NEW SHOES

Hei

I dag var jeg med Ella og en annen vennine (Alice)  hjem etter skolen. Vi gjorde selvfølgelig lekser før noe annent. Vi har lekt, tullet, bakt og sett på Cake Boss. KOOOOOOS!!!!! I dag hadde mamma også kjøpt noen sko til meg og lillesøster, fra ROOTS. De var egentlig ganske dyre men det var på supersalg :-O Flaks for oss så passet de perfekt også. Så nå blogger jeg og finner frem de aller siste tingene som jeg må ha i kofferten. Legger med masse bilder i dag, håper dere liker bilder 🙂

 

OG TIL SLUTT EN SØT REFLEKS MAMMA OGSÅ KJØPTE I BYEN

MEG, ALICE OG ELLA 

Ja, ja Fjortissbilde av meg

Har du hatt en fin dag?

Klem Jennie

46 kommentarer
    1. Hvilkene sko er dine??? Kjempe fine og hyggelig at du koste deg med vennene dine i dag! Jeg har vært på håndball og er stup trøtt fordi jeg var på cup i Dannmark i helga;) du får kose deg kjempe masse i Kypros;) Når reiser du??

    2. Hei, Digger bloggen din, Jennie 🙈💕 Du er den beste bloggeren i verden for meg ❤ Du er også kjempe søt og pen 😊 Love you 😍 Håper du har hatt en fin dag med venninner 👭

    3. Sykt fine / morsomme bilder!
      Elsker bloggen din!:)
      Hvilken dato / dag drar du på?:)
      Kan du legge ut bilder / video av hvordan det er på Kreta:)
      Har hvert i Hellas før ( i sommer ) og det var KJEMPE deilig !
      Du burde glede deg!:)
      Klem Tilde

    4. Fint at du har kost deg, da 🙂
      Har hatt en OK dag, men har ikke gjort noe spesielt.
      Bare skole, lekser og TV 🙂
      <3Jeni

    5. Så fine sko, mamman din har da god smak! 😀 .Så koselig, dere er flinke til å bake 🙂 , Det var ikke fjortissbilde og du er heller ingen fjortiss! Du er herlig, søtah! <3 .Drar du til Kreta i morgen?

    6. åhh<3ser ut som du har kost deg masse <3<3elsker deg<3<3 du er utrloig heldig som skal til Kreta<3<3 kos deg masse der<3<3 super fine sko<3<3 misunner for så mye<3<3 du er ei utrolig jente som er super snill og pen<3<3 klarer ikke og beskrive hvor høyt jeg elsker deg og bloggen din<3<3 har kost meg idag<3 har vært i svømmehallen med to venninner <3<3 klem Louise<3

    7. Hei! Jeg har de første brune skoene i rosa og sølv❤️ Di er så fine💞 ps: di cupcakene så syyyyykt gode ut!!!👍👍✌️❤️ Også var di syyyykt fine!!!✌️👍❤️👍

    8. Hatt en helt super dag. Kule sko, de var kjempefine. Mammaen din har god smak for de var skikkelig kule! ✌️

    9. hei,jeg lurte på om du kan lage en video om hva du gjør når du våkner opp og når du legger deg? plizz ,svar snart!

    10. Kan jeg spørre, hvorfor i alle dager har du engelsk overskrift, også er resten av innlegget norsk? Er det fordi du synes det er fint eller noe?

    11. Hei jenniesofie!;) jeg håper du følger meg på insta, heter jastikcagomez håper du leser dette:) store klemmer fra meg;) ps: er en selenator!;)

    12. Ikke fin dag:( Alene i hele dag og har ingen å være sammen med… Fant ut at jeg ikke har bestevenn lenger, utenom hun jeg hadde har jeg nesten ikke venner, hvertfall ikke venner som går på samme skole, eller som bor i samme by… Det som skjedde: Ringte “bestevennen” min og faren tok telefonen, han ropte på “vennen” og ho bare ‘Ahhh, æsj, orker ikkeee, (snakker lavt) finner på en unnskyldning .(masse bråk og lave stemmer og skurring) Neii! Argh, øsjjjj guuud. (Snakker til meg nå) HEI!! Hvordan går det!?(jeg snakker) Ååå, jeg kan dessverre ikke.. Mhmm, sorry assa. Haadeee!! (Sukk, guud) ‘ lata som jeg ikke hadde hørt ho. :-/
      Dette ble veldig mye min retning…. Heheheh, men du spurte jo 😉 haha, kunne ønske jeg var sammen med dere. <3<3<3<3<3<3
      Du bryr deg om fansen din og det er veldig bra<3<3<3<3<3❤️

    13. hvorfor blogger du så sent vær eneste dag? Kan du ikke blogge rett etter skolen og så lekser?♥ Klem♥

    14. mina: Fordi jeg har et liv uten om skole og blogg. Er med venner og har aktiviteter jeg skal på. Derfor blir det til det klokkeslettet. I ferier blir det av og til litt ammerledes. Klem

    15. Hei jeg lurer på om du fortsatt er skuespiller i jenter har ikke sett deg i den nye sesongen<3<3
      Emilie: var du på Tornby cup om du var hvilket lag og hvilken skole sov dere på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg