SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE

Hei

Nettopp kommet inn døren etter å ha vært på besøk hos venner av familien. Astrid som mammaen i huset heter, har sikkert uten å overdrive maaaaange hundre neglelakker som er sykt fine. Hun var så snill og lakket neglene mine med en ny lakk som er ekstra holdbar. Hun er veldig flink til å lakke og bruker underlakker, overlakker og tørkfortlakker osv. Kjempefornøyd med resultatet. I tillegg ga hun meg intet mindre enn 30 lakker. Kan vise dere bilder i morgen. 

Men nå er det blitt så sent at jeg bare legger ut video med svar på spørsmålsrunden. Jeg har faktisk klart å være så alvorlig som jeg kan klare gjennom denne videoen. Den er faktsik ikke klippet noe som helst. Så den er til dere som har bedt om en normal video av meg. Jeg er absolutt ikke klar for en ny skoleuke, men jeg har vel ikke noe valg. På tirsdag skal jeg ta sprøyte også 🙁  Buhu!

SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE

Ja, ja…..

Hva syns du?

Klem Jennie

 

Til informasjon nok en gang. Dette er min blogg, Jennie Sofie. Jeg spiller Hedwig i jenter, men dette er ikke henne sin blogg. 

113 kommentarer
    1. Får ikke sett videoen? Det står at den er privat:(
      Skal også ta sprøyte men den er ikke før til torsdag 🙂 gruer meg!
      Lykke til med din:) hvorfor skal du ta sprøyte?:)

    2. Hei! skal ta sprøyte i morgen:(:(
      Har ikke lyst i det hele tatt jeg heller.
      Liker veldig godt og lese bloggen din<3<3

    3. Skal du ta den derre livmors kreft sprøyta? Den tok jeg på torsdag. Litt vond.. To igjen bare 🙂

    4. Hvis du mener livmorsprøyten tol jeg den nettopp. Gruet meg veldig! Men var ikke så veldig vondt. Det varierer jo selvfølgelig fra person til person ❤

    5. Du virker som en super koselig jente❤
      Har så lyst å møtte deg at en gang har jeg drømt om at jeg kjente deg❤
      Skype: sofieemilieskogen
      Skype meg plis en gang da hadde jeg blit kjempe glad

    6. Så flink du var som greide å svare på 100 spørsmål, flink du er! 🙂 .Er det i høstferien eller noe du skal til sørlandet (hvis det er i kragerø) har så lyst til å møte deg! Har til og med sagt til mamma, haha! 😀 <3 har så utrolig lyst! Er det en dato ? 🙂 Klem

    7. Hei! Jennie Sofie! Jeg heter silje_shine på instagram! Jeg er veldig glad for at du liker bildene mine <3 jeg er kjempe stor fan av deg! Hadde satt stor pris på om en dag du hadde skypa med meg etter kl 1430. Jeg heter silje56 ! Du er en kjempe flink skuespiller og du er kjempe pen! Klem Silje en kjempe stor fan

    8. Likte videoen❤❤fikk vite en del nye ting om deg nå❤du har en super fin blogg ❤❤egentlig så har du den beste ❤😍❤❤klem❤❤

    9. Hei, Jennie<3
      Du er verdens BESTE blogger!!!<3 Som jeg sikkert har skrevet 100 ganger er du såå søt, pen, kul, morsom, snill, hyggelig, og er en super flink skuespiller:)Skullle ønske vi var venner!!!❤😘 Som sagt var det såå snilt av deg å ta bilde meg meg på konserten, jeg ble såååå glad når jeg så deg💙💜💚💛💗💘 Gleder meg til JENTER begynner igjen, så den lille sniktitten( Sesong 2- kommer snart!) og det fikk meg bare til å glede meg enda mer!❤❤❤
      Du er best, søta😉
      Mange klemmer fra Tuva💘

    10. Ja kjempe fint at du tar deg tid til dette. Gleder meg til sesong 2 av jenter. Drama drama og enda mer drama. Jeg vet jeg maser men insta 20042003marianne

    11. Den personen du ringte på skype, var det meg?
      Siden jeg spurte om det men det står ikke her?:(
      Plis svar:)
      Og jeg heter mathilde.bjornson på skype så pliiiiis ring meg ❤❤❤❤

    12. Veldig stor fan. Lurte på hva du het på skype. Eller du kan skype med meg(TonjeSofie2) ? 💖

    13. Hei Jennie. Du husker du lagde en milkshake med Lea. Kan du ha et innlegg om den (jeg trenger oppskriften). Det er veldig lenge siden, men jeg finner ikke det innlegget. Kan du vær så snill å hjelpe meg. Jeg vil så gjerne lage den milkshaken.❤

    14. Hei ! Jeg elsker filmene dine og skulle virkelig ønske jeg fikk til det samme ! Derfor lurer jeg på om du kan si hvilket redigeringsprogram du bruker! Har så kjempelyst å få til sånne videoer som deg! ♥
      Håper du kan svare!

    15. Heiio! Fine svar! Vi skal ta en sånn livmor-sprøyte greier denne mnd tror jeg! Gjerne skype meg! Ebru.nemia ❤ Jeg holder det anonymt 💕 gjerne ta en titt på bloggen min 💚

    16. Hei ! Jeg virkelig elsker de filmene og videoene du lager ! Skulle ønske jeg fikk til det samme ♥ Derfor spør jeg om du kan si hvilket redigeringsprogram du bruker.
      (Ps: Om denne kommentaren har komt før, er det fordi jeg ikke fikk det til første gangen)

    17. Tusen takk Jennie♥ du svarte på mange av mine spørsmål♡
      Men bare så jeg ikke skriver feil, blir du kaldt Jennie eller Jennie Sofie? Navet ditt er veldig fin i allefall♥

    18. Kan du pils skype med meg heter thale.fjellengen håper du gjør det ville sat veldig stor pris på det❤💗👍✌

    19. Kan du skype med meg og?❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ plis jeg hadde blitt verdens lykkligste😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ hvis du svarer på denne komerntaren skal jeg si hva jeg heter 😘😘😘❤❤❤😍😍😍❤❤❤❤❤❤
      Klem Aline❤😘

    20. Hei Jennie Sofie!!
      Jeg lurte bare på om du vil adde meg eller skype med meg en gang,hadde vært så gøy,jeg heter Emma.nordhagen
      Jeg skal også ta sprøyte på tirsdag 🙁 Gruer meg 🙁 Klem Emma 🙂

    21. plissss spe meg sara.hauge4 ver så snill eg hadde bynt og grene om du hadde rinkt meg allså på ein bra måtte

    22. Hei! Håper du blir glad for og høre dette: Jeg har nettopp begynt og lese bloggen din og jeg synes den er kjempe bra, jeg har mange venner som også leser denne bloggen. De liker den også! Og etter jeg så denne videoen tenkte jeg, du er jo mye snillere en Hedwig! Så jeg måtte se en episode av jenter for og se at det virkelig er deg! haha! Og selv om jeg ikke skjener deg så virker du super snill! ps. Så deg på SG konserten! Men da viste jeg ikke at du synes det er hyggelig at vi spør om og ta bilde! Desutten så du også litt opptatt ut så jeg ville ikke spørre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    23. Hei jeg er din største fan!
      Ja jeg elsker deg!
      Hadde jeg møtt deg, skype med deg, du hadde folowe meg på insta hadde jeg blitt suuuuuuper glad! (Skype:helene.graneng1 insta helene_lolipop)
      Jeg håper vi kan skype ilag!!!
      Å at du legger meg til! Om du vil kan jeg gi deg shoutout på insta men unfollowa dæ meg et uhell:( så må vente til du svarer!
      Hadde blitt skikkelig takknemlig om du hadde gjort en av disse tingene eller skrevet en kommentar til meg!!
      -klem

    24. Hei!
      Jeg elsker deg over alt på jord!
      Jeg bor i Alta 🙁
      Jeg lurte på om vi kunne skype ilag eller om du kunne legge meg til på skype? Jeg heter helene.graneng1 å om du hadde gjort det hadde jeg blitt super glad!
      Ja la oss komme til poenget!
      Du er forbildet mitt!
      Jeg elsker deg,bloggen di. Å alllllllt ned deg!!!
      Hadde betyd mye om du la meg til på skype eller skrev en kommentar til meg!
      Du er den fineste i hele verden!!

    25. Kan du ringe meg på skype hadde satt så stor pris på det elsker deg❤ du er verdens peneste❤❤ jeg heter Jennyeneroth

    26. Jeg så deg på fjellstrand dagen !
      Jeg og veninnene mine gjorde WE ARE THE CRAZY PEOPLE da du sto og så på solbriller og etterpå tok vi bilde med deg ! <3

    27. bruker du bare imovie eller bruker du et annent program også? Finner ikke ut hvordan man får sånn fort video meg lysere stemme<3 håper og lære meg imovie snart, og bli like god som deg til og lage videoer<3 Kan du si meg litt om hvordan man bruker imovie?
      takk uansett<3<3<3
      ps: Hvis det blir lettere og si det via skype så heter jeg: natbjerk
      SER OPP TIL DEG<3<3<3

    28. ok, tusen takk!!!
      Besvimte nesten når jeg så at du svarte!<3 har skrevet igen komentar på de flest av blogginleggene dine, men har ikke fått svar før nå<3 Tusen takk for svar<3<3<3
      ps. Er så takknemmelig at jeg kunne dødd!!! <3<3<3

    29. Hei,jeg heter Dina,jeg er stor fan er på bloggen hver dag og har likt alle bildene dine på instagram!❤❤. Klem Dina ps heter dina_berg på instagram

    30. Hei JennieSofie <33
      Jeg lurer på om det er moren din som filmer eller om det er moren din eller hvem det er som filmer... eller gjør du det på egenhånd også klipper bort at du går og stopper kamera?
      klem<33

    31. Tusenfryd ca.3-4 min unna mitt hus! Bor på Universet Verden Europa Norge Oslo Bjørndahl Nyjordet😂 Omg Jennie! Jeg elsker deg❤ ski storsenter? Når skal du der neste gang jeg vil møte deeg! Og ta bildeeee❤❤❤ Men InstaGram! Hvorfor ble jeg blokka av deg? Jeg er Pringles70

    32. hvilket side bruker du til å lage kule video?♥
      ps:loveU♥ beste bloggen,hvergang jeg kjeder meg er det bloggen din som gjør meg glad♥♥♥♥♥♥♥♥

    33. Du er kjempekul. Venninnen min var på Selena Gomez konserten og hun sa hun så deg der:) Skulle ønske jeg kjente deg på ordentlig for du virker som en supersnill og kul og morsom person. Jeg er så misunnelig på deg! ;P Du er kjempepen og kul og jeg bare ELSKER Å LESE BLOGGEN DIN!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg