Stranden i Agia Marina

Hei

Buhu, det er jo skikkelig høst. Frøs da jeg skulle til butikken i dag, og lengtet tilbake til Kreta. Tror jeg skal begynne å søke etter ny sydentur til neste år allerede. Komme med mange forslag til hvor jeg allerhelst vil. Nå er det jo ikke sikkert at det blir noen sydentur til neste år. For alt jeg vet kan mamma og pappa bestemme seg for noe helt annet. Det er uansett koselig og deilig å drømme seg bort til varmere strøk og spennende plasser. 

I dag lengter jeg altså tilbake til stranda i Agia Marina. Den lå bare få hundre meter fra hotellet. Noen dager var det stille vann og ingen bølger og andre dager superstore bølger å leke seg i. Først tenkte jeg bare Søren heller, så store bølger, da kan vi ikke bade. Men så viste det seg at det var kjempegøy. 

I dag blogger jeg derfor om nettopp stranden og legger med noen bilder og korte videoer der i fra. I morgen blogger jeg om noe annet. Plutselig kommer innkjøpsvideoen også, så følg med. 

STORE BØLGER PÅ STRANDA

 

ROLIGERE DAGER PÅ STRANDA 

KVELDEN PÅ STRANDEN


 

Liker du best strand eller basseng?

Klem Jennie

 

#agiamarina #crete # beach #Kreta2013

60 kommentarer
    1. Herregud så fine bilder 🙂 .Kos deg i helgen da snuppa, håper du for en fin helg før skolestart <3

    2. Bare for å svare på spørsmålet ditt: liker helt klart stranden best ☺️ Ser ut som at du koste deg i Kreta 💕 Jeg la bare merke til en ting nå som jeg har tenkt over mange ganger: du ha jo ikke noe skrivefeil! Jeg er like gammel som deg og jeg sier ikke at jeg har mange skrivefeil, men enormt mange i klassen min har det. Er du spesielt flink på skolen? ❤️ Elsker bloggen din, BTW 🎀💋

    3. Du er så fin samme med søstra di! Hun er veldig høy men det er fint! Jeg er derimot lav!! Hvor høy er du?

    4. Hei jeg elsker bloggen din jeg leser den flere ganger om dagen! Jeg lurer på om dere lagde den bilen av sand på stranda i Kreta selv! Å jeg bare elsker serien JENTER du har en veldig kul rolle du er min yndlings rolle i serien jenter! 🙂

    5. Celine: Hei hei. Jeg bruker ofte stavekontroll og er jeg heldig får jeg en av foreldrene mine til å lese korrektur. Klem. Jeg har ikke mange skrivefeil uansett når jeg skriver, heldig der altså.

    6. Hei, Jennie Sofie<3
      Kjempe fine bilder!😄 Jeg elsker bloggen din og synes du er en kjempe flink blogger!!😘 Jennie, du er virkelig vakker, morsom, kul, virker super snill og en veldig god venn!😊 Fortsett å være deg selv fordi du er unik<3⃣
      Mange klemmer fra en stooooor fan, Tuva

    7. Det er fiint ad du har hatt det så bra i høstferien har bre vært hjemme i dette dårlige været men men du er synsykt pen. Hvis du hadde skypet meg og følgt meg på instagram hadde jeg begynt og skrike så høyt at naboene hadde hørt meg. Men det skjer ikke😭😭😭😪😓

    8. Hei jeg elsker bloggen din 😘 håper du har kost deg i kreta. Satt på samme fly som deg til og fra💗 og samme buss til 🌸 du er utrolig pen og jeg håpet du skulle gå av bussen på samme hotell som meg😜

    9. Jeg har vert akkurat den samme plassen på stranda men ikke samme hotell da ❤😘😘😘😘😍 jeg håper du har hatt en super fin ferie i kreta❤😘😍👍👑 jeg husker den brygga eller de steinene ute i vannet når vi var der de du ser i bakgrunnen på bildene❤😍👍💋❤❤👍💖🌟👑🌸🎀 og den øya med det hullet i❤😘💖😍💋🌸 hadde dere all inklusive på hotellet?❤😘💋😍🌸👍👑🎀🌸🌸💖🎀❤🌟🌴🌴🌴🌴

    10. Et tips til syden plass det er morsomt på Menorca hotell Marina park og stor badeland og kansje masse tissemaur på rommet eller ein plass på Malorca Cala Mesquida ikke langt fra stranda og lite butikker men ellers bra plasser å vere på💎👍

    11. Hei! Jeg elsker bloggen din og du er utrolig pen. Håper du har hatt en fin ferie på kreta:) satt på samme fly som deg til og fra, og samme buss til <3 håpet veldig at du skulle gå av bussen på samme hotell som meg 😛

    12. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg liker best av basseng og stranden…Stranden er jo mye koseligere og finere, men her i Norge er det jo ikke så veldig mange bra strender (hvertfall ikke der jeg har hvert…). Basseng er litt kjedelig, men har jo som regel litt bedre tempratur. Håper du koste deg i Kreta. Klem♥

    13. Jeg vet ikke helt om jeg liker strand eller basseng best? Litt både og, for i huset vårt i Italia er Deet bare basseng og det ca tre kvarter til stranda!!! Så når jeg er der drar jeg bare til stranda en eller to ganger så jeg savner jo strand! Og i Norge er ikke det så varmt og det er ikke ordentlig varmt vann og sånt! Og i basseng er det jo ikke brennmaneter eller ekkel sand bunn, men det er et sted det bare er helt fantastisk og både i sjøen (bra sted og mase om og dra til!) Malta! Derkan man dykke i sånne ordentlige korallrev! Da jeg var der hadde vi bare snorkle og dykkemaske og det hjalp, jeg så masse fisk og skilpadder og sånt!

    14. Jeg liker enkelig begge deler, men viss jeg skulle valgt måtte det være stranda:-)
      Håper du koste deg med familien din! Jeg elsker bloggen din, leser den vær dag!
      Hilsen Olivia

    15. Jeg liker best basseng men stranda er også helt topp😊 jeg elsker alt som har ned bading å gjøre, men jeg har brekt armen så jeg får ikke låv til å bade på flere uker😭

    16. Lillesøster’n din ligner på Blair Woldorf i GossipGirl❤️ Forresten digger bloggen din har prøvd å lese andre blogger også men det går bare ikke de er så kjederlige forhold til din❤️😊 Du er den beste bloggerne jeg vet om❤️ Love u.
      -Julie

    17. Tyrkia(alanya) er et veldig fint sted;)! Var der i sommerferien!;)
      Det er kjempe varmt der da og veldig store bølger!;)
      Men såg ut som du har hatt en fin ferie;)!
      Klem;)

    18. Hei Jennie <3 jeg sentte deg en mail dette er den siste dagen jeg er i london og det er her søsken barnet mitt bor så jeg får ikke se svar sp hvis du ser det jeg sente så håper jeg på at jeg får svar på instgram jeg vet at du vet hva jeg heter men jeg bare skriver det her @losiyonan

    19. Hei,jeg liker begge deler like mye 😉 Jeg bruker å være i syden 2 ganger i året (jeg er heldig) før sommeren bruker vi å være i Tyrkia,Creta elns og ca. I november bruker vi å være i Perto Rico på Grand Canaria (digger å være dær; kjenner nesten hele plassen den er ikke stor)
      Har vært i syden 16 eller 17 ganger og jeg er 11 år (blir 12 til neste år) Mamma er mest glad i stranden så vi drar på stranden så drar vi i bassenget på ettermiddagen og etter det spiser vi og går en tur 😊❤️

    20. Hei!! Førsst av alt må jeg fortellle deg at dennne siden er til utrolig stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp deltok på! Kanskje du kan være grei å dele den på bloggen????? :-3 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du oppdaterer drit masse fremover!!!!!

    21. I love so much you blog and your outfits..I’m italian blogger, and i always need to translate with google what you write there hahahah Anyway…See my blog too if you want, and comment something nice 🙂

    22. Heisann!! Må bare si at dennne bloggen er til veldig veldig veldig stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de viktigste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være mega grei å dele den på bloggen??? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du deltar selv og at du oppdaterer mega ofte fremover!!

    23. Jeg anbefaller sterkt å reise til Naxos😍 det er en utrolig opplevelse, hyggelige mennesker,herlige strender, koselige butikker og småbutikker og veldig koselig å gå i gamlebyen om kvelden💕 Jeg har vært der to år på rad, og trives det gull! Du kan søke Naxos opp på Google, så vil du ikke angre!! Det er en herlig opplevelse! Skal dit til neste sommer også! Du og familen bør skjekke naxos ut! Håper du liker tipset<3

    24. Hei jeg lurer skikkelig på hvor du har kjøpt den fine bikinien og alle de fine klærne blant annet den toppen På det innleget som heter shopping i byen på det første bildet . Og bikinien håper du svarer plizzzzzzzz svar ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥:)=):D:)=):D:)=):Dx)x)x)x)

    25. Elsker bloggen din Jennie💕 Du er så flink i alt, skulle ønske jeg var deg😩🌸 Gleder meg til innkjøpsvideoen😉

    26. Hei jennie Sofie kjempe fine bilder!!❤lurte på om du kunne legge ut videoer av ferien din❤syns du har så fin familie❤😍forresten gleder meg veldig til å se hva du har kjøpt i Kreta❤😘👍

    27. Hei!
      Så utrolig mange fine bilder! Ser ut som om dere har hatt det gøy.
      Jeg lurer bare på en ting: Er Emilie din lillesøster eller storesøster? Eller er dere tvillinger?
      (Emilie ligner veldig på Leighton Meester)
      Haha!
      Hilsen meg

    28. Hei jennie!Nå var det jo en stund siden du var i kreta…Og jeg har alerede skrivd en kommentar fra før 🙂 men jeg har bare et spørsmål til deg,kanskje litt teit men…Var d brenn maneter der?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg