INSPIRASJON

Hei

I dag var jeg hjemme fra skolen igjen, og nå i kveld føler meg heldigvis litt bedere. I dag er det også fredag. Nå har jeg spist taco, sett på charterfeber med mamma og kost meg med litt sjokolade. Har tenkt å kose meg resten av kvelden og bare “chille”. I går søkte jeg litt rundt på nette og fant mange fine bilder, så jeg bestemte meg for å lage noen collager. Masse fine farger og ting jeg ønsker meg. Bildene er fra instagram, google og noen har jeg tatt selv.





Dette er meg:)

Hva syns du om bildene???

Klem Jennie

58 kommentarer
    1. syntes alle bildene var fine<3<3Du er så flink til å blogge<3<3Du blogger alltid bra,altså ingen av innleggene dine er dårlige men bra<3<3<3Du er så heldig som er deg <3<3<3Du har den beste blogger jeg har lest<3<3elskser deg og bloggen din<3er glad for at jenter har startet igjen <3<3Har ikke sett deg der enda men gjør det nok snart/etterhvert <3<3<3du er så nydelig og hyggelig<3<3De som kjenner degt er veldig heldige <3<3<3Kunne ønske jeg gikk på samme skole som deg ,for da hadde jeg sikkert kjent deg<3<3du er et perfekt forbilde for andre<3<3<3jeg syntes bloggen din burde vært på 1.plass på blogg.no<3<3for den er den beste syntes jeg<3<3leser bloggen din hver dag og komenterer på omtrent alle innleggene<3<3 du har kanskje lagt merke til det<3<3 klem Louise :)<3<3:D

    2. Syyyyykt fine bilder:) Kan du snart ha en konkurranse her på bloggen og ikke bare på instagram siden det er ikke alle leserne dine som har instagram ( inkludert meg ) så det er et STOOORT ønske fra meg😅
      Klem fra Mathide
      PS: Håper på svar:)

    3. Hei Jennie Sofie!❤Fine bilder😊 Jeg bare lurte på hva du synes om at JENTER har startet igjen?Føller du med på det på nettet selvom du vet hva som skjer? Og syns du det er rart og se deg selv og de andre vennene dine på JENTER? Føller med selv😄👍 Jeg elsker JENTER! Synes det er litt ekstra morsomt nå som jeg leser bloggen din (er fast leser). Jeg oppdaget bloggen litt før sommerferien. Syntes da det var rart og lese den, fordi jeg tenkte på deg som Hedwig, men nå synes jeg det er rart og se deg på JENTER fordi jeg tenker på deg som Jennie Sofie!😉 Føler du at du kjenner deg selv igjen i Hedwig? Sånn jeg har forstått det er du veldig god venn med Lea (Emilie) synes du det er rart og spille “frekk” mot henne?
      Ble litt mange spørsmål nå, men jeg håper du svarer på i hvert fall noen av dem😘😄 Elsker deg Jennie❤ Klemmer fra Fride!

    4. Fride_P: Hei. så koselig å høre at du liker bloggen. Jeg kjenner meg ikke igjen i Hedwig, ikke så langt i såfall. Jeg ser på Jenter selv også og syns ikke det er så rart å se hverken meg selv eller vennene mine. Klem

    5. Mathilde: Jeg syns det noen ganger er litt vanskelig å svare når det ikke er et spørsmål. Men tusen takk, koselig å høre at du liker bloggen min. klem

    6. Ååå, stakkars! Masse god bedring <3 .Kos deg mye i dag! .Alle bildene var kjempe fine, og se på deg da! Søteste jenta på jord, du betyr så mye! 🙂 Super glad i deg søtah. -Tusen klemmer-

    7. Hihi:) Spørsmålet mitt var jo lengere oppe⬆️ Det var om du kan ha konkurranse snart som er på bloggen og ikke insta siden alle leserens dine har ikke det:)
      Det håper jeg på svar på:)
      Du har universet beste blogg!
      Elsker både deg og den!:)
      Love you❤️

    8. Har hørt at dere spiller inn en gang i uka og at dere ikke er på skolen mange dager i måneden er dette sant?Sorry hvis du ikke vil at jeg skal stille sånne spørsmål på bloggen PS:du må ikke slutte å blogge jeg elsker bloggen din leser hver dag!

    9. Helene: Hei hei. Jeg kan dessverre ikke uttale meg om serien Jenter eller innspillingene. Men jeg kan jo si at du ikke skal tro alt du hører om du ikke hører det fra rette personer. Klem

    10. Jeg har også vært syk i dag😐 Håper du føler deg bedre! Jeg elsker bloggen din! Fast leser! Jeg blir kjempe glad av sånne bilder!🎨🍭 Håper du får en super fin helg og fredags kveld! Klem fra meg! Håper på svar selvom det egentlig ikke var et spørsmål😊😊

    11. Så SYKT søt du var som liten! :O <3 Men du er jo like søt nå! Hvordan er det mulig å være så pen!? <3 Kjempefine bilder 😉

    12. Hei
      Kjempe fin inspirasjon:-)
      Du har god smak;-)
      Men jeg lurer på noe,er du egentlig med i jenter?
      Du har ikke vært med så langt.
      Håper på svar:-)
      Vet du ikke har tid til å svare på alle kommentarene,men prøv hvis du har tid da:-)
      Klem<3

    13. Kjempefine jennie❤ elsker bloggen din👍❤💗💗❤ stor fan! Leser den
      Vær dag ❤! Å følger deg seff på insta ❤

    14. Så fine bilder♥Du var jo supersøt på det siste bildet da!♥Skype meg om du vil♥Heter tuva.l.e♥

    15. Kor kjøper du de huene du har på deg og hvor mange har du? Veldig stor fan❤❤❤ stå på Jennie og tenk at haterene snakker omvendt om deg og elskerene(som meg) faktisk elsker deg! Kor mye koster den hua du har på deg på det bildet med du har vert i Oslo city(den jeg mente heile tida assa)❤ love u😜(du skjønner hva jeg mener med love u ikke sant) håper det for ellers er dette PINLIG!!😉

    16. Malin: He he. Sesongen startet 18 september, altså ikke så lenge siden. Jeg spilte Hedwig i sesong 1 og er også med i sesong 2. Du får bare følge med. Men husk jeg var ikke med i alle episoder i sesong 1 heller. klem

    17. Hei jennie jeg elsker bloggen💗 den er super bra💗 også er du utrolig pen også💗 klem din største fan Thea💗💗💗💗💗

    18. Hei jeg lurte på hvilket hotel du skal i kreta kan du plis si det vis du ikke sier det når kan du si det?

    19. Kan du ha en video om hva man kan gjøre når man kjeder seg?det er samma om du lager kjeder seg med venner eller hvis man er alene♥️

    20. Hei ❤ jeg smiler hver gang jeg ser noen bilder av deg😍 jeg syntes du er KJEMPE PEN😍❤😚 jeg har såå lyst til å møte deg og ta bilde med deg og si hei til deg liksom❤❤❤ jeg ser på jenter sesong 2 og lurer på hvorfor du ikke er med på den festen???👎😢 og om du kjente noen av dem før du begynte å spille i JENTER ?😘
      En STOOOOOOOOOR klem fra meg❤Aline❤❤❤

    21. Hei jeg bar lurte på hvilken app du bruker når du redigerer bildene dine både på bloggen og på Instagram 🙂
      Håper på svar 🙂
      Klem fra en som ELSKER bloggen og deg 🙂
      PS: Jeg er fast leser 🙂

    22. Er fast leser ♥. Elsker bloggen din og jeg håper du ikke slutter med den med det første 🙂 Personlig synes jeg du er en bedre blogger enn naissweetlife, betinabf og de der. Du er deg selv og jeg elsker det! Greit at jeg kaller deg Jennienmin? Eller noe annet hvis du foretrekker det 😉 ♥
      Kjempefine bilder, BTW ♥♥
      -Celine ♥ (01’er)

    23. Anonym: Det er jo ikke min sminke. Jeg kan vel interessere meg for enkelte ting uten at jeg bruker det. Jeg hadde jo sminke da jeg var 5/6 år også (prinsessesminke) Går jo ann å ha sminke for å leke seg med den. Men på skolen og til hverdags bruker jeg ikke sminke nei.

    24. Hei, ville bare si at hvis du ikke har tatt bildene, så kan du ikke sette navnet ditt på de. Ser på noen bilder at det allerede er navn på og du har skrevet ditt eget. Ville bare si at det ikke er så lurt;)

    25. Det dere er ikke dine bilder så hvorfor merker du dem med din bloggadderesse da? det er faktisk ulovlig, det kalles å stjele andres bilder..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg