WISHLIST

Hei

I dag følte jeg meg litt bedre og dro derfor på skolen. Er nok bare skikkelig forkjøla men har ikke feber. Da jeg kom hjem følte jeg meg litt slapp igjen så jeg gjorde lekser og etter det ble jeg sittende og surfe litt på dataen. Kom over siden Makestyle.no som har utrolig mye fint. Søsteren min og jeg fikk for ikke så veldig lenge siden vårt eget bad, siden vi bygde om litt i huset.  Jeg drømmer om å gjøre badet mer jentete, og Makestyle har så mye fint. Det er jo heller ingen hemlighet at mange jenter på min alder syns det begynner å bli litt gøy å prøve ut litt sminke, så selv om jeg ikke bruker det til hverdags er det jo gøy å kunne leke seg litt med produkter. Det ble til at jeg laget meg en 


ROSA HÅRFØNER

Akkurat nå må jeg løpe opp og hente mamma sin hver gang jeg skal føne håret

SUPERSØT TOALETTMAPPE

TOO FACED SMINKE KIT

KULT AT DEN VISER HVORDAN OG HVOR VI SKAL BRUKE PRODUKTET. Skal man først sminke seg kan man jo gjøre det riktig 🙂


UTROLIG FIN KABUKI

PUDDER

DE LEKRESTE ROSA SMINKEKOSTER

RENSESPRAY TIL KOSTER

Utrolig viktig å rense sminkeprodukter, de får bakterier i seg. 

SMYKKETRE TIL BADET

PARFYME FRA CLEAN

Parfymen må ikke være rosa, for disse syns jeg lukter så mye bedre enn den rosa fra samme merke. Ønsket meg lenge 🙂

 

Hvilket produkt likte du best, eller har du en annen favoritt?

Klem Jennie  

72 kommentarer
    1. Hårføneren var jo ganske kul da. Har også mitt eget bad. Eller det er inn dusj eller badekar der da. Det er vel bare en do og en vask+ noen hyller for sengetøy.

    2. Hei! Jeg lurte på hvilken dato du skal på leirskole😊 jeg skal også på leirskole snart og jeg lurte på om når du skal! Jeg hadde satt stor pris om du svarte! Hvis du ikke vil si det på bloggen kan du maile meg? ( jeg skjønner hvis du ikke vil maile meg!)

    3. Elsket de rosa sminkekostene! Har også eget bad som jeg deler med søsteren min. Jeg elsker å teste ut sminke selv om jeg ikke bruker det til hverdags, jeg også. Får en del ting med søsteren min viss det er noe hun går lei eller har funnet noe hun liker bedre! Tusen takk for at du stakk innom bloggen min! Håper du vil gjøre det flere ganger. Skulle ønske jeg var like fin som deg!

    4. Jeg likte best den rosa hårføneren;) I dag var det første skoledag for meg. Hadde gruet meg litt først, men når dagen kom så synes jeg det var morsomt å begynne igjen:) Jeg synes du har en kjempe fin og bra blogg<3<3<3Du lager også veldig bra innlegg:) Digger foresten stilen din!❤ Du er pen, kul, søt, morsom, flink skuespiller( ser på JENTER skjønner du), baker, danser og mange andre positive ting;)
      Håper du føler deg bedere i dag da!<3 Ps: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker bloggen din og vil bare si at du er en super duper blogger:)
      Mange klemmer fra Tuva❤

    5. Jeg likte best den rosa hårføneren;) I dag var det første skoledag for meg. Hadde gruet meg litt først, men når dagen kom så synes jeg det var morsomt å begynne igjen:) Jeg synes du har en kjempe fin og bra blogg<3<3<3Du lager også veldig bra innlegg:) Digger foresten stilen din!❤ Du er pen, kul, søt, morsom, flink skuespiller( ser på JENTER skjønner du), baker, danser og mange andre positive ting;)
      Håper du føler deg bedere i dag da!<3 Ps: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker bloggen din og vil bare si at du er en super duper blogger:)
      Håper på svar;)
      Mange klemmer fra Tuva❤

    6. 😭😭😭det var dumt for det er de vi skal på leirskole med så jeg håpet at du gikk på en av de!!!❤❤❤❤😭😭😭😭😭😭 du er super pen og æææ jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg elsker deg Jennie❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ klem tilbake❤❤❤

    7. Fine ting du ønsker deg! ,Synes alt var velfig fint 🙂 .
      Har utrolig lyst til å kjøpe gave til deg fordi du er veldig
      Hyggelig mot meg! (F.eks instagram) 😉 utrolig hyggelig
      Av deg og være sånn mot meg! .Til bursdag ellernoe så
      Vil jeg kjøpe gave til deg 🙂 ,men har jo desverre ikke
      Adressen din også skjenner jeg deg jo ikke! Kjempe dumt 🙁
      Er så lei meg for at jeg ikke skjenner deg, men det
      Føles litt ut som vi begyner på en måte å bli litt venner,
      Håper det ihvertfall! 🙂 hadde vært kjempe kos og vært
      Venn med en så fantatisk snill jente som deg, jennie! .
      Håper du svarer 🙂 -Tusen klemmer- ♥

    8. Kjempe fin blogg du har, og digger det du skriver om.
      Men kan du snart ha en må gjøre video med en eller flere av vennene dine? 
      Fint du kan svare 😉
      Klem fra Ebba

    9. Wow…. Kunne ikke velge en som var finest alt var kjempe fint❤ jeg syntes du er kjempe pen,kul,morsom,søt også videre… Jeg ville bare si 23. Plass?? Det burde vært 1. Plass jeg mener du har den beste bloggen ever❤❤ du er den kuleste i jenter og du burde hatt hovedrollen💘 så jeg ville bare si at det var jeg som har tegnet tegningen av deg på instagram på brukeren @drawiiing ❤❤💖 og jeg håper du har sett den nye?

    10. Hei. Når er det du skal på leirskole?💜💛 håper vi skal samme sted. Jeg skal den 16. September til Solbukta 💞💖 håper på svar

    11. Kule ting! Håper du får noen av tingene 🙂 Du kan foreksempel ønske deg det til bursdagen din? 🙂 God bedring! 🙂

    12. Ka klasse går du i?
      Hadde blitt super gla om du kunne svart meg.
      Du er super pen og virker kjempe snill. Eg er den største fanen av deg som finst. Selv om eg ikkje kjenner deg seier eg bare I♥U

    13. Hei ! Det smykke treet var kjempe kult! men du burde ikke ha ringer, øredobber og andre smykker på bade, da blir de fortsette ødelagte og stygge, ha dem på et tørt rom:D

    14. Min favoritt som jeg ønsker meg er nok too faced sminke kit❤hadde blitt så sykt glad hvis jeg fikk tak i det:) takk for hyggelige kommentarer på bloggen jennie❤❤love u❤❤

    15. Synes jeg skriver litt vel mange kommentarer
      Av og til! ,men du er rett og slett det beste som har
      Hendt meg! Kommer aldri til å glemme deg fantastisk
      Hyggelige, jennie! Selv om jeg blir 73, 96 eller 104
      Kommer jeg aldri til å glemme deg! 🙂

    16. Hei!
      Jeg regner med at du kanskje kommer til å få noen av de forskjellige tingene. Så da lurer jeg på om du kunne lage sånn “Før & Ettet” bildet? Det hadde vært skikkelig kult. At du tar et bilde av badet deres før dere har gitt badet en skikkelig “Makeover”. Og ta et bilde da dere er ferdige 🙂
      <3Jeni

    17. Hei her er en STOR fan av deg og lurer på om du skal på evjetun leirskole jeg skal dit og lurer på om du skal, hadde vert sykt gøy, jeg heter andreaalarsen på instagran og hvis du skal dit kan du svare meg, hilsen stor fan

    18. Skal du på evjetun leirskole jeg skal dit og lurer på om du skal? Hvis du skal kan du svare meg på instagran jeg heter andreaalarsen
      Hilsen en stor fan

    19. Det er bare reklame… Si du er på topplisten må du reklamere for produkter.. ! Jeg kjønner ikke vitsen med å ønske seg det når du ikke bruker sminke en gang, når du bjunner med sminke, er det sikkert mye annet nytt som du heller vil ha..!

    20. Hei jeg syntes at du er kjempe kul håper du
      Kan sjekke ut bloggen min den heter
      Vanessasli.blogg.no den handler om mote og
      Om sminke og litt om meg.
      Takk for at du leser denne kommentaren.

    21. Likte alt veldig godt! Too face sminkesettet var min favoritt!
      Hva er din favoritt da Jennie Sofie? Og jeg lurte også på om du har skap? Det har vi skjønner du ( går i 6.klasse!) Bare elsker deg Jennie Sofie!
      Klem<3

    22. Går og i 6. Klasse Og har skap!
      Hva heter du på ekte?
      Hvilken skole går du på?
      Kanskje jeg kjenner deg?:)

    23. Anna: ingen på topplisten må reklamere, så der tar du feil. Dette er en ønskeliste og som jeg skriver at jeg ønsker meg det. Bruker ikke sminke til vanlig, men hvilken jente på vår alder syns ikke det er litt gøy å sminke seg litt for moroskyld? Syns dette var kjempe fint og flere av mine venninner har smnkeprodukter. Flere har spurt om jeg kan ha fjortis sminkevideo også, hvordan skal jeg gjøre det uten sminke? Klem

    24. Er et år yngre en deg og jeg har sminke.
      Bruker ikke til vanlig men fint å ha:)
      Enig med deg at det er gøy å prøve ut noen ganger!:)
      Håper på svar:)

    25. Nice, nå kan du nettopp vinne hårføner om du hjelper meg 🙂
      Bare og kontakte eposten min 🙂

    26. Hei jennie. Jeg syntes du er skikkelig kul og pen i forholde meg i hvertfall.
      Den nest øverste er den jeg likte best

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg