SPØRSMÅLSRUNDE

Hei

Nå har jeg fått besøk i fra kusinen min Thea. Vi har laget hjemmelaget pizza og nå skal vi snart se på Mgp Junior. Ellers så har jeg som tidligere fortalt bare tatt det helt med ro i dag. Sett på “Pretty Little Liars” i mens resten av familien var og handlet. Jeg har også søkt litt på nettet i dag og laget en collage over ting jeg ønsker meg. Samtidig vil jeg informere om at jeg ikke reklamerer for disse produktene, det er bare ting jeg har funnet på nettet som jeg syns var fine. Tingene er fra ulike butikker. 

INSINSPIRASJON COLLAGE

UNDER DETTE INNLEGGET KAN DERE LEGGE IGJEN SPØRSMÅL TIL SPØRSMÅLSRUNDEN JEG SKAL HA. JEG SKAL SVARE MED VIDEO, MEN FØRST OM EN UKE. DET ER IKKE EN SELVFØLGE AT JEG SVARER PÅ ABSOLUTT ALLE SPØRSMÅLENE MEN JEG SKAL FORSØKE Å SVARE PÅ SÅ MANGE SOM MULIG. 

Hva skal du se på TV i kveld?

Klem Jennie

328 kommentarer
    1. Kan du hilse til Edel?
      Jeg elsker deg hadde blitt sykt glad om du kunne ha følgt meg på insta “swagedel”

    2. Hei jeg leser bloggen din hver dag men det er 2 ting jeg lurer på: Hvilken skiklubb går du på og går du skirenn, hvis du gjør det går du på noen skjente? Blir veldig glad hvis du svarer på de spørsmåla💗 Klem Emma💗

    3. 1.når begynnte du med sminke?
      2.bruker du sminke?
      3.har du dyr?
      4.hva gjør du på fritiden?
      5. bor du langt unna nesodden senter? (det nye)
      6.hva heter skolen du går på?

    4. Hvor mye liker du one direction fra 1-10?
      Liker du å synge?
      Har du mye klær?
      ønsker meg også penny board 💫💕 Skal se på mgp jr jeg også ikveld 🙂

    5. Hva heter bestevennen din????
      Hva liker du best ved deg selv???
      Hva slags farge har huset ditt???
      Hvis du skulle hatt et annet navn, hva ville du hete da???
      Hvilken farge liker du best???

    6. MGP jr. jeg også 🙂 Dine 2 favorittbutikker i Norge? Har du mange venner fra Halden?:)

    7. Har du vært i Porsanger ?
      Hva er favoritt tv programet ditt på disny channel?
      Hvilken størrelse bruker du på klær?
      Har du Ipad ?
      Hva er mottoet ditt?

    8. – Hva er det flaueste du har gjort?
      – Hvorfor er du så fan av Selena Gomez?
      – Din største drøm?

    9. Spiller du The sims?
      Kan du filme eller ta bilde av klesskapet ditt?
      Bruker du ofte neglelakk?
      Liker du og ha lange eller korte negler?
      Fav.mat?
      Fav.farge?
      Fav.musikk?
      Fav.sang?
      Fav.skole fag?
      Fav.dyr
      Fav.godis?

    10. Favoritt: mat, drikke, film, bok, farge og fag?
      JB eller 1D?
      Miley Cyrus eller Taylor Swift?
      Kjole eller skjørt?
      Jeans eller kosebukse?
      Stram eller løs genser?
      Eple eller pære?
      Banan eller appelsin?
      Hvem liker du best av gutta i One direction?
      Rett hår eller krøller?
      Blondt hår eller brunt?

    11. Hei Jennie Sofie! Jeg er en kjempestor fan, og siden jeg er det, lurte jeg på kun én ting: Kan du kanskje lage en konkurranse hvor du kårer 3 vinnere som du kan følge på Instagram?? Det hadde vært veldig gøy 😀 Jeg heter Caro_Line00 på Instagram, du har kanskje lagt merke til meg 😛 Jeg har fått mange svar og det er jeg veldig glad for 😀
      Men spørsmålet er: Kan du kanskje lage en konkurranse hvor du kårer 3 vinnere som du kan følge på Instagram??
      Med vennlig hilsen Caroline. (Caro_Line00 på Instagram)

    12. Så koselig! <3
      Hva synes du om skolen din, hva ville du ha forandret?
      Liker du å gå med hestehale?
      Hva synes du om lillesøsteren din?
      Bytter du og lillesøteren din på klær?
      Hva synes du om Justin Bieber?
      Hvordan er det å være med i JENTER??
      Hva synes du om livet ditt??
      Kommer du noen gang til å komme til Elverum?

    13. Hvor høy er du?
      Hvilken plass er du på handballbanen?
      Hvilken plass har du på SG konserten?
      Hva gjør at du skal følge noen på instagram?
      Har du bb creamen i lilla som han kan kjøpe på Cubus?
      Kam du backflip på trampolina?
      Hvilken strl. bruker du i: Sko,utesko,genser,t-shorte & bukse?
      Er du smart?
      Hva er ditt beste fag?
      Hva er dine 5 favoritt fag?
      Var ikke du på JB konserten?
      ps – har fulgt deg siden du hadde 200 followers på instagram❤
      Takk for at du følger meg!❤❤❤
      andreatorsteinsen på instagram ❤

    14. Når skal du starte med sminke? Hvor høy er du? Hvor mye veier du? Har du kjæreste? Er du modell for WOW? ❤

    15. Er du forelska?
      Hvorfor bruker du ikke sminke?
      Bor du nærme tusenfryd?
      Bruker du bh?
      Når skal du vegynne med sminke på skolen og hvordan sminke? Hvorfor er du så pen? Kan du legge ut gode oppskrifter? ♥ elsker bloggen din♥ møtt deg fem ganger eller noeee♥

    16. Er det gøy å være med i Jenter?
      Hva er ynglins plagget ditt?
      Hva gjør du på fritiden?
      Elsker bloggen!

    17. 1 hva fikk deg til å blogge?
      2 hvilken blogg leser du?
      3 hvor mange følgere hadde du før du ble kjent?
      4 kan du lage en sminkevideo en dag?

    18. Er du flink og synge?
      Hvem liker du best av di 4jentene i pretty little liars?(Aria,Emily,Spencer eller Hanna)
      Hvem er din beste venn?
      Liker du fotball?
      Hvem heierheide du på i MGP JR?

    19. Hva jobber moren og faren din som?
      Hva er favorittmaten din?
      Hva er favorittdrikken din?
      Liker du Justin bieber?
      hva vil du bli når du blir stor?
      liker du Isac Elliot?
      hva er det flaueste du har opplevd?
      hva er det skumleste du har opplevd?
      har du vært/hørt om Holmestrand?
      tusentakk for at du har likt og kommentert bildene mine på instagram!!♥
      @sandraelliot

    20. Hvilken MASCARA bruker du?:)) jeg vet du ikke bruker til vanlig men når du skal i selskap. Jeg har pennyboard! Det er kjempe gøy

    21. Kan du fortelle om prosessen fra du var på audition til JENTER, til du fikk rollen? Gjorde du audition for rollen som Hedwig, eller for noen andre?
      Kan du legge ut flere bilder fra inspillingen av jENTEr? 🙂

    22. 1. Kan du følge meg på instagram @jenniefashionsofie heter jeg😀😀😀??
      2. Er det stress å svare på alle spørsmålene??
      3. Er du populær i klassen din??
      4. Synes du ravla er søt??
      Jeg hadde blitt overlykkelig om du vil følge meg og om du svare meg 😀😀😀

    23. Hvis du hadde vært på en øy og du bare kunne ha med deg en ting, hva ville du ha valgt?
      Hva er drømme huset??

    24. Jeg lurer på om du drømmer om å være me på mgpjr og hva du synes er d beste me å være en ung skuespiller! Svar snart please ta ein titt innom min blogg fotomeg.blogg.no ps:ha de gøy på selena gomez konsert jeg liker bedre justin bieber jeg allikevel ha d gøy å når du er innom bloggen min kan du legge igjen en kommentar viss du er innom da sefølgeli!❤❤

    25. Hva syntes from navnet Hannah?
      Vet du hvem jeg er? Jeg vant superlandbilletter av deg, du følger meg på insta! Jeg heter hannahelliot01

    26. Hei jennie jeg lurer på hvilken plass du har på selena gomez konserten jeg sitter på e stor fan av deg

    27. 1. Hva er det flaueste som har hendt deg?
      2. Hvis du kunne ta med 3 ting på en øde øy, hva hadde du tatt med?
      3. Når bestemte du deg for å bli skuespiller?
      4. Var du nervøs før audition til Jenter?
      5. Kan du hilse til Sandra og Kira?
      6. Favoritt mat/ drikke
      7. Favoritt fag på skolen
      8. Er du en belieber/directioner?
      9. Favoritt tv program
      10. Favoritt bok

    28. Hvordan skifter man profilbildet på bloggen?
      Hva heter programmene du bruker på bilder å videoer?
      Kan du ha video av din søsters rom?

    29. Hei!! Kan du followe meg på insta??? Heter Joakim_Scoot! 🙂 hadde vært fint, ELSKER DIN FINE BLOGG! Og du er jævelig pen:*

    30. Hei
      1.har du kjærste?
      2. Liker di justin bieber ?
      3. Har du dyr?
      4. Trener du og hva?
      5. Liker du isac Elliot ?
      6. Har du noen gang brekket beine eller armen?
      7. Har du noen gang meldt deg på MGP jr eller norsketalenter
      8. Kan du pils følge meg på instagram heter thalelovesglee

    31. Skal se, men må se på mobilen siden jeg har ikke TV på sykkelturen.
      Hvordan har du det?
      Hvilket navn synest du er fine?
      Favoritt matretter?
      Liker du Isac Elliot?
      Heter lillebroren din Mathias?
      Kan du lage en video om hvordan det er å være med i JENTER?
      Liker du livet ditt?

    32. Betaler du for å ha photoshop?❤
      Kan du hilse meg på videoen og si “Hei thea du er kul”
      Heheh❤Hadde blitt dødsglaad!<3

    33. Har su noen gang hatt kjæreste?
      Er du fornøyd med deg selv?
      3 ting du liker best med deg selv og 3 ting du liker minst med deg selv!
      Hvor mange lesere og sidevisninger har du?
      HÅPER DU SVARER PÅ NOEN AV SPØRSMÅLENE MINE❤

    34. Kan du lage en Sangvideo💕?
      Hva er Klesstilen din?
      Har du vert i Haugesund før?💕
      Har du Kjæreste?💕😉
      Håper du svarer på noen av spørsmålene😉😁😄

    35. Kan du lage en Sangvideo💕?
      Hva er klesstilen din?😊
      Har du vert i Haugesund før?💕😉🎣
      Har du kjæreste?❤
      Hva slags sminke bruker du?💕💜
      Håper du svarer på noen av spørsmålene😁😄😊💕

    36. Kommer mage å spørr om autograf eller noe sånt
      På butikker og kjøpesenteret?:)Hilsen Hanne Mari<3

    37. hei for det første må jeg bare si at du er en sykt pen
      heldig som bor i oslo jeg bor i kristiansand men det jeg lurte på hahha komme aldri til poenget alle kaller meg tull så men ja hva er emailene til deg og de andre i jenter

    38. Hei
      Jeg lurer på et par ting:)
      Krangler du og søsteren din ofte? Liker du å overnatte hos andre? Hva er din favorittserie? Hvem er din bestevenn? Er du kristen?
      Klem Sofie

    39. Hvilken scene liker du best i jenter? der du e med? (Se om du kan legge ut ‘episoden’ på bloggen)

    40. Kan du prøve å forklare hvordan det er å være deg? Skjønner veldig godt at det er et vanskelig spørsmål!💕
      Og hvor er den HOPE genseren fra? Den var veldig fin!👌👍
      -Love you😘

    41. Heg heter Sara 11år og ELSKER bloggen din❤❤❤
      1. Når begynte du med sminke?
      2.er det artig å være med på jenter??
      3. Er det artig å være populær?
      4. Er du flink til å spille et instrument eller synge??😊
      Hilsen Sara! ❤ Jeg blir ikke sint om du ikke svarer på dette
      Men det hadde vært fantastisk om du hadde det😊
      Men jeg kjønner vis du ikke gjør det du får
      Mange spørsmål hver dag💙

    42. Etter at du begynte å spille i Jenter som Hedwig har du fått flere venner?
      Hvis du fikk endre 3 ting med deg selv hva ville du valgt?

    43. Hva pleier du og gjøre når du ikke har noen og væte med også går du på rommet ditt. Hva gjør du på rommet ditt ?

    44. Kan du ha hus video?
      Hva slags bil har dere/foreldrene dine?
      Hva pleier du å som skolemat?
      Har du mye merkeklær?
      Hvilke pc har du?

    45. hvilken dyr liker du best??<3 hva er yndling måten din?:* kan du en gang vise noen av yndlings klærne dine på bloggen ??<3 love you :*

    46. Bruker du bh?
      Hvor pen syntes du at du er fra 1-10?
      Hvorfor bruker du ikkje maskara? Du er kjempe pen me det! Jeg er like gammel som dei å bruker de å bh:)

    47. Når begynte du å blogge? 💕
      Hva bruker du til håret? 💕
      Er du den populære på skolen? 💕
      Loveu Jennie 💖

    48. 1. Er det mange som sier du er litt FJORTISS akti??
      2. Har du kjæreste??
      3. Hvordan hadde jorda vært uten GUTTER??
      4. Thea er super kul og snill, kjenner henne litt, er dere ofte sammen??
      5. Har du tenkt til å begynne med sminke og når??
      6. Er jeg nysjerig??
      7. Tror du jeg har flere spørsmål??

    49. 1. Har du kjæreste?
      2. Synes du det er kjekt å vere me på jenter,hvorfor/hvorforikke?
      3. Synes du deg selv er pen?
      4. Va liker du og gjøre på fritiden din?

    50. Du er ei kjempe snill jenta,grei,omtenksom,er ikkje redd for og bruke briller
      Kul og den beste bloggeren eg veit om.om du hadde vert på Stord hadde
      Eg besvimt av lykke .la solo bli med deg:) helsing en som takker deg
      Er det gøy og å ha blogg og jobbe på jenter?

    51. Hvem heide du på, på MGP jr i kveld? Håper du kan svare i spørsmålsrunden😊ILU😘 KLEM KAROLINE

    52. Kan du skype meg med din skyp adresse ikke venninna din sin det var dorlig gjort hvis du lurer alle med skype adressen din😕

    53. Hvem håpte du skulle vinne MGP jr?
      Er du født med keisersnitt?
      Fav. sang av Selena Gomez?
      Hvor handler du klærne dine?
      Hvilken skole går du på?
      Hvor var du på Leirskole?
      Hva gjør du på fritiden din?
      Hvem filmer/ tar bildene av deg?

    54. Hvorfor er du så flink til å blogge?❤🙊
      Vet du hvor mange ca som leser bloggen din?❤🙊
      Hvor var du på leirskole?❤🙊
      Fikk du nye venner?❤🙊
      Hva heter bestevennen/vennene dine?❤🙊
      Har du noen dyr?❤🙊
      -brede_hansen1

    55. Ok, jeg skal prøve å finne på noen spørsmål💕
      ?Hvilke blogger leser du?
      ?Hvilke to artister liker du best?
      ?Hvor mange selena gomez plakater har du?
      ?Hvor finner du klær-inspirasjon fra?
      ?Liker du å turne?
      ?Visst du kunne valgt fem kjendiser du ville møtt, hvem ville du møtt da?
      ?Har du møtt noen kjendiser før?Hvem?
      ?Hvor mange land har du vært i? Hvilke?;)
      ?Si tre ting du liker om deg selv .;)
      ?Si tre ting du ikke liker ved deg selv:)
      ?Har du vært på Sørlandet før?
      ?Er det din lillebror som er med i reklamen som er sånn: “Vask henda, vask vask vask henda” osv?:)
      Håper du svarer på noen av mine spørsmål!:)

    56. Favoritt deksel? Favoritt land? Har du våre i Ålesund før? Får du betalt av å verd med i jenter?Hvor mye i so tilfelle ?

    57. hvor lenge har du hatt blogg?
      hvor lenge har du vært selenator?
      hvilket fag liker du minst og best på skolen?
      hvem i one direction sytes du er kjekkest?
      hva heter læreren din?
      kommer du til å få en større rolle i jenter?
      hvor mange sesonger blir det av jenter?
      hva vil du bli når du blir voksen?
      hvilken hårfarge vil du egentli ha?
      hvor lang tid tok det å spare til så langt hår?
      har du altid hatt rett hår?
      er du veldi trøtt om morningen?
      favoritt mat/ drikke?
      hva er du mest fornøyd med kroppen din?
      hvordan har du fått bloggen så populær?
      ville du hatt en annen rolle i jenter?
      har du vært i stavanger eller har du lyst å rese dær?
      er det mange som vil ta bilde eller få auto?
      føler du deg litt som en kjendis?
      sorry for så mange spørsmål jeg lurer på så mange
      tin💟hvordan var det å bynne å blogge?
      håper du ser kommentaren å jeg håper jeg får svar
      på en ting✌kos deg på konsert💟blir nok utroligt
      jeg hadde digget det om det var 🆔klem meg💟😄🙊🙉👧🔝🔝🔝🔝

    58. Kan du svare på video?
      Kjenner du noken som bur i song og fjordane?
      Kan du prøve og snakke nynorsk?
      Ka er yndlings faget ditt?
      Ka er yndlings maten din?
      ka er yndlings drikka di?
      Ka er favoritt landet du har vært i?
      Kan du fortelle litt om audition til jenter og Korleis det er å spille Hedwig?
      Kjem det til å handle meir om deg i jenter i i sesong 2?
      Var det skummelt på audition til jenter?
      Var det skummelt på audition til barnas resturang?
      Noken tips til langt og sunt hår?
      Kan du lage fleire videoar?
      Ps:heter det samme som deg berre med y og ikkje ie men skulle ønske eg hette jennie det e masse finare!!
      Håpa det va nok spørsmål?

    59. Hei Jennie! Jeg lurer på :
      Hvor mange år begynte du å blogge?
      Hvordan føles det å være med i JENTER?
      Er det gøy å være litt kjent?
      Klem Lina

    60. Rosa eller lilla?
      Brus eller saft?
      Lyst hår eller brunt hår?
      Justin bieber eller selina gomez?
      Handball eller fotball?
      Shopping eller blogge?
      Frå Kristine

    61. Jeg skal på konsert i dag 🙂 (Søndag)
      Håper på å få se deg, hadde vært kult…
      Men her kommer noen få spørsmål jeg gjerne vil ha svar på:
      Er familien din ‘kjente’ blandt folk?
      Føler du at det å være med i JENTER er starten på din skuespiller karriere?
      Er du model? I såfall hvordan ble du det?
      Håper du svarer <3 <3 <3
      <3Jeni/Jenifer

    62. Hvilke plasser fikk du på Selena Gomez konserten? Langt fremme, bak?
      Hva var det kjekkeste me å ver med i serien “Jenter”?
      Kjæledyr?

    63. Hei Jennie Sofie:) Jeg har en ting som jeg har
      lurt på ganske lenge… Når ble du så populær?❤❤
      Vet at ikke mitt spørsmål blir svart på.. Men det
      Var vel verdt og prøve:)

    64. Hvor høy er du?<3
      Hvilket fotballag heier du på?<3
      Kan du lage et innlegg der du viser alle dekslene dine?<3

    65. 1. Kan du skype meg? Pliiiiis❤❤❤❤❤
      2. Hvilke blogger leser du?
      3. Hva heter du på skype? ( du kan skrive det på Mail ) [email protected]
      4. Leser du alle kommentarene du får selv om du ikke svarer på alle?
      5. Hvorfor må kommentaren godkjennes før den blir publisert?
      6. Bor du nærme Tusenfryd?
      7. Bruker du BH?
      8. Hvor mange søsken har du?
      Håååååper på svar 🙂
      Takk på forhånd❤
      Klem❤❤

    66. Hei dette er noen spørsmål til spørsmålsrunden
      1. Hvor mye trener du, du har så fin kropp
      2. Hva heter bestevennen din?
      3. Bruker du sminke til vanlig?
      4. Hva er favoritt maten din?
      Hilsen Ingrid en kjempe stor fan.
      Jeg heter ingthu på insta håper du kan følge meg ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💚💜💜💜💜💙💙💛💖💖💖💞💞💞💘💘💋💋💋💌💌💌💕💕💓💓💓💬

    67. Hvilken skole går du på?
      Har du noe dyr??
      Hvor mange søsken har du ??
      Hvor kjøpte du den love genser/t-shorten?

    68. 1. Går du på no idrett?
      2. Favoritt sang?
      3. Kjendis kjekkas?
      4. Tjener du noe på jenter?
      5. Kan du ha en What’s on My iPhone eller en iPhone deksler video?
      6. Hvor gammel er søstra de?
      7. Har du dyr?
      8. Det er noen som har i kommentar feltet på insta skrivd at du har kik og hva du heter på det, så en dag tokk jeg og venninna mi og skrev hei til den brukeren på kik som skulle være deg og vedkommende svarte, så spørsmålet mitt er, er du jff0011 eller noe sånt no på kik?
      9. Leser du alle kommentarer?
      10. Hvordan reagerer du på hat?

    69. ?hva synes du er flaut?
      ?hva slags dyr er du redd for?
      ?hva synes du om haters?
      ?hva er det beste du har gjort i hele ditt liv?
      ?har du noen gang tenkt på å begynne å spille ett instrument?
      ?hva synes du om dansing, tror du det er kult?
      ?hvordan ser du ut i ansiktet da du ser deg selv på tv (er du helt vanelig, hvis du ikke er det kan du prøve å lage ansiktet i spørsmålsrunden?) ?

    70. Hva er din favorittsang av Selena Gomez?
      Pizza eller taco?
      Kos deg på konsert❤
      Gjerne sjekk min blogg saaandraaa.blogg.no eller sschjenkenl på insta:)

    71. Hei, vill du noen gang bli kjent med en av de som er liksom fan av deg?
      Og har du kjærste? ( Hvis du ikke har er det veldig rart, for du er jo så hyggelig, pen, morsom og perfekt)

    72. Syns du Henrik som var med på MGP junior var fin, kul, eller søt og veldig flink?:)
      Hvem heise du på på MGP?;)

    73. hei Jennie Sofie:)<3følger med på både jenter og bloggen din!!du er kjempe braaaaaa!!!og pen!!!!
      har to spørsmål!!:
      hvor er de klærne i ønske collegen din fra?
      vet du om noen andre i jenter har blogg?hva heter de isåfall?
      STOOOOOOOR klem fra Sara! ps.skal på leir skole imorgen!!

    74. Så koselig da❤ Kanskje vi kan ha skype? Kjeder meg, vist du vil ha skype med meg så heter jeg Julia Solheim 😉 Håper jeg kan få et svar fra deg❤❤

    75. jeg var i spektrum og så på mgp jr i går. supergøy !! var der i fjor også 🙂 Ps. ha det suuuuuuper gøy på selena-konserten idag !!
      hilsen june 🙂

    76. Har du kjæreste/har du hatt? Har du noen gang stripet eller farget håret/har du tenkt litt på det? leser du noen faste blogger? leser du bloggen til Erica (http://l0ve.blogg.no/) ?
      Jeg ska også se MGPjr:)
      Digger bloggen din!!!

    77. Kan du si : Hei Jeanette
      Hadde blitt glad vis du hadde sakt deg 🙂 Jeg heter @jeanettefra på instagram 🙂

    78. Hvilken skole går du på?
      Hvor bor du?
      Hvor pleier du å shoppe?
      Hva liker du å gjør?
      Hvor gammel er lillesøsteren din?
      😃

    79. 1. Hva er din favoritt farge?
      2. Når har bursdag?
      3. Hvilken blogg/blogger leser du?
      4. Er du belieber?
      Håper du svarer på noen av spørsmålene.

    80. Hva heter foreldrene dine?
      Hvor mange går på skolen din ca?
      Hvilken sang likte du best i MGP jr i år?

    81. Fra en skala fra en til ti hvor mye liker du Justin Bieber? 👍
      Når ble du Selenator?
      Hvordan reagerte du når du fikk vite at du skulle spille en jente som gjorde en del slemme ting i Jenter?
      Hvilken karakter i Jenter hadde du passet best som venn med IRL? 💕
      Hvilken Mac har du? Er du fornøyd med den?
      Gleder du deg til jul og hva ønsker du deg?
      ✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

    82. Når kommer den videoen med we are the crazy people? Gleder du deg til jenter begynner igjen? Liker du justin bieber? Liker du one direction? <3

    83. Spørsmål
      Har noen andre i jenter blogg?
      Hvordan triver du i rollen som hedwig i jenter?
      Favorittfargen din?
      Har du smakt vårruller før, isaåfall, likte du det?
      Jonas Brothers VS One Direction?
      Liker du aviici?
      Ser du på under the dome, castle eller criminal minds?

    84. Hei . elsker bloggen din…. 🙂
      Lurer på hvor mange barn du vil ha å hvem du vil gifte deg med???

    85. Kan du forklare litt hvordan det er på jenter settet? (Mat, klær, folkene, hvilke dager dere spiller inn osv.. )

    86. Spilte lillesøstera de ylva i jenter?
      Det var gøy med den videoen hvor du filma bak kullisene under inspillingen av jenter.
      Kan du lage en sånn video en annen gang også?
      Hvilken klasse går du i?
      Skal du være med i neste sesong av jenter?

    87. Hvor lenge har du blogget?
      Hvem er den du liker best av kjendiser?
      Hva heter bestevennina di?
      Hr du søsken? Isåfall hva heter hun/han,å hvor gammel er han/hun?
      Hva er ditt ynglings dyr?

    88. Hva er det beste med å være med i jenter?
      Hvis du skulle vært noen andre i jenter, hvem ville du vært?
      Har du hatt kjæreste?
      Hva hadde du gjort hvis noen 10.klassinger hadde kommet bort til deg og spurt om å ta bilde med deg?
      Hvilken ungdomsskole skal du begynne på?
      Er du populær på skolen din?

    89. Hva er den beste opplevelsen du har hatt?
      Er du førnøyd med navnet ditt?
      Hva er favoritt dyret ditt?
      Hva er du god i ?

    90. 1.Hvem er din favoritt blogger?
      2.Liker/likte du Jelena?
      3.Favoritt sang?
      4.Liker du Miley Cyrus?
      5.Har du en kosebamse du sover med, som er med overalt?
      6.Har du en slags lykkeamullet eller noe som du føler hjelper deg?
      7.Liker du best å se på Jenter når det er ferdig, eller å spille det inn?
      8.Måtte du gjennom flere auditioner før du ble Hedwig?
      9.Hvordan reagerte du når du fikk vite at du hadde kommet med i Jenter?
      10.Hvordan reagerte familien din når de fikk vite at du hadde kommet med i Jenter?
      11.Hva er det beste med Jenter?
      12.Hva er det verste med Jenter?
      13.Hvis du kunne velge en tabbe/feil du har gjort i livet ditt som du fikk fikse, hvilken ville det vært?
      14.Er du forelsket?
      15.Hva er best; 1 bestevenn, 2 gode venner, eller 3 venner du bare sier “hei!” til?
      16.Følger du med på politikk?
      17.Er du en av de litt tullete jentene i klassen?
      18.Er du glad i å synge?
      19.Hva er din sterkeste side?
      20.Hva er din svakeste side?
      21.Hva er ditt yndlingsfag?
      22.Har du pen håndskrift?
      23.Har du hatt kjæreste som ikke var i barnehagen?
      24.Liker du å skrive historier?
      25.Hva har du lyst å bli når du blir stor?
      26.Hva tror du du blir når du blir stor?
      27.Hva spiser du helst til middag?
      28.Er du god i gym?
      29.Hva liker du å kalde fansen din?
      30.Hva er det fineste du eier?
      31.Hva er best; en litt ubehagelig pute søsteren din har laget, eller en superdeilig pute fra butikken?
      32.Er du flink til å gjøre lekser, eller er du litt sløv, og ender opp med å gjøre alt på torsdag?
      33.Hva er du mest stolt over ved deg selv?
      34.Hva er du minst stolt av ved deg selv?
      35.Har du lyst å tjene penger på bloggen din etter hvert?
      36.Blir mamma’n din noen ganger litt irritert over at du bruker så mye tid på Insta/bloggen?
      37.Tristeste du har opplevd?
      38.Hva synes du om; ingen lekser, og 1 time mer skole hver dag?
      39.Begynnte du å blogge etter at du ble med i Jenter?
      40.Har det vært en dag du har glemt å blogge?
      41.Liker du best å ha besøk, eller være på besøk?
      42.Er du A-menneske eller B-menneske?
      43.Er du ryddig eller rotete?
      44.Har du lest Harry Potter? I så fall, hva synes du?
      45.Går du til skolen? Eller blir du kjørt?
      46.Hvor lang tid tar det for deg å komme deg til skolen?
      47.Har du noen venner du er mye med som er eldre eller yngre enn deg? I så fall, hvor mange?
      48.På hvilken måte er du mest lik Hedwig?
      49.På hvilken måte er du mest ulik Hedwig?
      50.Blir du lett sint?
      51.Blir du lett lei deg?
      52.Blir du lett glad?
      53.Blir du noen gang sjalu?
      54.Er du ofte flau?
      56.Når du blir sint blir du da veldig sint eller bare irritert?
      57.Når du blir lei deg, blir du da veldig lei deg eller bare litt?
      58.Når du blir sur, sint, eller irritert er du det lenge da, eller er du glad igjen etter 5.min?
      59.På bloggen, liker du best å ha video, eller å bare skrive et vanlig innlegg?
      60.Kunne du tenke deg å begynne å ri?
      61.Har du noen gang hatt hund?
      62.Ønsker du deg hund?
      63.Hva skjennetegner deg?
      64.Er du flink til å pugge tlf.nummer?
      65.Lilla eller rosa?
      66.Hva er det beste med å blogge?
      67.Er du flink til å spare penger?
      68.Når du handler klær, er det for mest for gøy, eller fordi du trenger det?
      69.Når du handler klær du ser som du synes er superfine, men ikke trenger, bruker du da dine eller mamma’n din sine penger?
      70.Hvem drar du helst på shopping med? Mamma, søster, venner eller… pappa? Har du noen gang dratt på shopping med pappa’n din egentlig?
      Hilsen meg♥

    91. Hvor har du kjøpt den gule luen som du hadde på deg på Selena Gomez konserten?
      Hvor kjøpte du den #Lovelife toppen/Singlet? Du sa noe om at du hadde kjøpt den på Vero Moda jeg finner den ikke der?
      Hvem var din favoritt på MGPjr 2013? Hvem heiet du på?
      De tingene du ønsket deg som du la ut på bloggen f.eks luen,jakken,genseren o.sv.. hvor fant du dem? Hvor kan jeg e.vnt. kjøpe dem? PS:Du e kul loveu♥

    92. Hvor har du kjøpt den gule luen som du hadde på deg på Selena Gomez konserten?
      Hvor kjøpte du den #Lovelife toppen/Singlet? Du sa noe om at du hadde kjøpt den på Vero Moda jeg finner den ikke der?
      Hvem var din favoritt på MGPjr 2013? Hvem heiet du på?
      De tingene du ønsket deg som du la ut på bloggen f.eks luen,jakken,genseren o.sv.. hvor fant du dem? Hvor kan jeg e.vnt. kjøpe dem? PS:Du e kul loveu♥ Og hvem liker du best av 1D og JB? Og hvorfor?

    93. Kan du ha sang video?
      Må gjøre video?
      10 favoritt ting du har på rommet video?
      10 ting som gjør deg glad video?
      Hvordan er det å være med på jenter?
      Liker du en gutt?

    94. Hei
      Elsker bloggen din.
      Kan du lage en video med september favs eller/og morgen routine??!
      Pliiis Svar….

    95. -Hva er det flaueste som har skjedd i ditt liv?
      -Hvor vil du bo untatt Oslo?
      -Hva er det beste som har skjedd i ditt liv?

    96. Hvilke butikker pleier du som oftest å kjøpe klær på?
      Kjøper du klærne dine for dine egne penger?
      + Hva er favoritt faget ditt på skolen?
      Leser bloggen din hver dag!
      Håper på svar, <3

    97. -Hva er det flaueste som har skjedd i livet ditt?
      -Hvor vil du bo untatt Oslo?
      -Hva er det beste som har skjedd i ditt liv?

    98. Hei! Jeg lurer på om du har god kontakt med de fra serien Jenter og hvem du pleier å være mest med når dere øver eller spiller inn??

    99. Hei! har en fanbruker til deg som heter Jenniefashion_superfan. er kjempetakknemlig for at du følger den! mine spm er: Hva syns du om deg selv? hva liker du best med deg selv? Hvor nærme var du på Selena Gomez konserten? Kan du ha flere videoer? Hva skulle du hete hvis du ble gutt? Din aller best venn? hvem er du mest sammen med i Jenter? Er det morsomt hvis folk kommer bort til deg å spør om å ta bilde med deg? Hva gjør du med håret ditt? Yndlingsbutikk? Har du et idol etter Selena Gomez? Bruker du merkeklær?

    100. Hvordan fikk du vite at du fikk vere med i serien JENTER?
      Hvordan reagerte du??
      Er det flere en lea (Emilie) som er 00’ere i jenter som spiller 01’er??

    101. Hva syns du er best med å være “kjendis”:) Hva syns du er best med Quality hotell?❤ Hvor mange “fans” følger du ? 💕

    102. Kan du ha sminkevideo?
      Selena gomez eller justin bieber?
      Erna Solberg eller Jens Stoltenberg?
      Kan du ha sminke kolleksjon?
      Har du kjæreste?
      Er det gøy eller slitsomt og være kjendis?
      Ps: du er sykt pen! Og kjempe god skuespiller!❤

    103. Hvilken styrke har du i brillene dine? Når du ikke bruker briller, bruker du linser? (Du kler briller veldig godt!) Hva bruker du av sminke til vanlig? Hvem tar bilder til bloggen? Skostørrelse?

    104. Får du penger for å blogg?? Isåfall hvor mye??
      Syntes du Julian er søt eller kjekk??
      Er du veldig populær på skolen??
      Kan du ha en spørsmålsrunde med lillesøsteren din, morra di eller faren din??

    105. Jeg har den jakka fra wow den er drit fin ❤❤
      Jeg bor i Alta i Finnmark å alle elske å se på jenter❤
      Katti begynne 2 sesong ?
      ❤ Hilsen Frida ❤

    106. Hei❤tror du at du kan følge vartfall noen fans på instagram og se bilde og like dem?❤ På insta heter jeg victoria_mariew

    107. Kan du følge meg på instagram? Heter juliiefashion.
      Justin Bieber eller One Direction?
      Hvordan laget du designet ditt?
      Kan du lage etdesign til meg?
      Kan du sjekke ut bloggen min? Julie002.blogg.no

    108. Hei Jennie❤
      Jeg lurer på hvem som er din inspirasjon???
      Håper du svarer….
      Klem Amanda/loveamandakiss.blogg.no

    109. Vet hvor du kan få tak i det jeg var i Stavanger Igår eller jeg kaller det byen❤ så var jeg på en butikk som heter urban og det er der tingene er fra jeg så nesten alle tingene som du hadde lyst på der men det var super dyrt😢💋 så kjøpte jeg den mørkeblå lua på bildet med det merke på💖 elsker den💖 loveyou jennie håper anbud kan svare hadde blit super glad💖💛💕

    110. Har så lyst til å treffe deg! Du virker så snill og kul:-) Er du 00 er eller 01 er? håper svar;-)

    111. Hei Jennie Sofie:-)
      Jeg lurte på om du kjenner noen A-B- eller C kjendiser? Siden du er kjendis.
      Ps.: stor fan!:-D

    112. Hei jeg lurer på om du kan følge meg på insta eller no sånn!
      Jeg er ikke så veldig populær i klassen alle guttene kaller meg frekke ting😰 så jeg lurer på om du kan hjelpe meg med å bli litt populær med å følge meg på insta alle i klassen vet om deg💕 kan du vær så snill å følge meg på insta så får jeg det bra??💕💕 sofiesnuppa heter jeg på insta💕

    113. Kan du lage en tulle video med en venn eller bare med deg?? Foresten er jeg STOR fan👍skal du på tusenfryd denne søndagen har så lyst til å møte deg😘

    114. Du er veldig kul! &#10084Og jeg btw: elsker bloggen din! Men hvilke produkter bruker du? Sånn hudkrem, sminke..? ❤

    115. Kan du lage flere videoer, kan du please følge meg på insta “malin_ekerhovd”
      Er kjempe stor fan😊❤👌✨😍🌟💛👸🙋

    116. Takk for at du har skjekka ut bloggen min ❤ takknemlig😍
      Men kan du følge meg på insta??
      Har du kik eller snap??
      Har du skype??
      Tror du at vi kommer til å møtes en gang?
      Kan vi møtes en gang når vi blir eldre??
      Du er pen❤

    117. ?Siden jeg er din STØRSTE fan, kan du følge meg på Instagram? @caro_line00
      ?Liker du alle å spille i JENTER ?
      ?Hvor kjøper du klærne dine og lua du har? (Dritkul stil!)
      ?Har du kanskje tenkt å ha en konkurranse til på Instagram eller her på bloggen?
      ?Hva syns du om alle følgerene dine på Instagram som kommenterer stygge ting? Jeg syns det er helt grusomt uansett hvem det gjelder…
      Stor klem fra DIN største fan <3

    118. Hvem er dine bestevenner?
      Blir du 13 i år eller ble du 12 år i år
      Er du 01 eller 00??❤❤❤❤❤❤ klem Sofie ❤❤❤❤

    119. Hvilken butikk er det de skateboardene er fra?
      Håper du kan svare på dette selv om du skrev dette innlegget for en stund siden! 😉

    120. Hei!<3 lurte på hva det skateboarde hete? Klem Mariann;-) synes du e kjempe pen:-) instagram: mariannsteeen!;-)

    121. Kan du plissss skype meg jeg heter elise holmen?
      Kan du også være så snill å følge meg på instagram?
      Jeg heter eliseok15

    122. Jeg har et spørsmål til spørsmålsrunden i november
      Jeg har lyst til og se den gangen da du var med på 113!(det programmet) Men hva søker jeg på for og få se den?

    123. Hei jenniesophie
      Eg lurte på om du kunne følge meg på instagram?
      Du følger ein i klassen min og jeg er så mesunlig!
      Håper på at du kan følge meg
      Eg er din aller største fan!
      PS:Heiter MathildeBorrevik på instagram eg har privat bruker men bare spør om å følge meg svarer ja med ein gang!
      KLEM FRA MATHILDE DIN ALLER STØRSTE FAN!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg