Inspirasjon

Hei

Dette er et av bloggforslagene jeg har fått av lesere. Ser også at dette er noe flere andre bloggere har gjort før meg. Det er selvfølgelig mange andre ting jeg også ønsker å gjøre i livet mitt, men satte sammen denne collagen av bilder jeg fant på google. Endelig er det snart helg. I morgen skal jeg i badebursdag, gleder meg veldig. Det skal til og med være disco i bassenget. 

Starter nok en spørsmålsrunde i løpet av denne helgen, bare å følge med. 

Når har du bursdag?

Klem Jennie

93 kommentarer
    1. -Av de landene du har vært i,hvilket synes du var best?
      -London eller Paris?
      -Disney channel eller Nrk Super?
      -Hva er det beste som har skjedd i ditt liv?
      -Only eller Vera Moda?

    2. unnskyld,men hvorfor er du egentlig så slem på jenter?
      du sier frekke ting til alle liksom jeg hvet at det bare er en rolle
      men hvorfor valgte du den rollen liksom den verste rollen man kan få for å si det sånn..
      alle i klassen min syns du ser skikkelig slem ut litt som en mobber
      ikke at jeg skjenner deg men tror ikke du er så særlig hyggelig ut for å si det sånn.. bærte aktig!

    3. maya: He he.
      Vel…rollen valgte jeg ikke, men jeg takket ja til den. (De trengte en til å spille Hedwig, om ikke jeg hadde takket ja…måtte de ha funnet en annen) Syns det er spennende å spille en rolle som er veldig ulik meg selv i virkeligheten. Om du følger meg på instagram vil du fort legge merke til at jeg ikke er som Hedwig i det hele tatt. Jeg er veldig i mot mobbing. Du er vel den eneste som er slem akkurat nå som sier at jeg ser slem ut og ser ut som en mobber. Men takk……for at du dømmer en du ikke kjenner, tror ikke du vil tjene på det i det lange løp. Mener at om du ikke har noe hyggelig å si, så kan du bare droppe å si det. Peace

    4. Lurte på om hvordan det var og begynne å blogge
      siden jeg vil starte en blogg men vet ikke om
      jeg tør ! 😘 Takk vis du svarer !
      Men husk:
      Du er en flink skuespiller, blogger og
      Har en fin instagram bruker men mest av alt ser du kjempe snill ut og du er skikkelig pen !!👍❤

    5. Hvorfor kunne ikke hun ha barnebursdag på Lørdag?!??:P <3 får da hadde jeg møtt deg! 😀
      Vet hvor du skal 😉

    6. Jeg liker deg veldig godt håper du ikke slutter i jenter.men ikke bry deg om maya og hun andre Celine som sa du ligner en kineser da har ikke hun sett en kineser sier jag da det er ikke meg hilsen STOR FAN AV BLOGG OG JENTER

    7. vel.. okei men jeg har fortsatt lov til å si hva jeg har lyst til!
      jeg tror ikke deg og hedwig er særlig ulike,unnskyld meg men du ser ikke ut som en person som holder peace såå ja det er min mening!

    8. maya: Helt greit, men hva du vil, du fremstår bare som en totalt tulling. Som dømmer folk ut i fra hvordan de ser ut. Har du instagram, så kan du sjekke hva folk syns om din kommentar, den er lagt ut der. Tør du å stå for hvem du er? Nei. Du kaller deg bare Maya, men sier ikke mer. Hva heter du på IG, eller hva er ditt fulle navn da? Ser ikke ut som du tør å mene det du vil

    9. Maya: Om du prøver å få oppmerksomhet, så er ikke det noe vits. Og om du har så mye i mot hu, hvorfor leser du bloggen da? Det er bare dårlig gjort å si sånn. Så om Jennie ikke hadde vært så “populær” så hadde nok hu blitt veldig såra. Det kan hende hun ble litt såra nå og, vet ikke jeg, for jeg kjenner henne ikke, så da dømmer jeg hu ikke heller.

    10. Kan du godta meg på insta?? Jeg følget deg får men jeg kom borti knappen og har spurt igjen men du har ikke godtatt meg enda og har spurt for ganske lenge siden. PS. Elsker bloggen din<3

    11. Det bilde du lå ut på instagram jeg vil bare si hvis du ikke har søster det<3
      Jennie jeg kjønner deg du er en tøff pen søt kul jente jeg har aldri mislikt deg jeg har altid syntes at du har vært rar eller slem eller noe slemt💕Jeg synes du virkelig er den peneste 01'en i verden🙈 jeg kommer altid til å synes du er pen ⭐ Jeg vet du er en super tøff jente som tåler sånn men jeg liker ikke at du er lei deg jeg blir såra inni meg jeg synes ikke at sånne heaters skal være sån😵 jeg har aldri skrivd noe stygt til noen og jeg kommer aldri til å si noe stygt til deg 🙈🙈💫💫 du er veldig pen det må jeg si 💞 Du er en fin jente som fortjener den rollen du har i "JENTER"💖 folk kjønner ikke at du ikke er Hedwig i virkeligheten💕du er jo ikke så frekk det må de jo kjønne ❗ du er en søt jente som ikke er Hedwig men du er Jennie ja Jennie Sofie en super kul jente som spiller Hedwig å bare en ting du ser IKKE ut som en kineser som har fargar fåret jeg får så lyst til å andelen de som skriver så stygge kommentarer 💕 du er en veldig tøff perskjon må jeg innrømme jeg liker ikke at du er lei deg🙍💞 Jeg vil vare si stå på og bare IKKE bry deg stå på😇
      Klem Losi🐝💕

    12. Har bursdag 17.januar❤️
      Er 02’er:)
      Bra at du ikke bryr deg om haters;)
      Hu derre Maya kjenner deg ikke engang:| jeg kjenner deg ikke jeg heller, men jeg vet at du er kjempe hyggelig fordi jeg følger deg på instagram❤️
      Du er helt motsatt Hedwig! ❤️❤️

    13. Du betyr jo veldig veldig mye for meg så jeg kommer altid til p skrive fine kommentarer til deg <3 du er en super jente jeg hadde anmeldt henne til politiet og sakt at det er en slem jente som mobber deg på nett eller jeg vil ikke kalle det mobbing men hun er en veldig sær perskjon hvis jeg må være ærlig <3 elsker deg

    14. for det første har jeg ikke instagram og jeg skulle gjerne stått for hvem jeg er men hvordan?
      har ikke instagram og jeg kaller meg maya fordi det er det jeg heter har du problem med hva jeg heter? og du heter bare jennie sofie hva med etternavnet ditt så du har ikke noe bedre å si..
      og du som tror du er så populær over nettet og mange følgere på instagram så tror jeg nok du er en tulling som tror hun er så himla populær!
      hva er ditt fullenavn? og igjen står for det jeg vil! mange folk sier at du er rasistisk å sånn som i tidligere kommentarer men hvet ikke KANSKJE jeg begynner å få et annet inntrykk av deg et inntrykk som er langt ifra positiv..

    15. maya: Jeg pleier ikke å ta diskusjoner på blogg eller instagram, men denne tar jeg gjerne og jeg avslutter den ganske enkelt her. JEG ER LANGT I FRA RASISTISK. JEG MENER AT ALLE MENNESKER ER LIKE MYE VERDT UANSETT RASE ELLER FARGE. JEG HAR MANGE FARGEDE VENNER MED ULIKE NASJONALITETER SOM JEG ER VELDIG GLAD I. Å SKRIVE PÅ NETTET ELLER PRØVE Å FÅ FREM PÅ NETTET AT EN ER RASIST SOM IKKE ER DET ER GANSKE ALVORLIG. NÅ HAR JEG DIN IP-ADRESSE, DEN BLIR REGISTRERT NÅR DU LEGGER IGJEN KOMMENTAR: OM DU IKKE VET HVA IP-ADRESSE ER ER DET ADRESSE INFORMASJONEN TIL DEN SOM SKRIVER KOMMENTAREN. TENKTE JEG SKULLE LA DETTE SEILE FORBI SOM EN VANLIG KOMMENTAR, MEN NÅ ER JEG IKKE LENGER SÅ SIKKER. JEG VIL NOK HELT SIKKERT TRO AT DINE FORELDRE VILLE SATT PRIS PÅ Å FÅ VITE HVORDAN DERES DATTER OPPFØRER SEG PÅ NETTET. MAN JEG TAR IKKE TELEFONEN, MEN KANSKJE EN AV MINE FORELDRE. FOR OM DU IKKE TROR AT FORELDRE TIL BLOGGERE PÅ MIN ALDER LESER KOMMENTARENE PÅ BLOGGEN, SÅ MÅ DU TRO OM IGJEN.

    16. Jennie du er så pen,snill og omtenksom! <3 ikke bry deg om hatet de er bare missunelig på deg. Du er i hvertfall mitt store forbilde og idol.

    17. Jennie min da ikke bry deg om henne jeg hadde anmeld henne til politiet med en gang jeg ! Bare slutt Maja vær så snill du skjønner ikke at hun blir lei seg slutt hvær så snil Maja

    18. Jennie,hvor skal jeg starte.Du er helt nydelig,sprek og du virker utrolig snill.Du fortjener ikke slike stygge kommentarer.De trenger ikke og kommentere om de ikke har noe fint og skrive.Om De først skal skrive kan de tenke på hva de skriver.
      Husk,du er en nydelig jente og ikke bry deg om fæle kommentarer!
      Peace<3

    19. Det er veldig tøft av deg å stå imot alle de litt slemme kommentarene, du er tøff og det synes jeg virkelig!😊❤ Det er bra av deg, og jeg synes du virker kjempe hyggelig💖 Du er alt annet enn rasistisk!! Det du skrev sist til “maya” var veldig modent av deg å skrive, du virker som ei snill jente❤ Ps: du er superpen😍 Bytte utseende?😜❤

    20. Maja stop alle som ser kommentarene dine kan anmelde deg og da har de faktisk en veldig god gründer til det! Jeg kan tolv og med anmelde deg men ….

    21. Jeg har bursdag mitt i sommerferien 8.juli. Jennie du er et av mine største forbilder fordi du sier hva du mener og du bryr deg ikke om hva andre sier! Det er fantastisk! Håper du får en super dag i morgen og ha en super duper god helg! Kos deg i badebursdag! 😍😘🌟❤️Klem❤️❤️

    22. Heihei! Jeg digger deg Jennie! Ikke bry deg om “maya”. Du er helt motsatt av Hedwig, og jeg digger deg uansett! <3 håper du aldri slutter og blogge, min største drøm er og møte deg! <3 STÅ PÅ!! <3

    23. On 18 danger !<3333 4. November ! Elsker bloggen din !<3333 Jeg har følgt bloggen din en stund nå, og jeg vet at du appsolutt ikke er som Hedwig. Så ikke bry deg om sånne stygge kommentarer som hun der jenta skrev til deg litt lengre oppe !<333333 Dine faste lesere vet vordan du er, og det er ikke sånn som Hedwig er. Så stå på og ikke bry deg om slike kommentarer !<333

    24. Stakkars jennie maya:hva har hun gjort deg. Pass på hva du sier jeg synes også alle er like mye vært.hvis jeg hadde skrivi slik kommentar så hadde jeg sagt unskyld for det du har gjort tenk på jennie.Kanskje hun spiller slem men hun er kjempe snil og en kjempe hyggelig Persson.Det er min mening❤️

    25. Jeg har bursdag 19. Mars!!
      Maya: maya kan ikke du bare laga jenni være i fred er det så himmla viktig å skrive stygge kommentar om hvordan du synes jenni er, hvordan hadde du likt at folk skulle skrive til deg at du er en rasisiks!! Maya hvorfor i huleste leser du bloggen hennes hvis du ikke liker henne. Det går an og bruke tid på å gjøre noe annen som er viktig enn å kommentere!!! Ser du ikke at folk støtter henne hva enn du sier?

    26. Jeg syntes du er flink Jennie som tok den egentlige
      Veldig viktige kommentaren på alvor !👍
      Og jeg syntes maya må få seg en lærepenge !
      Ps husk : selv om jeg ikke skjenner deg tror jeg
      du er snill også har du en bra blogg og
      Fin instagram. ( heter benne56 på insta ) 😘

    27. Jeg syntes Maya burde ta seg sammen nå!!
      Du ser Veldig snill ut selv om jeg ikke kjenner deg
      og det kan være at Maya er litt misunnelig.
      siden du er så populær.
      Du har jo en kjempe fin blogg og en fin instagram!
      Husk du kan følge meg på insta vis du vil siden jeg heter
      benne56 men stå på Jennie Sofie

    28. Hei jennie Sofie:) Først vil jeg bare si hvor utrolig sterk du er. Du er 12 år og toppblogger. Og som toppblogger må man jo leve med dette tullet av misunnelig, teite og barnslige haters. Jeg synes at hun der “maya” som driver å sier at du er rasistisk, og slem og sånt burde se på alle innleggene på bloggen en gang til. Du er utrolig pen. Og jeg er villig til å tro at du er en fantastisk venn å ha. Du minner meg egentlig om min fantastiske bestevenninne. Jeg har ikke instagram selv, men jeg tro hun hadde satt utrolig stor pris på om du kunne følge henne. Jeg vet ikke om jeg får lov til å legge ut brukernavnet hennes her offentlig på bloggen, men hun også er fast leser og jeg tror hun hadde blitt veldig glad:) Unskyld viss du synes at jeg maser!
      Klem<3

    29. Maja: det er veldig frekt å si noe slemt mot en du ikke kjenner!! Det er det samme som at jeg skulle sakt noe slemt til deg for jeg kjenner jo ikke deg!! Jennie spiller bare hedwig i JENTER og hun spiller veldig bra!! Kan ikke du skjønne at jennie er en fantastisk jente som tar seg tid til å blogge om hva som skjer i livet også kommer du bare med slemme kommentare! Det er ikke så særlig snilt !
      Jennie: bare ikke bry deg om maya det er lurt å få stoppet me dette men bare tenk på hvor mange fine kommentarer du har fått og ikke bare på hate-kommentarer , sier ikke at du ikke ser på de fine kommentarene men at du bør bare tenke på de:)
      Klem Maria:):):)

    30. hei kjempe fine bilder jeg digger bloggen bloggen din<3 kan du værså snill å følge meg på instagram :monnibs du er den søteste på blogg.no

    31. Kjempefin inspirasjon collage, Jennie! Så den ene stygge kommentaren du hadde fått lengre opp…Men jeg synes du håndterte den bra.Klem♥

    32. Hei jeg har bursdag 30.desember 2003 jeg håper jeg får svar du er mitt forbilde jeg lurer på hvor du bor og hvem skole du går på hvem dag har du bursdag på og hvordan sminke bruker du for du er rå lekker og morsom pen snill og smart og en av ferievennene mine møtte deg i Kreta i chania hun heter Victoria men dessuten du er veldig flink til og spille rollen til hedwig jeg håper veldig jeg får svar

    33. Kos deg på badebursdag da😘 Jeg synst du er veldig modig og takler bra haters. Du lar dei ikkje bestemme Over deg på ein måte. Du er kjempe modig. Stor fan.👍❤️💕
      Elsker den collagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg