PAKKER – Igjen

Hei

Da pakker jeg igjen da, men bare fordi at jeg skal reise bort i helgen altså. Det har blitt en del pakking i det siste. Superland Weekend hos Norges morsomste Hotell, til Kristiansand, til sommerferien, til leirskole, til høstferien på Kreta, og nå pakker jeg igjen. Syns det er veldig morsomt å reise og å dra bort på besøk. Denne gangen går turen til Kragerø, bare elsker den plassen og det er alltid veldig koselig å besøke familien min der. Har ikke vært i Kragerø i sommer, pleier egentlig det, men syns at den lille byen er koselig uansett årstid jeg. 

 

Dette bildet fant jeg på visit kragerø sin Facebookside. Vakkert i Kragerø om høsten ikke sant 🙂

Sist gang jeg var i Kragerø hadde jeg instagram, men ikke blogg. Her er et par bilder jeg la ut da. 

HI HI, meg og lillesøster for mange år siden 🙂

OGSÅ NOEN ÅR SIDEN. KOSELIG Å PUSSE TENNA PÅ BRYGGA 🙂

Da er det bare en skoledag igjen, så er det helg.

Hva er dine planer for helgen?

Klem Jennie

72 kommentarer

Siste innlegg