SISTE DAG FØR LEIRSKOLE

Hei

I dag så var jeg og Ella sammen. Hun tok meg med på en tur i båten hennes. Det var suuupergøy. Elsket å kjøre fort, hverfall når det kom store bølger. Det var også veldig varmt og sola skinte. Perfekt dag å dra ut med båt på. Da vi var ferdig dro vi hjem til meg og var på trampolina. Når Ella hadde dratt begynnte jeg på 10 TING SOM IRRITERER MEG VIDEOEN. Den kommer til å bli lagt ut når jeg er på leir. Jeg har også fått spørsmål om at folk vi være gjeste blogger, men det har jeg allerede funnet. Reiser jo i morgen. Gruer meg til å si hade til mamma,pappa,lillesøster og lillebror:( Men gleder meg til å møte mange andre mennesker. Jeg vet om noen av dere som skal på samme sted som meg. Sier i morgen tidlig hvor jeg drar.


Har tenkt til å lage smoothie til kvelds igjen med mamma.

Skal du lese bloggen når jeg er på leir?

Klem Jennie

75 kommentarer

Siste innlegg