosa #pink #inspirasjon

41 kommentarer

Siste innlegg