Første skoledag

Hei

I dag var det tungt å stå opp selv om jeg gledet meg å se vennene mine igjen. Vi begynte på skolen 08.30 og sluttet 13.00. Jeg sov med en flette i håret i natt , derfor hadde jeg litt krøller i håret på bildet jeg postet på Instagram i dag tidlig. Antrekket mitt er fra WOW @wowandme  og jeg digger toppen, litt tøff liksom.

BILDE FRA INSTAGRAM


 

Nå har jeg fått med meg et tonn av bøker hjem som må få bokbind på seg og både jeg og alle andre i familien hater å legge bokbind på bøker. Etter skolen dro jeg på stranda med noen venner, er så bra at det fortsatt er deilig vann, ikke kaldt i det hele tatt. Så er jeg veldig glad for at jeg bor slik til at det bare er en liten gåtur ned til stranda også. For dere som ikke vet det er Nesodden en halvøy som har Oslofjorden og Bundefjorden rundt seg. Jeg bader i Bundefjorden. Håper det blir flere slike fine sommerdager. Det var bare 13,5 grader ute da jeg stod opp i dag, men det ble jo 20 grader utover dagen.

BILDER FRA STRANDA I DAG


 

Etter stranda ble Alice med meg hjem og nå har jeg tatt noen bilder av “Førsteskoledag-antrekket” mitt. Det er superdeilig at det er fredag i morgen for det betyr jo at det snart er helg igjen. Jeg håper på fint vær og kanskje en siste tur til Tusenfryd denne sesongen. 

Liker du antrekket? Jeg har vært heldig å fått det av WOW 

Klem Jennie

#wow #wowers

/ / GAVE

83 kommentarer

Siste innlegg