DEKSLER

Hei hei

I dag dro jeg på skolen igjen, og det var en pretty normal day. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle blogge om i dag, så da valgte jeg noe som noen av dere lesere har spurt om. Å vise dekslene mine. Jeg har ganske mange deksler, eller jeg synes at jeg har mange (Vet at andre har mange flere enn meg) Bruker dem alle sammen. Som dere ser liker jeg glitter og farger. That`s me<3 Elsker farger og glitter og masse ” stæsj”. Hehe. 

LAGER EN VIDEO NÅ, MEN DET TAR NOK CA 30 – 45 MINUTTER, SÅ TITT INNOM BLOGGEN LITT SENERE. I videoen skriver jeg også i hvilke butikker jeg har kjøpt dekslene

Var egentlig dumt å dra på skolen i dag for jeg føler meg ikke bra nå. Lillebror har vært syk hele uken han også, men han har feber i tillegg – stakkars. 

Noen som gleder seg til helg?

Klem Jennie

 #mobildeksler #iphonecovers

22 kommentarer

Siste innlegg