OSLOVE

Hei

I dag var jeg og familien  i byen i sammen. Vi gikk nedover Karl Johanns gate der det var det markesdag. Det vat syyyyykt mange folk der. Du kunne liksom ikke se hvor du var. Vi gikk inn i mage butikker men jeg fant faktisk ikke noe jeg hadde så lyst på. 

Etter å ha tittet litt gikk vi en tur til Oslo City på STARBUCKS. Elsker Starbucks men ble litt skuffa da de ikke skrev Jenniefashion,Jennie Sofie eller Jennie . De skrev Jenny selv om jeg sa at det skrives med ie på slutten, men jaja. Det smakte SUPERgodt. Jeg og lillesøster tok frappechino sjokolade. Mmmmmmm……

Så tutlet vi tilbake til Akerbrygge. Der gikk vi inn på peppes pizza. Der tok jeg og mamma en pizza med skinke,bacon,mais,ost og løk. Nam,nam. Koste meg masse med familien. Så dro vi hjem. Nå sitter jeg og ser på TV sammen med lillebror. I morgen er det bursdag og håndballkamp.


Klem Jennie

74 kommentarer

Siste innlegg