Hjemme i Norge

Hei

Da var ferien slutt for denne gang 🙁 Det var litt trist å komme hjem til kalde Norge igjen, men litt deilig også. Vet dere hva? Det regnet faktisk da vi reiste fra hotellet i dag. Så nå har jeg altså kommet hjem og er glad for at det fortsatt er noen fridager igjen før skolen begynner på mandag. Heldige er de som har  ferie neste uke, he he. Jeg gleder meg til å se nærmere på innkjøpene mine, hente Elvis i morgen, til å lage innkjøpsvideo og se nærmere på alle bildene vi har tatt med kamera. De bildene jeg har lagt ut på bloggen så langt i ferien er jo alle bare tatt med mobilkamera. Så nå legger jeg bare ut et par tilfeldige bilder og sier:  GLED DERE TIL:

Innkjøpsvideo

Fine feriebilder

Liten ferievideo

BILDE FØRSTE DAG PÅ KRETA

MIDT I FERIEN

NEST SISTE DAG


 

Er du glad for at jeg har blogget i ferien?

Klem Jennie 

#startour #sydenferie #agiamarina #crete #kreta 

50 kommentarer
    1. Veldig glad for at du har blogget i ferien!:-) Elsker bloggen din!😍 Du er super😘😁😊😃😀
      Fine bilder<3

    2. Jeg er kjempe glad for at du blogget i ferien!:)
      Gleder meg SYYYKT til Innkjøpsvideo, fine feriebilder og liten ferievideo:D
      Synes du er den beste bloggeren EVER!!
      Du er såååå vakker og virker utrolig grei:)
      Synes det er såå bra at det ikke har gått en dag engang uten at du har blogget:)
      Det er mange bloggere som ikke blogger på noen dager siden de kanskje ikke har tid. Men du klarer likevel og presse inn et innlegg selvom kl kanskje er 22.00 hvis det er en dag du ikke egentlig har tid til bloggen:)
      Det er jeg UTROLIG glad for:)
      Jeg bare elsker bloggen din og deg!:)
      Love you!:)
      Unnskyld at det ble så lang kommentar men følte for å få sagt hvor mye jeg digger deg!:)
      Klem Mathilde

    3. Håper du har kost deg masse, høres ihvertfall sånn ut! 🙂 .Utrolig fine bilder selv om det var med Mobil men gleder meg super mye til de tingene som kommer! ? Jeg har ferie uka som kommer nå, heheh <3 blir deilig for nå er jeg faktisk lei skole. Men du for kose deg på skolen da søtah! Blir nok kos å se venner igjen <3 .Ja, kjempe glad for at du blogget i ferien! Klem

    4. Kunne du prøve og ta noen bilder av Elvis? Hadde selv marsvin så er veldig gira etter dem xD Men hyggelig og ha noen som passer på han da! 😀 Håper du har kost deg forresten :3
      Store klemmer fra moi :3

    5. Du har veldig kul blogg! Dumt at dagene flyr når man har det gøy, for eksempel på ferie i syden… Men bildene var veldig fine og jeg synes det er bra at du blogget I kreta! 🙂 hvor er solbriller på det første bilde kjøpt? Og kjolen på det andre bilde? Du er kjempekul, har kul stil og virker kjempesnill! Håper vi kan treffes en gang 🙂 <3 har lyst til å bli kjent med deg! <3 🙂 klem meg!

    6. Ja det er jeg kjempe glad for at du gjorde! Tenk at du gjorde det bare for fansen
      Din! Helt utroligt! Håper du har hatt en super ferie og at du ikke minst syntes det var gøy og komme hjem igjen da❤❤

    7. Jeg er kjempe glad for at du var aktiv i ferien <3 jeg har nesten bare vært på bloggen i ferien får å se om det kom noen fine bilder av deg elsker deg <3

    8. Hei… Du virker så: Snill, morsom, ærlig, kul, respekt full…. vis jeg skullet skrevet mer så hadde det tatt hele dagen…. men jeg drar til sverige I høstferien og Der har vi ikke nett, så jeg får ikke skjekket bloggen din:'( :'( :'(
      Jeg hadde blitt utrolig glad vis du svarte på dette spørsmålet:
      Hva gjør du vis du skal bort på ferie (f.eks) og bare må du hadet til en, men rekker ikke før man drar, hva skal man gjøre da?????
      Og forresten bare elsker bloggen din<3<3<3<3<3<3
      Uppppssss: når hadde du bursdag????

    9. hei 🙂 ja er veldig glad for at du blogget i ferien for du har ganske kul blogg å jeg digger den…. du er så kul hele tiden selv om du ikke synes det selv, hele tiden<3 gla i deg jennie sofie:-)

    10. Håper du koste deg i ferien❤️
      Jeg var på samme hotell i sommer ferien.
      Det er kjempe fint der, jeg skal tilbake dit i sommer men på et annet hotell.
      Bloggen din er kjempe fin,lykketil med den❤️❤️❤️

    11. Ja det var veldig bra
      Eg har eit spørsmål
      Arva søstera di klena dine når dei er for små?
      Ka heiter lillebroren din 🙂

    12. Kjempebra at du har blogget i ferien, Jennie 💕 Beviser at du er en ekte blogger 👌💋 Gleder meg til bilder og videoer ❤️ Kos deg videre! Nyt ferien fram til mandag. Jeg må få prøve å slappe av litt før jeg skal på leirskole på mandag.

    13. Jennie sofie: tusen takk, overrasket meg at du svarte på konnentaren jeg skrev… men også utrolig glad;-) skulle så gjerne ville møtt deg, men jeg tror jeg ikke får det:-( men: skjønner at du ikke forsto spørsmåler…(skrev nok litt komplisert)
      2: Tusen takk for att du svarte på når du hadde bursdag…
      3: ha en super, super god helg….kos deg masse!!!!!!
      <3-lig hilsen Nova

    14. Ja, du har en kjempe fin blogg❤️ Takk for at du blogget mens du var på ferie❤️
      Kjempe fin kjole på bilde 2. ❤️

    15. heii
      elsker bloggen din !!!
      du har superfin stil OMG!!!!
      men hvor har du kjøpt den hvite kjolen du har på deg på bilde oppføre??? plis svar
      men kan du vær så snill å følge meg på instagram jeg heter tinabjor siden du følger liksom nesten alle vennene mine men ikke meg så jeg mesunner dem så…

    16. Dumt at ferien din i Kreta er over, Jennie…Men det er jo fortsatt litt igjen av høstferien da. Jeg synes at du har vært kjempeflink til å blogge(du fortjener en kjeks, haha). De bildene du har lagt ut hittil har vært kjempefine! Gleder meg til flere. Klem♥

    17. Hei:) Jeg var også på kreta i høstferien. det var helt supert vær helt til du dro.. Etter at du dro var det 16 grader og overskyet.. men da du dro hadde jeg heldigvis bare 3 dager igjen av ferien så da ble det en del shopping:) Gleder meg til innkjøpsvideoen. Kanskje vi kjøpte noe likt på Kreta? HVis du lurer så var jeg i Rethymno som ligger 1 time i fra Chania. Du har veldig fin blogg! Fra meg

    18. gleder meg til de tingene <3 er super glad for at du har blogget i ferien <3 har ikke fått sett det hver dag for har vært borte uten nett,men nå som jeg kom hjem gjør det ikke noe for da har jeg masse og kose meg med(altså å lese bloggen din)<3<3<3 elsker deg super mye <3<3 super fine bilder <3 klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg