13.10.2013

Hei

Nå har jeg nettopp kommet inn døra etter en super helg i kragerø. I dag var vi på Gunnarsholmen,  hvor vi tok litt bilder og bare koste oss med naturen. Kommer litt bilder vi tok med kamera denne helgen ut på bloggen i morgen, men tok noen blider med mobilen også. I morgen er det starten på enda en skole uke. I morgen skal jeg i hvertfall på skitrening. Nå har jeg skitrening mandag og torsdag og håndball onsdag og fredag. Vel nå skal jeg gå å hoppe i dusjen og legge alt klart for i morgen:)



Har du vært i Kragerø???
Klem Jennie
#kragerø 
47 kommentarer
    1. Ja jeg har vært i Kragerø før😊det var skikkelig gøy😄Men de solbrillene dine vet du hvor du har kjøpt de?? Håper på svar🌸

    2. er du aldri på inspilling med “jenter”? 🙂 leser aldri at du nevner det. 🙂 når har dere inspillinger og trives du? hadde satt såå stor pris på svar!
      elsker bloggen din!

    3. Ja er i Kragerø nå👌 det er veldig fint på gunarsholmen,finere på sommeren når det er vann i bassenget! Får det er nydelig i Kragerø om sommeren❤️ Når kommer du tilbake til Kragerø ❓

    4. Det så kjempe fint ut❤️
      ?hvor har du kjøp den Mami genser? Vet ikke helt hva deg sto da men det var den gensern du hadde på bilde❤️ Den var kjempe fin❤️

    5. Høres ut som du har kost deg, kjempe fine bilder 🙂 .Kos deg på skolen! Jeg hadde høstferie uken som var men nå er det skole igjen 🙁 men jaja. Forresten har dere juleball på skolen deres? Klem <3

    6. Har vært på alle de stedene!! Var med venninna mi på båten hennes som de har der, i Kragerø. Har også vært der på hytta hennes, som også ligger i Kragerø, veldig fin by!:)

    7. Heei jennie♡Jeg kom borti en knapp 🙁 også trykka jeg på sånn at jeg ikke kan følge deg lengere men nå har jeg sendt forespørsel♥kan du svare ja

    8. Heei jennie😊Jeg var på instagram også trykka jeg på en feil knapp😨sånn at nå følger jeg deg ikke lengere😟har sendt forespørsel kan du svare ja??? Jeg heter elineup på instagram❤sånn at du vet det håper på svar

    9. Ja! Jeg har vert i kragerø… Jeg har faktisk bodd der i 3 år! Det er veldig fint der, men nesten ingen folk…

    10. Hei Jennie Sofie.. Jeg lurte på om du kunne tatt en outfit av et nerdete tøy, side jeg skal i bursdag og tema skal være nerd og trenger kjempe mye hjelp, kunne du gjort det for meg ??

    11. Hei Jennie Sofie! Da jeg så på bildene dine så merket jeg at jeg var akkurat på samme sted som du var, da jeg var på leirskole forrige uke! Jeg satt også på den kanonen og sto ved brua. Leirskolen ligger ikke langt unne der hvor du var. Kult ikke sant!!😸😊

    12. Ja var i Kragerø for to år siden med båt, og så var jeg der i sommer, men da bar vi bare innom og hentet en båt og kjøpte mat så dro vi til tusenfryd. Men det er en veldig koselig by:) kunne du sjekket innom bloggen min, og kanskje bladet litt ned fordi der er noen headere jeg har laget til deg og kanskje skrive hva du syns? Jeg hadde også satt pris på om du viss du kjenner noen som trenger header til bloggen sin om du kunne anbefale min, viss du liker den da så klart. Håper du kan ta deg tid:)

    13. Ja, Det er kjempefint der ♥ Morfar har hytte der, skulle ønske jeg treffer deg en gang da jeg er der 💕 STOOOR FAN av bloggen din foresten 😚 Du er veldig pen og er et forbilde for meg 😍 Elsker deg, Snuppa 💕

    14. På de kanonene og på den store brua der har jeg vært i sommer 😱😘💋💖 det er super nydelig i Kragerø og jeg håper vi to kan treffes der en gang💖😍💕 love You jennie💗💕🌸 håper at du kan svare meg😱😘 da hadde jeg blitt super glad❤😱😱😱😱😻😘💋💕

    15. Hei ! 😀 Bestefar bor i kragerød og vi bor i Bamble, så vi er der ganske ofte 😀 Lurer på hvor du har kjøpt den gule og kule lua di ?! 😀 Den er dødsfin 😉 Hvor mye kostet den? Håper du har tid til å svare 🙂

    16. Ja,ja jeg har vært i kragerø💕 bor der skjønner du😙 kunne ønske jeg traff deg men var på hytta den helga😢😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg