Venner, forever, for alltid, forever <3

Hei

I går var jeg som sakt med familien og besøkte en venn på sykehuset. Mia kunne selvfølgelig ikke være med hjem til oss etter besøket, men søsteren Malin ble med oss hjem og overnattet. Det var litt vondt å reise fra Mia på skyehuset, men vet jo samtidig at det viktigste for henne nå er å bli helt frisk og da skal vi ha et skikkelig pysjamasparty her hjemme. I går så vi på film og slappet av og i dag har vi vært på tur i deilig høstvær og spilt Playstation og Wii. Nettopp kommet hjem etter å ha fulgt Malin inn til Oslo igjen. Kanskje Mia får en liten permisjon fra sykehuset denne uken slik at vi kan ta oss en tur på kino en kveld, det hadde vært supert. 

Jeg vat at blogginnleggene blir litt sene, men det er også fordi at jeg setter så utrolig stor pris på tid i sammen med gode venner som jeg ikke ser så ofte så jeg venter med å blogge til kvelden. I morgen begynner skolen igjen og jeg syns det er tungt å stille vekkerklokka og finne frem skolesaker igjen. 

SØNDAGSTUR TIL HELLVIKTANGEN
KAKAO I DEILIG HØSTVÆR
Har du venner du kunne ønske du bodde nærmere?
Klem Jennie
39 kommentarer
    1. Heldigvis ser jeg vennene mine ganske ofte. Men noen i familien ser jeg sjeldent 🙁
      Men prøver å nyte tiden så lenge vi er sammen 🙂
      <3Jeni

    2. Ja, to venner av meg som heter Ingelin og Jenny, vi møtes bare 7 dager i året pga at vi går på en sommerleir.Jeg savner de utrolig mye! Jenny er 01’er og Ingelin er 03’er (jeg er 03’er)

    3. Ja det har jeg den ene har blogg 😘
      Her er en link ➡️ mmjo.blogg.no
      Hun andre har ikke blogg da, men jeg traff begge på Gran Canaria i sommerferien
      PS: Første kommentar JIPPI
      PSS: Love you and your blog 😘😍😘
      Klem fra en fast leser

    4. Ja, har fire andre venner som ikke går på samme skole eller såå nærme. Hun ene er svensk så hun bor jo da i Sverige, de tre andre bor ikke skikkelig langt unna, to av de bor i Oslo henne andre bor ikke så langt ifra. Det er vertfall ikke så langt å kjøre dit. Så ingen av de går på samme skole som meg:(
      Elsker bloggen din Jennie!!<3 Fine bilder!💕
      Mange klemmer i fra en stor fan, Tuva:)

    5. Så fine bilder <3 trist å si hade til venner man ikke treffer så ofte 🙁 Men tenk på det gode dere rakk å gjøre da Malin var hos deg, søtah! 🙂 .Det er bare 3 som ikke bor der jeg bor, dumt! Men resten av vennene mine bor kjempe nærme meg så er ganske fornøyd 🙂 men hater at noen av mine venner ikke bor her jeg bor 🙁 Klem

    6. Der er då fine alle sammen❤️❤️Du har et super stort talent ❤️❤️Kunne ønske jeg bodde ene nærmere min aller bestevenninne ❤️Vi går på samme skole og bor ganske nærme men kunne ønske jeg var nabo med henne❤️❤️Også kunne jeg ønske jeg bodde nærmere deg❤️❤️Hehe😋🎀høres ut som en fantastisk dag❤️❤️Elsker deg ❤️💕du er så utrolig nydelig ❤️❤️Klem💖

    7. Stakkars Mia:( håper hun snart blir frisk:)
      Jeg møtte en jente som var like gammel som meg (02er) men hun møtte jeg i Spania:( hun bor langt unna meg og har ikke møtt henne siden:( håper på å få gjort det snart:)

    8. Ja har en Venn som eg skulle ønske eg bodde nermere hun heter Thea.
      Håper Mia blir fort frisk,
      Klem sara

    9. Du er kjempe fin og en flink blogger jennie❤️😄
      PS: hva heter det spillet som Malin spiller og stakkars mie❤️😄 hva er det som har skjedd❓ Håper skriver tilbake kommentar❤️😄 du er et stort forbilde❤️😄

    10. Ja, en venn som gikk i klassen min var asylsøker og ble kastet ut etter nesten 5 år!!
      Alle i klassen grein. Noen som nesten ikke kjente han hulket osv. Han er i Sør-Ossetia nå. Skyter avogtil med han.

    11. Ja. Men vi bor litt nerme verandre da, kanskje 20 eller 30 minutter unna. Vi er BFF’er. Men vi møtes ikke så ofte. Og det er trist😢

    12. 💟 JENNIE SOFIE💟
      Du er kjempe fin og en flink blogger ❤️✌️ Eg liker bloggen din og leser den mye❤️ Eg håper det går bra med hun på sykehuset ☺️ Eg har noen som bor langt vekke eg også… Ikke gøy😌❤️ Håper på svar 💕
      EMILIE

    13. hehe… Min venn jeg skulle ønske bodde nærmere er også en ferievenn! Jeg traff henne da jeg var i Tunisia i fjor, vi traff hverandre på et sjørøverskip! Og heldigvis b odde hun på samme hotell som meg! Men problemet er at hun bor i England og ikke kan norsk (sef) Men vi er brevvenner da:-)

    14. Hei jeg er bestevennen til Malin og Mia og en stor fan💕
      Jeg tenker på Mia hele tiden😓 og det gjør nok du også😒
      Jeg håper at du, Mia, malin, Emilie mari og Mathias har kost dere💕
      Foresten elsker bloggen din❤
      -Hanna Maria

    15. Jeg har en venn som jeg traff i tyrkia i2011 og så litt etter ferien kom hun og besøkte meg men etter det har vi ikke hat noe kontakt med hun 🙁
      Hilsen Hedvig(stor fan)

    16. Hei
      Jeg syntes du har kjempe god stil!
      Eg syntes den mørkerøde huen din er så fin, hvor har du kjøpt den?:)
      Pils svar meg<3

    17. Johanne: svarer ikke alle andre. Nå vet jeg ikke hva du har spurt om og jeg leser ikke gjennom alle kommentarene for å lete heller. Men da svarte jeg jo på denne kommentaren da søta. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg