TIPS PLEASE

HEI

Nå har konserten som jeg gledet meg så lenge til vært og jeg har allerede starta nedtelling til høstferien. Ukene går veldig fort for tiden og på søndagene fremover blir det håndballkamper. Har fått oversikt over kampene laget mitt skal spille denne sesongen og jeg gleder meg veldig. Kanskje jeg skal spille mot noen av dere som leser dette for jeg vet at det er flere av dere som spiller håndball. Det har også kommet inn utrooooolig mange spørsmål til spørsmålsrunden og jeg skal forsøke å svare på så mange som mulig men kan ikke lage video som varer mer enn 15 minutter, he he. Det er utrolig koselig med så mange lesere og kommentarer på bloggen min, så det er helt greit å lage den videoen for dere <3 <3 <3 Jeg tenkte at jeg skulle se litt på alle kommentarene og spørsmålene i dag og lage en liste med i hvertfall 100 spørsmål som jeg vil forsøke å svare på, lurer på hvor lang tid det vil ta, he he. 

GLEDER MEG VELDIG TIL Å REISE TIL KRETA


I dag har jeg vært på håndballtrening og da jeg kom hjem dro jeg for å kjøpe kampshorts og nye treningssko. Første kamp er allerede på søndag her på Nesodden. Jeg er kjempesliten i dag og gleder meg til å legge meg tidlig. 

LAGSHORTS OG PANNEBÅND

Men nå trenger jeg faktisk noen bloggtips i fra dere. 

HVA VIL DU AT JEG SKAL SKRIVE OM?

LEGGE UT BILDER AV?

LAGE VIDEO AV?

 

Klem Jennie

107 kommentarer
    1. Skriv litt om tankene dine?! Lag video av deg på håndvalltrening:) Ta også topp 10 sanger akkurat nå! Siden du har fått så mange spørsmål kan du kanskje ha flere deler? Og dele det opp i kategorier, altså spørsmålene.

    2. Ååå, heldig du er som skal til Kreta! Du får kose deg masse, søtah! <3 .Prøvde meg på håndball jeg også men var ikke noe for meg, tror nok du er veldig flink da! 🙂 .Kommer desverre ikke på noe akkurat nå, kanskje senere. Klem 🙂

    3. hei kan du tame deg alle som er på jenter også kan dere lage en tulle video eller noe sånt hvorfor har lea mathilde rosa hår på jenter ?

    4. Bilder: outfits . Skrive om: vet ikke (kanskje lage en ny konkurranse om det har noe med skriving å gjør, har KJEMPE lyst på det. En konkurranse som du lager) .Video: fjortis sminke og kanskje litt om hvordan det er på din skole og hva du ville forandra 🙂

    5. Hei!💕 Veldig fine sko!👌
      Har veldig lyst til at du skal ha en “what’s on my phone” video💕 og eller legge ut bilder av dine favoritt antrekk! Og kanskje ha enda en må gjøre video✌
      Elsker virkelig bloggen din, jeg håper at du fortsetter for alltid!
      -klem😘

    6. Enig med thea og Mathilde❤❤
      Du kan også lage mat video der du lager noe som du har funnet opp eller er favoritten din?
      Har ett spørsmål til spørsmål runden : har du hatt kjæreste og hvem er din ALLER beste venn?
      Du er min favoritt blogger❤
      Klem Siri💚

    7. Spiller også håndball kamper på søndager❤spiller du noen kamper i oslo? Hvilket håndball lag spiller du på? Du kan skrive og lage video av akkurat det du vil😊hvor lenge har du spilt håndball? Klem en stor fan❤

    8. Hei jennie! Du er verdens søteste jente:) elsker p lese bloggen din! Hadde vært kult at du hadde laget en tur-video! Og lagt ut litt om en dine favoritt ting og tang! Klemmer fra din fans Silje

    9. Hei! Har lest alle innleggene dine, og er stor fan av bloggen din!
      Dette er ikke noe du må gjøre, men har lest at du elsker trening, det gjør jeg også! Elsker spesielt turn, trampoline og dans, så hadde vært artig med en turne/trampolinevideo! Har sett dansevideoen din, utrolig flink du er <3 <3 <3
      Så etter deg på Gomez-konserten, men så deg ikke 🙁 Men noen venninner av meg gjorde!
      Stor klem fra Mathea, 11 år <3
      PS: Ha en forsatt fin kveld! <3

    10. Kan du kansje lage video av noe du liker eller så hadde det vært super kult om du hadde laget video med noen av de i Jenter? Eller at du lager en video der du gjør mange rare randome ting sånn at du legger ut et bilde og spør leserne hva de vil at du skal gjøre f.e.k.s snakke den derre rare engelsken din (elsker den versjonen) noe sånt kansje? ellers så kan du legge ut video av det du vil for de so virkelig liker deg liker det du lager og legger ut <3 Kos og Klem Karolin

    11. Kan du legge ut flere videoer? Elsker når du legger ut videoer!! Kan du hvise hvilke sminketing du har?

    12. Hei jennie jeg er stor fan av deg jeg lurte om du kunne lege ut flere videoer jeg elsket rom videoen du har et super fint rom:) jeg kjenner kusinen til naboen din hun er bestevennen min tamara og kjenner storesøsteren og alida klem

    13. Du kan lage video om dine ynglingsting, ting du irriterer deg over, fakta om deg, sommeren 2013, hvordan rommet ditt er! 😀

    14. Du kan lage ein video når du er på inspilling!
      Eller lage cupcake video?
      If all my makeup dissepeard tag?
      Lage einvideo av favorittene dine i august.
      Vise alle kjolene dine.
      Sminkevideo (fjortissminkevideo)
      det hadde vore kjekt ;D

    15. Hei! Du er superpen og jeg elsker bloggen din! Men jeg lurer på en ting: hvorfan får du det øverst hvor det står: forside, add meg, osv..?
      Ta gjerne en tur innom bloggen min også <3 da vill jeg blitt glad <3

    16. Jeg går også på håndball,falk.Men jeg har spilt cup i helga så kan ikke spille mot deg.Legge mere Bilder ut av deg selv og lage sminke video eller må gjøre video.Skriv om hverdagen din:)

    17. Du er så pen du har en veldig fin blogg har lest bloggen din fra starten du er sikkert kjempe god i håndball❤

    18. Lage video om de 10 beste filmene .En danse video .legge ut bilder av deg selv(du er sååååååå pen)

    19. Kan du ha en konkurranse der vi kan snakke med deg på skype? Sånn som vi gjorde med we are the crazy peapol?

    20. Hei
      Kunne du tenke deg og lage en video der du sminker deg selv og viser alle sminkeproduktene dine? Bare tips altså..;)
      Et annet tips er at du kan f.eks blogge litt om outfitsene dine og skrive i innlegget hvor du kjøpte det og pris? Så slipper du kanskje å få så mange samme spørsmål..:)
      Skal til Leirskole denne mandagen 😀
      <3Jeni

    21. Spørsmål en liker du Rasmus.? To kan vi bli venner såm da blir det og skrive kjent håper det klem Belma ❤ verdens peneste jennie❤❤

    22. Vis du kan ta noen høst bilder av deg selv så kan jeg se om jeg kan få tl å lage noen tips til deg som du kansje kan bruke til headeren din??❤💋ps du kan ha en video der du viser høst yndlings klærne dine??!💕💖klemmer fra amanda ❤ love you💛

    23. Hei♥ du kan lage en video av håndball trenings hvis du kan!
      PS: digger bloggen din kanskje du kunne ta en titt på min og kanskje legge igjen en kommentar. Og så lurte jeg på om du kunne lage video der du viser ogsen du lager designet på bloggen din og sånn for jeg lurer på ogsen du gjør det!♥

    24. Blogg masse fra kreta! Du kan jo også bare til vanlig blogge om hvordan dagen din har vært sånn som du pleier, også kan du legge ut videoer, om hva du vil!<3 elsker bloggen din!!

    25. Hei❤ jeg lurte på om du vet om Tonje Larsen? Haandballspillern fra larvik😊 hun er tanta mi!❤ Stooor faaan av deg!❤😚😘

    26. Hei. Jeg har vært på akuratt samme stedet på Kreta. Det er skikkelig fint der. Stranden ligger like nedenfor hotellet. Du burde glede deg.

    27. Kan du blogge om fra Kreta jeg skal til Corfu og jeg anbefaler og dra dit men må ha noe spennende og lese om og da vil jeg jerne høre hvordan du har det på ferie og hvis du bare ser innom instagram har jeg en overraskelse til deg.

    28. Det hadde hvert morsomt med en “må gjøre video” eller “smothie-challenge”
      Klem en stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor fan xD!

    29. Du burde blogge om Kreta og om hva du kjøper og gjør der nede! 😀
      Jeg er kjempestor fan!
      Klem @caro_line00 på instagram <3

    30. Hei jeg lurer du som har blogget lenge Hva er sidevisninger? Håper på svar!! Skjekk gjerne ut bloggen min upshine.blogg.no

    31. Elsker bloggen din:) kan du plis lese min? Jeg elsker bloggen din veldig mye og jeg føller deg på instagram!1 spørrsmåll 🙂 er det slitsomt og svare på alle dem kommentarene på instagram???

    32. Hvordan reagerte du, da du fikk rollen i jenter!! Ps: du er super flink skuespiller ( jeg kom ikke med i jenter) 🙁

    33. Hvordan reagerte du da du fikk rollen som helwig i jenter!? Ps: du er en utrolig flink skuespiller ( jeg fikk ikke roller i jenter

    34. Kan du legge ut en video fra innspillingen av Jenter. Jeg liker veldig godt når du skriver om Jenter

    35. Hei! Digger bloggen og gleder meg til jenter begynner igjen <3
      1. Hvordan er det å være med i jenter?:) Er det gøy? kjedelig, mye jobbing?:)
      2. Er det mange som kjenner deg igjen på gaten og spør om å ta bilde og sånt? 🙂
      3. Hva tenker du om Maya sitt rosa hår? ( jeg vet ikke hva hun heter på ordentlig 😛 )
      Har hun faktisk rosa hår eller er det bare noe med serien å gjøre? 😉

    36. Hei jeg lurer på hvilket hotel du skal på i kreta😍 og om du kan lage en video der du viser yndlings klærne dine å sier hvor du har kjøpt de❤

    37. Hei det er kjempe fint der jeg var der i sommer:) Hils til en som heter Alexsis han jobber som servitør<3

    38. Jeg går også på håndball👍 spiller for teie 01💕 er du 01’er, kansje vi spiller mot hverandre en gang😉❤

    39. Jeg går også på håndball👍 spiller for teie 01💕 er du 01’er??, kansje vi spiller mot hverandre😊❤

    40. Der på bilde var jeg i fjord det er kjempe fint der
      Vis du skal dit burde du gå på en resturang der som
      Heter lotos tror jeg det skrives
      Diger bloggen din❤❤❤

    41. Hei💖
      Jeg synes du er en sykt flink blogger😉 Du er liksom ikke bare opptatt av sminke og sånn men og så på trening💪 Jeg vil gjerne at du kan begynne med ukens spørsmål😘 og kanskje skrive litt mer om mat du lager og hvordan du lakker neglene(mønster osv.)
      Klem fra meg😊

    42. Åja, jeg missforstå siden trodde man skulle skrive det man lurte på i dette innlegget, hehe! sånn kan det gå. men jeg fikk allikevel svar på mye <3

    43. Kan du skrive litt om håndballen, hvilke plass dere ligger i håndball serien (vi ligger på 1. Plass 🙂 ) og tips til å bli god i håndball ?<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg