WE ARE THE CRAZY PEOPLE VINNERE .

Hei

Nå er det tid for å kåre vinner av “WE ARE THE CRAZY PEOPLE”. Det var veldig vanskelig å bare velge 1 en vinner så jeg valgte 3 (det var også vanskelig) Skulle gjerne velge enda flere. Jeg syns at dere alle har vært utrolig kreative og morsomme og jeg har ledd så mye denne uken, håper dere har hatt det gøy med å se på videoene på instagram også. Vær så snill å ikke slett videoene deres i fra instagram om dere ønsker å ha dem med i videoen som jeg skal lage. Skal lage den så fort jeg får tid. Pluss at jeg liker godt å se på de morsomme videoene om og om igjen <3 <3 <3

1. plass vinner SHOUTOUT og at jeg følger på Instagram. 2 og 3 plass vinner shoutouts. 

GRATULERER

 

GIR DERE SHOUTOUTS I MORGEN 🙂 

 I dag har jeg filmet en annen video som mange av dere har ventet på lenge.  Den skal jeg legge ut i morgen. Gled dere. 

Helt til slutt vil jeg takke dere for at dere er så snille mot meg. At dere lagde disse morsomme videoene og delte dem med meg. Dere er tøffe, kule og morsomme. Og egentlig er dere alle vinnere. Sett CRAZY PEOPLE på Karl Johan, i butikker, i basseng, på bussen, på togstasjoner, på parkeringsplasser osv….helt FANTASTISK. Stoooooor applaus fra meg.

Syns dere at det var gøy?

Klem Jennie

55 kommentarer
    1. Æææææææ!! Første plassen gikk til en av bestevennene mine og jeg filma :O å herregud!! Tuusen takk ❤❤ jeg ble helt SJOKKA!!

    2. Jaaaaaa! Helt sykt gøy💕💕😘😘 plus at jeg faktisk vant ! Jeg vil si tusen milliarder tusen takkk du er BEST!!!💕💕💕💕😘😘😘😘💕💕❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍👍👍👍👍😘💕💕😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    3. Dette var super super super gøy! Jeg har blitt hekta!
      Nå danser jeg den hver dag! Og skal fortsette👍
      Elsker det!

    4. Ja det var sykt gøy!!!! Og utrolig flaut:) jeg lagde en vidio der jeg sprang rett forbi et japanesisk par, det var så flaut!!.. Men når jeg skulle laste den opp på instagram ble den slettet:(.. Det skjedde med alle de andre jeg lagde også så jeg sendte bare på mail;)

    5. Åhh😭 jeg skulle ønske jeg hadde vunnet er så lei meg for at jeg ikke vant 😓 jeg skulle lage en ny vidio i dag men jeg rakk å legge den ut 😭 er kjempe leimeg ville så gjerne at du skulle følge meg og son..😔😞😞 det hadde betyd mye for meg men .😔h

    6. Det var morsomt!:)
      jeg elsker bloggen din og sjekker den så fort jeg får tid.
      det kribler i magen hver gang det kommer et nytt innlegg!
      håper du forsetter som du gjør!:)<3

    7. Ja jeg forstår jeg er ikke så lei meg nå men jeg tror jeg ikke får en sjanse uansett jeg har ALTID ulykke i alt jeg er glad på vennerenes veine😞

    8. Hei! Skikkelig kul konkurranse! Fikk desverre ikke deltatt, men det var gøy å se de som deltok! Jeg lurte på om du snart skal ha flere konkurranser? Og hvor kjøpte du beskyttelse til knappen på iPhone? 🙂 er stor fan av deg! Følger deg på insta og leser bloggen din hver dag!!! Blir glad for svar! 😀 <3

    9. Hahahahahahah skulle egentlig lage en men e har ikke noen steder å gjøre det kun på moa men jeg kom ikke på det da jeg var på moa hadde blitt gla om jeg hadde vunnet men jeg lagde ikke en gang da klem Lisa Elsker bloggen din du er grunnen til at jeg lagde egen blogg takk skal si ha søta 😘😍👌❤💕💋💗

    10. Ha ha hahahaha skulle egentlig lage en sann video men har ikke noen steder å gjøre det kun moa men da jeg var der glemte jeg av alt , du er krunnen til at jeg lagde en egen blogg tusen takk skulle ønske jeg hadde like mange lesere som det love you Jenny Sofie 👌😘❤💗💕😍💋😍😘👌👌

    11. Sykt gøy å se på!! Kunne ikke delta;( hadde ikke instagram… Skal prøve det selv(skal filme)
      Jeg elsker bloggen din! Er inne på den hver dag:D
      Kleeeeeeem<33

    12. Det var kjempegøy å jeg klarer ikke å slutte å synge (we are the crazy people ) 😂
      Elsker bloggen din 😍

    13. Gratulerer til alle som vant! ✌ Og til alle som kanskje ikke vant: kjempebra at dere turte å være crazye! 😛 Også til Jennie: Kjempemorsomme konkurranser du har. Fortsett med det!

    14. Så utrolig morsomme videoer :)))) Skulle delta jeg også på flyet xD menn det var så mange som prøvde og sove så jeg gjorde det ikke :(((( JAJA… De du valgte ut var utrolig morsomme 😀 Fortsett og lag så morsomme konkuranser 😀

    15. Gratulerer alle som vant!
      Hvor gammel er søsteren din?
      Og jeg så deg i en brosjyre om superland og Inspiria. Jeg har hengt opp bildene på veggen min<3

    16. HERREGUD!!!!!!!!!!
      Hvorfor blokker du meg? Bare fordi jeg skrev hvorfor du skriver at du har iphone på bioen? HERREFRED JENNIE!

    17. Kan du ha snapchat sånn at leserne dine kan sende snap til deg elns ? Stor fan 💙🏥
      Sorry men jeg kunne ikke delta også uansett hadde jeg ikke et sted å filme ogsånt 🙁 skulle ønske du tok en titt på bloggen min <3 amkiidedic.blogg.no

    18. Du svatte faktisk på kommentaren min!! OG du kalte meg Søta!! Takk! Jeg ble utrolig glad. Jeg elsker bloggen din, og jeg elsker hvordan du tar i mot frekke kommentarer eller hat. Du står i mot, og DET er virkelig noe å se opp til. Du er fantastisk Jennie! Jeg digger deg! Du er en super skuespiller, morsom og pen! Jeg vet du hører dette ofte, så det er ikke noe spesielt med denne kommentaren? men jeg vil så gjerne at du skal vite hvor mye jeg digger deg!! Jeg håper du blir glad av denne kommentaren. Ikke bry deg om hva folk sier deg, hvis det er frekt Jennie. Du er superfantastisk og de er helt sikkert sjalu! Jeg håper jeg får muligheten tilå møte deg en dag. Jeg har faktisk en egen Jennie Sofie-collage på rommet mitt. Vel, det er såmye jeg vil si til deg. Takk for at du er den du er! Mange klemmer fra Lilly/Lillian

    19. Hei Supersøte Jennie Sofie.
      Hva heter Even på ekte?
      Og bruker du Jennie Sofie, eller bare Jennie?
      God klem fra en av mange fans… Lille meg:)

    20. Heei!
      Tre spørsmål…
      Hva heter Even på ekte?
      Måtte “Maya” Klippe seg og farge håret pga. Jenter?
      Og jeg har skjønt at du ikke vil si hvor du skal på leirskole, men kan du si når du drar og kommer hjem?
      Så ville jeg bare fortelle hvor verdifull du er! Du betyr mye for mange, og jeg er en av dem. Mange som aldri har møtt deg, men så gjerne vil det! Ikke bry deg om barnslig hat, fortsett å være sterk! Et smil er det vakreste du kan ha på deg<3 håper du svarer? jeg vet du får mange sånne kommentarer aom dette, men vil bare at du skal være glad. Stor klem... Fra Lilly

    21. Åh så kule videoer<3 jeg digger deg og bloggen din du må bare vite at du inspirerer meg! Den siste så det ut som var i kroatia der jeg var sommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg