Hjemme igjen

Hei

Nå har jeg kommet hjem i fra leirskolen. Har hatt en kjempemorsom uke, men nå er jeg veldig sliten. Har vært på vandringer i fjellet, syklet, vært på orientering, kjørt taubane, kanopadling og disco. Fått mange nye venner i fra Vettre og Kristiansund. Har dessverre ingen bilder i fra leirskolen som jeg kan legge ut i dag, fordi at jeg ikke hadde med meg digitalkamera (det var ikke lov) I dag skal jeg ta det helt med ro, spise taco og slappe av. Om noen av dere som var på leirskolen i sammen med meg leser dette og har noen bilder i fra Høvringen, blir jeg glad om dere sender dem til meg på [email protected]

BILDE I FRA LÆRERENE, LAGT UT PÅ FACEBOOK


BILDER I FRA GOOGLE


 

Jeg skal selvsagt lage et innlegg om oppholdet når jeg får bildene mine fremkalt pluss at lærerene tok mange bilder, så håper jeg får noen av dem.  I morgen tenker jeg å starte en spørsmålsrunde her på bloggen, så titt innom i morgen også dersom du vil stille spørsmål til meg. 

Hva skal du i helgen?

Klem Jennie

64 kommentarer
    1. Åå, så bra du koste deg, Jennie! <3 Blir veldig glad da jeg hører du har hatt det gøy på ting/ med ting! Har ventet lenge på å høre hvordan du hadde hatt det! .uff lang tur med buss, men kos deg masse videre idag! 🙂 .Skal selvfølgelig titte innom bloggen i morgen, sånn som jeg gjør alle andre dager 😉 .Idag skal jeg også bare slappe av og kose meg hjemme! .imorgen skal jeg sove hos bestevennina mi Elisabeth 🙂 ,vi skal f.eks se på MGP jr, Liker Godt å se på det <3 ,gjør du? .Heier på UNIK 4 OG Maud og Kornelia. Også skal lille søstra feire bursdag så da blir det bursdag også 🙂 .Kos deg KJEMPE MYE på Selena Gomez konserten, søtah! <3 blir nok kos! Klem 🙂

    2. Og glemte en ting, du valgte den perfekte gjestebloggeren! Utrolig snill lillesøster du har <3 .Akkurat som deg 🙂

    3. Hei jennie er stor fan👌💕😁 i helgen skal jeg på klubben og dra på telttur med familie og venner.:-)

    4. Jeg hadde bursdag i går så jeg skal ha voksenbursdag i morgen og på søndag skal jeg på Selena Gomez konsert<3 så den blir en suuuper duper helg😄Kos deg i kveld da<3
      Klem

    5. Hvor mange søsken har du? Hvor gammel er du? Har du hatt en kjæreste? Bor du i Oslo??? Elsker bloggen din❤❤💜❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    6. Hva syntes du om deg selv?
      Syntes du livet ditt er perfekt?
      Er det gøy å spille i ¨jenter¨?
      Hvilken annen by en Nessoden kunne du tenkt deg å bo i? (Utenom Oslo)
      Hva syntes du om navnet: Anna Sophia? 🙂

    7. Hei Jennie❤
      I helgen skal jeg til legen fordi jeg nettop har fott vite at jeg ha slatters😖
      Jeg må bare si at su virker sååååååå ufattelig snill og jeg skulle ønske at jeg kjente deg😘Håper du koste deg masse på leirskolen😄 hilsen meg❤

    8. Skrev egentlig en melding ista, aner ikke hva som skjedde menmen 😀 .Åå, så bra du koste deg <3 har ventet lenge på å høre hvordan du hadde hatt det, gledet meg masse! <3 .kos deg masse videre idag! .idag skal jeg bare være hjemme å kose meg, for besøk etterpå av en vennine da 🙂 ,imorgen skal jeg sove hos bestevennina mi (Elisabeth) vi skal foreksempel se på MGP jr, liker veldig godt å se på det 🙂 gjør du?? ,Heier på UNIK 4 ,maud og kornelia 🙂 også skal lillesøstra til bestevennina mi feire barne bursdag så da blir det bursdag også 🙂 .Kos deg KJEMPE MYE PÅ Selena Gomez konserten, blir nok kjempe kos <3 .Forresten valgte du den perfekte gjestebloggern, lillesøstra de var utrolig snill akkurat som du er 🙂 TusenTakk for alt, betyr utrolig mye at dere er sånn mot meg, kan ikke beskrive det, TusenTusenTakk <3 .hun har fortalt meg litt om ting som ikke er så veldig greit, og det skal jeg love å aldri si til noen <3 det kan du stole på! Klem 🙂

    9. Kan du lage en video der du sier det dere har gjort/spist…osv. Det ville ha vert kjempe spennnende om du gjør det. Skal på leirskole i år uke 38. Gleder meg sinsykt. Skal ikke på den du gikk på skal på evjetul leirskole den blir sikkert glr ( når vi skal på skolen igjen skal læreren vise masse kule rare og morsomme video og bilder). Vet bare at vi skak skjøre go kard (JIPPI) uksyld for skrivefeil er på mobilen min ❤️💛💜💚💙😃

    10. Så bra at du har kost deg? Hvor mange elever er det i klassen din?
      Emilie har vært superflink som gjesteblogger mens du har vært borte, så vær stolt av henne!

    11. Jeg hører at du dro sammen med allanengen! Det var den skolen jeg gikk på før jeg dro til Ungdomskolen. 🙂 savner høvringen jeg å!

    12. Hva var negativt med leirskolen du var på?
      Hva var positivt?
      Tok noen bildefilm av deg når du tok taubanen?
      Var det god mat?

    13. Det var akkurat der vi var på leirskole og vi var også på den fjelltoppen på bildet 😀 hvilket hus lå du i ????<3 bra du hadde det gøy da 🙂 😉

    14. Håper du har kost deg masse på leirskole 💕det virker veldig gøy og være der❤jeg skal ikke ditt før til neste år❤gleder meg ganske masse til det❤lillesøsteren din var også en kjempe flink gjesteblogger❤du er super pen og snill💕❤glede meg til neste blogg-innlegg💕💕😚❤❤Klem Louise💕❤😚

    15. Heii💋👍 dette er amanda altså amandaleirflat ❤❤ jeg ville bare si at jeg håper du har hatt det super gøy på leirskole💋og vis du skjeller skypen din så er det noe jeg har endt til deg vis det har kommer fremm❤💋 jeg har savnet deg super mye og er super glad for at du har kommet tilbake💋💋🌟 lillesøstra di Emilie Mari har gjort en super jobb på instagram og ikke minst på bloggen💖💖💛✨ love You klemmer fra amanda💕✨

    16. Var på samme leirskole som deg i fjor 🙂 gikk på samme skole som de fra Kristiansund før sommerferien, går på ungdomsskolen nå 🙂 Håper du har kost deg <3

    17. Så fint du har kost deg:) lillesøsteren din har vært veldig flink disse dagene med bloggen og på insta du bør være veldig glad for det

    18. Spørsmål er du son som du er i jenter mot maya og de ? Og ps er du så god venn med Thea fra jenter i virkeligheten ?

    19. Fint du har kost deg, Jennie♥ gleder meg til spørsmålrunden i morgen har mange søpørsmål til deg♥ stor fan!! Men går det ann å spørre deg på instagram?? Er Jennier (tydeligvis det fansen din heter)♥

    20. Kommer til å stille deg spørsmål i morgen😉
      Jeg har skrevet til deg på instagram også på den nye videoen din, jeg heter carro_biieber 😉💕
      Jeg skal til Høvringen leirskole om 5 uker skjønner du😁
      Klem Caroline 🙋

    21. Skikkelig kult på høvringen bor rett nedenfor. Fint å gå mange turer der på fritida,bor like i nærheten skjønner du♡
      Ps: Super Stor Fan

    22. drar til høvringen på mandag å det tar 4 timer med buss 🙁 skulle ønske vi dro en uke før 😉

    23. Jeg lurte på om vi skulle finne på noe i byen en gang kanskje handle litt sammen så jeg har sendt deg en Mail så kanskje du kan skrive skype navnet ditt og NR ditt hvis du vil?

    24. Var på høvringen for et år siden! Savner det! Kult at du møtte de fra Vettre! Går du på voksen skole?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg