VINTERBRO

Hei

I dag følte jeg beg MYYYYE bedere (takk for nesespray) så jeg dro til Vinterbro i sammen med mamma. Jeg og mamma skulle bare kjøpe en ting hun trengte men det endte selvfølgelig med at jeg også kjøpte noen ting. Etter at vi hadde spist middag tenkte jeg at jeg kunne lage cupcakes, så da gjorde jeg det<3 hehe. Ble ganske fornøyd. Nå har jeg tenk å se en film og koooooooose meg med deilige cupcakes. 

For å svare på spørsmålene med en gang. Deksel er kjøpte jeg på Glitter til 99,- Thights kjøpte jeg hos Lindex til 149,- Kabuki hos Kicks egentlig 169,- men jeg fikk 25% rabatt da jeg meldte meg inn i klubben deres. 

LILLEBROR SIN DINOSAURUS ANGREP MINE CUPCAKES :-O

HER ER RESULTATET

Ønsker dere en finfin helg. 

Har du planer for morgendagen? 

Klem Jennie

53 kommentarer
    1. Jeg skal spille håndball kamp i morgen! Ha en kjempe fin kveld og søndag! Elsket foresten tightsen! Klem❤️❤️❤️

    2. Så bra du føler deg bedre! .Ser ut som du har kost deg veldig i dag, Super bra! <3 .Utrolig fine klær du har kjøpt, også det rød dekselet var super fint! .Ser ut som du liker å bake, du er også utrolig flink! De ble super bra smaker nok også kjempe godt 🙂 .I dag har jeg vært på shopping, var med noen helt fantastiske jenter!! Har også kjøpt noe til deg som jeg sa, håper du liker det har lagt det ut på instagram 🙂 .Neei har faktisk ikke noen planer i morgen, men finner nok på noe! Hva skal du i morgen da? .Nå har jeg nettopp spist pizza med en god venn (skal overnatte hos hun) og nå skal vi ha på ansiktmaske, heheh etter det skal vi ta på sånn drit mye sminke vi skal tulle! Haha..også skal vi se på tv tenker jeg mens vi skyper! 🙂 .Ønsker også deg en kjempe fin helg <3 -Klem-

    3. Elsker bloggen din Jennie❤❤❤💙💜💚💛💗💕
      Mange klemmer i fra Tuva💖💘😜😄😊😉😘

    4. Når begynte du plutselig å kjøpe så masse sminke? Var det ikke du som var så opptatt av at du ikke brukte sminke? ! Nohate !

    5. Ibenpusen: Hva har jeg kjøpt av sminke? En kost…. he he he. Vel…om jeg skal lage den etterspurte fjortissminkevideoen trenger jeg jo noe da….gjør jeg ikke det? Om du syns neglelakk er sminke så ja, da bruker jeg en del sminke.

    6. har likt deksel som deg <3du er sååååååå pen <3<3 fine ting du har kjøpt<3<3 cupcakene så gode ut<3<3<3<3<3<3<3elsker deg <3<3 skal kanskje noe med 2 venninner imorgen<3 kos deg ikveld <3<3 og imorgen <3<3 klem <3<3

    7. Pakking pakking og mer pakking, ja tusenfryd var jo egentlig rett rundt hjørne men så tokk søs dem så da blir det pakking pakking og mer pakking❤ Positift kortere til Spania😎

    8. I morgen skal jeg fortsatt kose meg suuuupermye med familien på Storefjell hotell. 💕💕 De cupcakene så veldig gode ut, send en i posten neste gang 😂😂😂 Masse klemmer fra meg ✌️

    9. Kjempefint Deksel! Du er SUUPERFLINK til å lage cupcakes! 🙂 🙂 Men du vet kremen? Hva lager du den av? 🙂 For jeg klarer ALDRI å lage en bra krem!

    10. Fine cupcakes!<3 Du er såå flink til å bake:) Jeg elsker bloggen din!!!😄 Du er best💚💜💙💛
      Mange klemmer i fra Tuva💘💕💖

    11. Sååå fine cupcakes:) Gleder meg til fjortissminkevideoen, hahah<3 Kos deg masse masse. Vet du om du skal spille mot Kolbotn en gang i håndball? Kjempe fint deksel, og søtt bilde inni da. Klem Tiril

    12. Elsker thigtsen!
      Så ut som skikkelig gode cupcakes ♥. Ser ut som at du har kjempegode bakeferdigehter i motsetning til meg xD. Selv om jeg elsker å bake, da ♥
      Ha en fin søndag videre, Jennie ♥

    13. Legge meg til på skype? 🙂 Tviler på at vil skype med tilfeldige fans, men jeg heter i hvert fall celine.f.hansen

    14. Hei jennie Sofie meg og Mia ser mye på jenter det er super super gøy og se på … Du er skikkelig fin og søt

    15. hei jeg elsker bloggen <3<3<3<3<<3 alle vennene mine leser og så bloggen hilsen Caroline [ps du er veldig pen ]

    16. Kan du ha spørsmålsrunde på video en eller annen gang i denne eller neste måned?? Eller når det passer for deg da<33 Elsker bloggen din. Fortsett sånn så kommer du lenger opp i topplista, du er jo allerede på 20.plass!! Klem<3

    17. Hei! Jeg så cupcakene dine og fikk veldig lyst til å lage selv! Så jeg lagde det i dag med noen venner!💕😘💖 men jeg lurer veldig på hvilken app du bruker til bildene dine når det er flere på et bilde!😘😊👌 jeg tror at du har sagt at du bruker noe som heter instacollage men jeg kan ikke finne det i app store!😘😊 håper på svar og vil si at jeg virkelig ELSKER bloggen din! Og jeg vet at jeg har sagt at jeg skal lage “reklame” til bloggen din på hunden min sin bruker (siden min er privat) men jeg ønsker også å bruke den app’en! Jeg skjønner også om dunkle vil svare men det er jo lov å håpe!😘😊👌👍💖✌

    18. Hei jeg er egentlig ikke så kjempestor fan men jeg pleier og gå innpå bloggen av og til og jeg synes det er inspirerende og kjekt og morsomt det hadde vert kult om du svarte jeg og en klassekamerat og vi pleier og snakke om bloggen din og de morsomme videoene dine jeg synes du har en kul stil du kler alt jeg synes du er kjempe pen👍😄😘❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg