Forstatt ikke i form

Hei

Har vært hjemme i fra skolen i dag også. Faktisk veldig kjedelig å være hjemme fra skolen, eller……det er kjedelig å ikke være i form.  Lillebror er også syk og han har vært hjemme i fra barnehagen hele uken. Blir forresten avhengig av leppepomader når jeg er forkjøla. Godt jeg hadde noen i skuffen min. He he og min herlige leppeskrubb. 


Når jeg er dårlig så lurer jeg på om jeg bare skal blåse i å blogge, men så vil jeg ikke svikte de gode faste leserene mine. Lesertallet har dessuten gått litt ned i det siste, og om det ikke øker litt igjen så kan det være at jeg tar en liten bloggpause når jeg reiser på høstferie. Ting jeg har tenkt til å blogge om fremover, for jeg elsker jo å blogge :

1. Hvor jeg skal på Kreta

2. Innlegg fra hotellet, standa, shoppig osv på Kreta

3. Video fra sydenferien

4. Innkjøpsvideo når jeg kommer hjem fra høstferien, om jeg shopper litt da. 

5. Fjortiss-sminkevideo

6. Mine deksler innlegg/video

Hvilket innlegg av de 6 over gleder du deg til? Er det noe du ønsker at jeg skal skrive om?

SOLBRILLENE LIGGER KLARE TIL FERIE

Beklager at innlegget ble litt kort men er altså ikke helt i form, men forsøker å kose meg med kjeks, te og å blogge litt. 

Om du ønsker å tipse andre om bloggen min på for eksempel instagram husk å tagge meg @jenniefashion og #jenniesofiebloggno slik at jeg kan få se. Alltid veldig koselig 😀 Har dere noe annet tips til hvordan flere kan oppdage bloggen min? 

Takk til alle som er så snille på instagram mot meg

Klem Jennie

71 kommentarer
    1. Morsomt å ha noe å drive med da man er syk da 🙂 .Gleder meg til alt du skal blogge om! <3 Fortsatt masse god bedring! Hils gjerna og si God bedring til lillebror også <3 .Har skikkelig vondt i hodet nå : Men MÅTTE se innlegge ditt, hehe. -Klem- 🙂

    2. Kan du vise appene du har på iphonen din og bakrunn bilde en gang;) Jeg lurte på om du vil se en tegning jeg har lagt av deg ❤❤ heter ida1703 på insta

    3. Du har kjempe kul blogg! Jeg leser den hver dag. Fortsett med det du gjør:-)
      Gleder meg til du skal blogge om hvor du skal på Kreta.

    4. Gleder meg til alt du skal blogge om❤💕😚skjønner ikke hvordan det går og være så pen s
      deg❤❤❤du er så fantastisk❤❤jeg elsker deg❤❤du er den beste bloggeren ❤❤du er så morsom❤❤videoene dine er morsome og du er så snill ❤❤de som har møtt deg og tatt bilde med deg er veldig heldige ❤❤❤du er ett kjempe stort og bra forbilde❤❤elsker deg ❤❤❤du er nydelig ❤❤du blir allerede mye penere når du er deg selv og er snill ❤💕 håper du koser deg masse i Kreta i høstferien❤❤leser bloggen som hver dag den er så fin ❤❤er sikkert inne på bloggen din tusen ganger om dagen ❤❤❤ kos deg masse videre og håper du blir sikkelig frisk ❤❤klem Louise❤

    5. God bedring Jennie ❤❤ når drar du til Kreta? 🙂 drar selv til syden i høstferien! Og fortsatt god bedring ❤

    6. Jeg syntes at du er helt fantastisk!💕 Det er vanskelig å si hvilket innlegg jeg gleder meg mest til fordi jeg gleder meg til alle sammen!😘 Men hvis jeg måtte velge så hadde jeg valgt fjortis sminkevideo! Jeg kan dessverre ikke legge ut noen bilder av deg eller lignende på min bruker men jeg kan gjøre mitt beste på hunden min sin bruker. Jeg syntes det er synd at du vurderer å ta en bloggpause fordi det er et av høydepunktene mine hver dag💕😘👍💋💗 men likevel super duper god bedring, håper at du føler deg bedere i morgen!💕💓😊
      -mange klemmer fra meg❤

    7. Hva med en liten konk? Det kunne jo være den som la ut den beste “reklamen” (på en måte) for bloggen din:) på instagram da:) da hadde sikkert flere lagt merke til bloggen din:) eller så har jeg en liten ting du kunne prøve: hva med at du liker/kommenterer på alle (eller nesten alle) bildene av bloggen din som folk legger ut på Instagram. Jeg vet at du gjør det veldig mye allerede men om du hadde gjort det enda litt mere, ville sikkert enda flere få lyst til å “reklamere” for bloggen din:) vet jo at det er noen på Instagram som ikke liker at du skriver så mye om bloggen din, men det er enda flere som er glad for at du gjør det! Vi vil jo få med oss bloggen din!! Men noen ganger glemmer vi jo det, da er det fint at du minner oss på det!!:) fortsett med å skrive på instagram at du har blogget!! De som liker at du gjør det glemmer å si ifra!! Si gjerne oftere ifra om bloggen din!!:) også har jeg et forslag: Du kan ha det sånn i en uke, at hvis vi skjekker ut bloggen din mye legger du et f.eks. En video? Bare et forslag:) ps: gleder meg VELDIG til fjortizz-sminkevideoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    8. Hei
      Jeg synes du skal blogge om det du vil, for uansett er jeg en fast leser. Jeg er på samme alder som deg, mange samme interresser har vi også,
      Håper vi blir venner, du virker som en søt og morsom jente ut i fra det jeg leser her på bloggen.
      <3Jeni

    9. Hei, Jennie Sofie:)
      Hvor er den genseren du hadde på det første bildet fra?;)
      Gleder meg egentlig til alle de andre tingene du skal skrive om fremover på bloggen jeg;D
      Mange klemmer fra Tuva:)

    10. Gleder meg til alt du skal blogge om, men jeg elsker innkjøpsvideoene dine ♥ Håper virkelig at det blir flere av dem 🙂 Jeg ønsker deg allerede en fin tur til Kreta. Tydelig at du gleder deg mye 🙂 Jeg kan glede meg til leirskole samtidig 😉 Den er uka rett etter høstferien. ♥ God bedring, Jenninmin ♥

    11. God bedring jennie❤❤❤ jeg gleder meg til alle tinga du skal bloggenom🌸💎💕👌 du er super pen og nydelig jeg er en super stor fan og jeg håper du husker meg igjenn på instagram og på bloggen når jeg kommenterer💖👍💕 jeg vill ikke bli glemt av en så fantastisk og snil, hyggelig person som deg💖💋💙💕 du er den snilleste og fineste jenta jeg har sett og hørt om💖💖💖 jeg elsker deg super høyt og håper på å få møte deg en dag ❤💖💎🌸😘 du er topp💋💋 vis du husker meg og vet hvem jeg er og hva jeg skriver til deg så håper jeg på at du svarer meg🌸🌸🌸 det hadde vært super snilt av deg, men du er jo snill uansett da💎💎💎 jeg forstår deg, og når du får hat komentarer så sier du ikke hat tilbake men du snakker hyggelig til den personen som skriver hat❤💖💋😘🌸💎💕👍 og det et en av tingene jeg setter stor pris på ved deg💋😘💕🌸 håper du kan vær så snill og fortsette og blogge for meg💋💋 jeg vill aldri slutte og lese og kommentere på bloggen din❤💋💖😘💕 håper vi snart kan snakke på skype, er lenge siden jeg har snakka med noen så hyggelige som deg💋💖💕🌸💎 du veit jeg elsker deg høyt og jeg er en mega fan💋💖😘💕🌸💎 love You💋💋💋❤💋❤ klemmer fra amanda💕🌸💎💙

    12. Jeg legger ikke ut bilder av deg på instagram og tagger deg under fordi jeg synes du fortjener mere en å bli lagt ut på instagram jeg vil vise at jeg elsker deg innenfra og ikke fra en instagram bruker💋❤💖😘🌸💎 love You jenta mi glemmer deg aldri i hele mit liv❤💋💖😘💕🌸💎

    13. Gleder meg til alle tingene du skal legge ut, håper du føler deg bedre til høst ferien ❤❤😊😊💖du har den beste jente bloggen ever, du er den aller kuleste i Jenter episoden.😃 også veldig søt, du virker som en snill person 💛💛😉😊klem og kos fra G.P.123 👋😊

    14. Hei jeg lurte på hvilket hotel du skal på i kreta ❤ ? Plis svar ❤ da hadde jeg blitt glad så håper jeg du blogger om alle de punktene du skrev hørtes kjekt ut

    15. Tusen takk har håpet av hele mitt hjerte at dette skulle skje😀😀❤🌸🌸🌸🌸😀💕💕💕💝☺☺😘😘😱💛💛😃🌟😄😄💫🎉😛😛😝😚😗😙😜😊😄😃😃😀😊😊😉😉😍😍😘😘😚😗😗😙😌😛😜😜😂😆😺😸😻😽💫🌟✨🙋🙋💁💁🙆🙆💅🙎💕💞💞💘💌💋💍💎💓💗❤💚💜💙💛💄🌂🎀💐🌸🌷🌸🍀🌻🌺🌺🍁🍃⭐⭐☀💝🔅🔆🍥🍰🍧🎂🍇🍉🏩🏨💒🌅🗽🌃🌇🌆🏯🏯🌉🎠🏰🎡🏭🗼🎢

    16. Jeg vil hvertfall veldig gjerne ha innkjøpsvideo og fjortissminkevideo! Men helst alt! Vil alltid være fast leser!♥

    17. Instagram kontoen din er privat, og jeg vil gjerne følge deg! Men du lar meg ikke følge deg :/ Jeg heter @celinamee_ Og er fastleser så værsåsnill godta meg❤

    18. Hei ! Du har en kjempe fin blogg ! Jeg vil veldig gjerne at du skal blogge om : Morning rutine video og hus video av hele huset ditt ! <3

    19. Jeg har laget og skrevet hyggelige ord på et bilde jeg har redigert i collage💕💕 har tagget det med #jenniesofiebloggno 🙂 har open profil,heter karolineblogger 💕

    20. det blir litt overdrevet når du maser om at folk skal legge ut bilde av bloggen din, og tipse den for andre. du er 12 år, og bør være fornøyd med den plassen du har…..

    21. Jeg er en fast leser… Og jeg Laget meg en instabruker for at jeg kunne følge deg men du avslår meg bare :/ Kan du værsåsnill å la meg bli en av de 26 tusen følgerne du har?? @celinamee_

    22. Har samme solbriller dom deg! Det er den med mange farger og det er den første i rekken på bildet! God bedring. Kan du følge meg, vet at du ikke kan men hvis du gjør det blir jeg tusen millioner glad! Hilsen Mary Forresten heter MaryVenuga på Instagram

    23. DU SKRIVER PÅ BLOGGEN DIN, FØLG MEG PÅ INSTAGRAM.. JEG KAN JO IKKE GJØRE DET FORDI DU AKSEPTERER IKKE?!?!!! SLUTTER Å LESE BLOGGEN BEKLAGER.. MEN JEG SYNES DET ER SLEMT OG ETTERLATE NOEN FÅ ;(

    24. Sandra: Jeg aksepterer bare folk som har bide av seg selv. Ikke folk som har en cola eller hast på profil bilde hvis brukeren er lukket. Personen skal ha et bilde av seg på brukeren. Si meg hva du heter så kan jeg akseptere.Gjør detter fordi jeg har opplevd at folk uten bilder har lett for å si stygge ting bare fordi vi ikke vet hvem de er. Si hva du heter så aksepterer jeg. Gjør ikke dette for å være SLEM bare så du vet det, fjør det for en GRUNN….

    25. Ok, jeg beklager.. Du føller liksom alle i klassen min utenom meg så jeg ble litt frustrert. Btw Det er faktisk en av grunnene til at jeg slettet alle bildene mine, fordi folk sier stygge ting :/

    26. Sandra: Ja, det er mye mer jobb for meg å måtte gå gjennom venneforespørsler, men jeg gjør heller det enn å bli fulgt av Hatere for eksempel. Hva heter du på Insta? klem

    27. Føler med deg 😉 Jeg heter Sandra_mohn. Og hun venninen min lenger oppe vil også følge deg, hun heter celinamee_ . 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg