Antrekk

Hei

Mange spør hvor jeg kjøper klærene mine, så lagde derfor dette innlegget i fra Kreta. Legger også til at den rosa bikinitoppen er fra New Yorker, Bikiniunderdelen med palmer er fra New Yorker. Den andre bikinien er fra H&M. Girl Capsen som mange har spurt om er kjøpt hos Bernhardsport på Nesodden for leeeenge siden.  Her kommer noen outfits: 

Shorts – WOW

Topp – Bik Bok

Solbriller – Cubus

Kjole – Cubus

Sandaler Roots

Detter er #lovelife toppen – Vero Moda

Svart shorts – H&M

 

Bukse og singlet – New Yorker

Tubetopp (en butikk på Tåsensenteret)

Solbriller – butikk i Agia Marina

Meg = Kjole – Lindex

Emilie Marì = Topp – Wow

Shorts H&M

Meg= Skjørt og topp – New Yorker

Håndveske – Butikk i Chania

Emilie Marì = Usikker, fått kjolen.

Topp – Butikk i Østerrike (husker ikke hva den het)

Shorts – H&M (Er den svarte jeg har festet nagler på)

Om du liker antrekkene, hvilket liker du best?

Klem Jennie

63 kommentarer
    1. jeg elsket alle!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Håper du ser denne kommentaren. når kommer innkjøps videoen ut??

    2. Så SYYYKT fine antrekk!:) favoritten må nok ha vært kjolen fra Lindex:) den var SYYYKT fin:)
      Digger bloggen din og deg:)

    3. Hei, jeg digger alle anntrekkene dine, men jeg bare lurte på hvordan du lagde headeren din. Jeg har blogg delv og jeg har lyst på en annen header men jeg vil ha en fin en. Jeg leser mange blogger, men jeg ville spør deg fordi vi er ganske like på alder. Er det en app eller hva? I ❤️ You
      Hilsen Sara

    4. Hei hei!
      Likte veldig godt kjolen fra Cubus, den blå, men likte også kjolen fra Lindex 🙂
      På Emilie Mari likte jeg toppen fra WoW best!
      Klem ♥

    5. Du ligger jo på lista på blogg.no sykt populær du er pene jente jeg er sykt fan!!!!!!!!:-):-):-):-)….

    6. Hei fine antrekk men jeg lurte på hvilken butikk har du flest klær av? PS :kan du lage en trampolinevideo der du viser alle triksene du kan?

    7. Så utrolig fine antrekk! Likte alle jeg:) Deler du og søsteren din klær? Svarer du ikke på Mail? Har sendt deg en, det var headere og sånn, men der var også noen spørsmål.

    8. Alle var fine! Men det antrekket jeg likte aller best, var det der du og Emilie var på stranda!:-) <3 Men som sagt; alle var fine!<33333

    9. Hvor er bandanaen/pannebåndet ditt i fra , hvis du skal svare meg så burde du skrive en kommentar på bloggen min så jeg slipper å lete så mye 😉 klem Nadia

    10. outfit nr 1
      elsker toppen!
      men hvilken størelse har de den i?
      for jeg bruker 140 og det er kankje litt lite?
      har du noen tips til hvor jeg kan finne kule klær?
      P:S elsker bloggen din!

    11. Synes alle antrekkene var veldig fine, tusen takk får at du sa hvor de forskjellige klærene var fra! <3 .har du fortsatt kontakt med ferievennene? Klem 🙂

    12. ÅÅÅÅHH du har sååå fine klær digger deg det at du ikke syns du er perfekt for det er du ikke ingen er perfekte men du er spessielll og unik og helt fantastisk Kul <3 !!!!! digger bloggen din bare lurer på om du kan lage en må gjøre video <3 hahh hadde vært så gøy <3 <3 !!!!!!!

    13. elnaz: <3 <3 <3 Nei, jeg er ikke perfekt. Og jeg er også usikker på meg selv som mange andre på min alder. Jeg ser også på bilder av andre på instagram og tenker at de er så superpene. Mågjørevideo vil jeg gjærne gjøre i sammen med noen, skal se om jeg får det til om ikke så alt for lenge. klem

    14. Hei Jennie! Digger alle anntrekkene!!! Men det jeg likte best var Det hvor du hadde på deg #lovelifetoppen<3<3

    15. Jeg bare digger klesstilen din! Alle var super fine:) du er bare så pen<3
      Bloggen din er fantastisk og du eier i å blogge;) men det er en ting jeg lurer på
      Får du penger av å vere med i jenter som en lønn?
      PS:kjenner noen på Nesodden han ene heter Niklas, vet du hvem han er?:)
      Hadde vert supergøy(jeg hopper i sengen) om du hadde svart<3<3<3

    16. Hei!!! Hvordan står det til? Først av alt at dene websiden er den meste originale blogen på hela blogg, og det er min mening! Jeg må beklage så mye at jeg ike har komentert de andre gangene jeg har vært her men nokon gungar så er man berre lit sliten så ender man opp med å glemme det. Fordi det er sinnsykt mange frekkje sender inn kommenterer. Før fikk jeg nemlig dumme kommentarer før da jeg hadde webside. Det var veldig opprørende. Jeg håper veldig at du ike får noen freke komentarer og at du får kjempe mange flere kjekke komentarer. Fordi jeg ikke lenger har bloggg tenkte jeg at jeg bare skulle dele en link til ein konkk som jeg nettopp har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premmien er et gavekort. Jeg håper veldig sterkt at jeg vinner, men lykke så ønsker jeg at du skal! Det hadde vært utrolig gøy om du testet den!

    17. Jeg og synes du er kjeeeeempe fin Jennie Sofie:-)
      Alle klærne dine er veldig fine:<3 Elsker bloggen din.
      Men jeg likte kjolen fra lindex best. Men alle anntrekkene var veldig fine da;)

    18. Jeg likte best det “knæsje” antrekket 😉 Du er såå peen i det!!!! 🙂 (altså det fra New Yorker) Du er veldig heldig 🙂

    19. Kan du vær så snill å legge ut innkjøpsvideo fra Kreta. Drit fin❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    20. heii
      digger stilen din!!!!
      men er de lenge siden du kjøpte den kjolen du skjønner den er så pen så jeg bare lurte på om jeg kunne kjøpe lik viss den fortsatt er i salg…

    21. Jennie Sofie:
      ?søt
      ?pen
      ?vakker
      ?kul
      ?perfekt!!
      Ville bare si til alle dere som har tenkt til å skrive
      Hat- kommentar. STOPP bare fordi dere er sjalue
      Trenger dere ikke å såre et ekte menneske med
      Ekte følelser! Tenk på Amanda Todd eks..
      PS digger stilen din! Sykt fine antrek
      PPS hvor lenge siden er leeeeeeenge siden?
      (capsen)

    22. Jeg vet det er lenge siden du la det ut. Men jeg begynte å lese bloggen din i januar 😀 Men jeg lurte på om du kunne ha sånn oftere? Fordi jeg og mange andre lurer på hvor du kjøper klærne dine 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg