VIDEO AV MINE NEGLELAKKER

Hei

Laget en liten video av neglelakkene mine. Jeg samler faktisk ikke på neglelakker, men jeg har allikevel en god del. Syns det er gøy å lakke neglene og særlig å få dem til å matche det jeg  har på seg. Jeg merker også god forskjell på om det er veldig billig neglelakk eller lakk fra for eksempel Ciatè, Deborah Lippmann . De billige lakkene mine holder ikke like bra og dessuten så tørker de mye saktere. Jeg syns et er kjempekjedelig å vente på at neglelakk skal tørke. Jeg legger underlakk, to lag neglelakk og overlakk 🙂

Dette er mine favoritter for øyeblikket

PÅ ØNSKELISTEN STÅR OPI SINE SELENA GOMEZ LAKKER

Vet ikke om disse neglelakkene fra OPI er å få kjøpt i Norge jeg. Men jeg trenger dem vel kanskje egentlig ikke, eller hva syns dere. He he Legger med den etterspurte lille videoen av mine neglelakker. 

VIDEO 

Samler du på noe spesielt? 

Klem Jennie

#nailpolish #neglelakk #neglelakker 

60 kommentarer

Siste innlegg