GJESTEBLOGGER

Hei

Det er jeg som skal være gjesteblogger på denne bloggen i noen dager, her kommer 5 FAKTA om meg

1.Jeg er lillesøsteren til Jennie Sofie og heter Emilie Marì.

2. Jeg er 10 1/2 år.

3. På fritiden min spiller jeg bordtennis 2 – 3 ganger i uka og skal også begynne på skitrening denne høsten. 

4. Elsker å sykle og gå tur med hunder.

5.  Jeg er høy for aldren min, 156 cm.

Disse dagene på bloggen tenkte jeg å legge ut en video av Jennie Sofie. Jeg ser at det ligger en ny film klar i imovie, så jeg poster den her på bloggen i morgen. Jennie Sofie får ikke vært på instagram eller bloggen før på fredag kveld, så det er jeg som legger ut bilder på Instagram også. Jeg har ikke egen instagram bruker og har heller ikke egen blogg, kik, vine eller snapchat, men det kan hende jeg får en av de tingene snart. Jeg kan love dere at det kommer overraskelser på bloggen denne uken, så følg med. 

Vinneren av Makestylekonkurransen ble kåret på søndag og vinneren er kontaktet med mail. Det er en @gmail.adresse, så om du ikke har sjekket mailen din kan det jo være du har fått en mail. Spurte vinneren om jeg kunne legge ut navnet på bloggen, men har jo ikke fått noe svar. Gratulerer uansett 😀

Noe dere som har instagram vil ha bilder av denne uken?

Klem Emilie 

101 kommentarer

Siste innlegg