FORKJØLET

Hei

I går kveld etter å ha kommet hjem fra Tusenfyd begynte jeg å føle meg litt dårlig. Jeg forsøkte å legge meg litt tidligere men våknet uansett opp i dag med tett nese, sår hals og slapp kropp. Så i dag har jeg bare tatt på meg utrolig behagelige klær og tatt det helt med ro. Når jeg er dårlig føler jeg meg helt blæh, så da syns jeg i såfall at det er deilig å ta på seg noe som er både behagelig og fint for da føler jeg meg i såfall litt mindre blæh – he he. Jeg har drukket te, tatt litt medisiner, laget meg slush og sett på TV i senga. I morgen er det jo ny skoleuke og håndballtreningen begynner også igjen. Håper jeg snart vil føle meg bedre, for jeg har en del planer denne uken som jeg absolutt vil gjennomføre. 

HVEM LIKER EGENTLIG Å BLI TATT BILDE AV NÅR DE IKKE FØLER SEG BRA ?

UTROLIG DEILIG GENSER FRA WOW

COLA SOM HAR LIGGET I FRYSEREN I NOEN TIMER

 

Tenkte å fortelle dere litt om hvilke planer jeg har for bloggen fremover. 

1. Jeg kommer til å ha en gjestebloggger

2. Det vil bli en konkurranse

3. Den etterspurte spørsmålsrunden vil snart komme, med videosvar

4. 10 ting som irriterer meg -video

 

Jeg lurer også på å ha: 

– Fjortis sminkevideo (mange har spurt om dette)

– Vise dekslene mine (Flere har spurt om det, men er det interessant)

– Noen outfits jeg liker veldig godt

 

Det er så mye som skjer fremover og jeg skal selvsagt blogge om det også. Nå er det bare 14 dager til Selena Gomez konserten <3 <3 <3 og etter den begynner jeg nedtelling til vi reiser til Kreta i høstferien. Før det er høstferie skal jeg også på leirskole med klassen min og det gleder jeg meg også til.  Alt dette skal jeg også blogge om pluss andre ting jeg ikke kan fortelle om riktig ennå. 

NEDTELLING PÅ TELEFONEN

Mange spør meg om hvor jeg skal på leirskole, men det ønsker jeg ikke å si ennå. Men jeg kan jo spørre dere….hvor skal du på leirskole? 

Og helt til slutt god bedring til alle dere som ikke føler dere helt bra <3< 3< 3

Klem Jennie

 / /GAVE 

186 kommentarer

Siste innlegg